Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Ik wil shaman king graag lezen. De art trekt me erg aan!
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Ik had dan liever inderdaad een serie als REAL gehad dan Shaman King, zeker omdat we nog Dragon Ball lopende hebben, maar goed, iets beter dan niets en andere gerelateerde gezegdes :P

Heb niet heel veel met de art van SK en vond de TV serie ook niet bijzonder spannend of zo, maar ik zal wel de nodige deeltjes meepikken :)

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ash Ketchum wrote:Ik had dan liever inderdaad een serie als REAL gehad dan Shaman King, zeker omdat we nog Dragon Ball lopende hebben, maar goed, iets beter dan niets en andere gerelateerde gezegdes :P

Heb niet heel veel met de art van SK en vond de TV serie ook niet bijzonder spannend of zo, maar ik zal wel de nodige deeltjes meepikken :)
kzou wel willen zeggen, ik steun de nederlandse markt en pik die deeltjes ook mee... maar ik heb het echt niet op die reeks begrepen jammer genoeg, meer dan liefdadigheid zou het nooit zijn
ik zal de reeks dan wel mentaal steunen, en hopen dat hij goed verkoopt om nog meer andere reeksen te garanderen in de toekomst

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

euhm ik heb een vermoeden dat kana wel naruto zal uitgeven maar pas wanneer ze met de dvd gaan uitbrengen!want kana video heeft naruto als dvd-release aangekondigd(met nl/fr-subs hence de vermoeden)

akira_
Posts: 12
Joined: Sun Nov 27, 2005 13:56
Contact:

Post by akira_ »

ik wil naruto nl dubs met die de stemmen van de pokemon-casting !

User avatar
Giel
Posts: 30
Joined: Mon Dec 05, 2005 13:04
Contact:

Post by Giel »

Trunks wrote:kut reeks :/
Valt hartstikke mee. Ik heb de engelse vol. 1-3, en ik vind het wel leuk :P iig leuker dan die stomme verknipte versie van SK die we hier op tv krijgen.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

ik heb de eerste 16 in't frans gelezen, en volume na volume dacht ik : 'nu gaat het beter worden', maar dat was nooit het geval. voor mij :P

User avatar
Giel
Posts: 30
Joined: Mon Dec 05, 2005 13:04
Contact:

Post by Giel »

Shit :P . Dat was namelijk ook mijn uitgangspunt toen ik 1-3 las. Of, zoals ooit ergens op een site door moi geschreven stond: een serie met potentie die maar niet uit de verf wil komen.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

hehe.Kijk, ja, de personages vind ik zeer stereotiep. Die Manta loopt daar maar te niksen, alles wat Ryu zegt verbindt hij met zijn 'best place', als ze zitten te bekvechten met z'n allen is het ALTIJD de ijzig kalme Yoh die de boel kalmeert... allez, ge kunt even goe naar Allo Allo kijken. En de humoris vergeleken met andere shonen zéér mager.

Once again : da's maar mijn mening... Ik begrijp de keuze voor 'iets enigszins vertrouwd'. Ik kan alleen maar dromen van op een dag Hunter x Hunter in't Nederlands te zien liggen.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Wimpuls wrote:allez, ge kunt even goe naar Allo Allo kijken.
:')

User avatar
Q-Wi-Q
Posts: 8
Joined: Wed Dec 21, 2005 17:31
Contact:

Post by Q-Wi-Q »

Wimpuls wrote:hehe.Kijk, ja, de personages vind ik zeer stereotiep. Die Manta loopt daar maar te niksen, alles wat Ryu zegt verbindt hij met zijn 'best place', als ze zitten te bekvechten met z'n allen is het ALTIJD de ijzig kalme Yoh die de boel kalmeert... allez, ge kunt even goe naar Allo Allo kijken. En de humoris vergeleken met andere shonen zéér mager.

Once again : da's maar mijn mening... Ik begrijp de keuze voor 'iets enigszins vertrouwd'. Ik kan alleen maar dromen van op een dag Hunter x Hunter in't Nederlands te zien liggen.
Allo Allo is véél grappiger dan Shaman King!
Image

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

zeker !

ik doelde vooral op de voorspelbare reacties.

I will say this only once.

User avatar
Q-Wi-Q
Posts: 8
Joined: Wed Dec 21, 2005 17:31
Contact:

Post by Q-Wi-Q »

Wimpuls wrote:zeker !

ik doelde vooral op de voorspelbare reacties.

I will say this only once.
it ees I, leclerq!
Image

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ben eens benieuwd of ze Maart nog halen...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Het zal eerder april-mei worden heb ik vrijdag gehoord...
motivatiedip. help!

Post Reply