Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: Kana!

Post by Drazic »

Bakuman lijkt me ook een goede keuze. Al hoop ik stiekem van niet omdat ik toch al vol.1-2 van de engelse uitgave heb =P.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Kana!

Post by SilverOwls »

Drazic wrote:Bakuman lijkt me ook een goede keuze. Al hoop ik stiekem van niet omdat ik toch al vol.1-2 van de engelse uitgave heb =P.
Ik hoop eigenlijk ook van niet :P
Image

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Kana!

Post by Berserker500 »

Ik hoop ook wel dat het niet Bakuman wordt want ik heb juist deel 4 in het Frans besteld.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Kana!

Post by barbapapa »

Bakuman zou thans wel perfect zijn, mensen zijn al bekend met Death Note dat heel goed verkocht. Het verbaasde me al toen deze niet bij de eerste twee licenties zat.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Kana!

Post by pietel »

Ik hoop stiekem op Hunter x Hunter,
de kans op shoujo is inderdaad klein als het een manga van Shueisha wordt,
de enige topper die ze hebben naast Nana is Kimi ni Todoke, en dat lijkt me niet echt iets voor onze markt.
Image

User avatar
Riku
Posts: 30
Joined: Mon Aug 16, 2010 5:19
Contact:

Re: Kana!

Post by Riku »

Als ze nog een nieuwe serie uitbrengen hoop ik eigenlijk toch dat ze er een shojo tussen gooien. We hebben genoeg shonen en er komt alweer een seinen aan, dus een nieuwe shojo erbij lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk...

Geen idee welke ze dan zouden pakken echter...
"Until I can fly, Until I can fly HIGH, I'll try my best!"

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Riku wrote:Als ze nog een nieuwe serie uitbrengen hoop ik eigenlijk toch dat ze er een shojo tussen gooien. We hebben genoeg shonen en er komt alweer een seinen aan, dus een nieuwe shojo erbij lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk...
Vind ik ook. Nu ze al een seinen en een shonen hebben zou een shojo eigenlijk logisch zijn.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Kana!

Post by Brook500 »

Ik zou shojo op zich niet erg vinden,maar als 't maar niet is zoals Gals. Zowel de tekenstijl als verhaal zijn op zich niet zo interessant.
Image

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Kana!

Post by Hercule »

Bakuman hoop ik niet want die geeft Viz al uit. Sora no Otoshimono of To-Love-Ru zouden me leuk lijken maar wel zeer onwaarschijnlijk. Zelfde geldt voor Gantz en Elfen Lied.
Het waarschijnlijkst lijkt me nurarihyon no mago.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Bakuman hoop ik niet want die geeft Viz al uit. Sora no Otoshimono of To-Love-Ru zouden me leuk lijken maar wel zeer onwaarschijnlijk. Zelfde geldt voor Gantz en Elfen Lied.
Het waarschijnlijkst lijkt me nurarihyon no mago.
Mja, maar die verschijnt binnenkort ook al in het Engels... ze zouden moeten proberen hen voor te zijn dan.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Kana!

Post by Hercule »

Dat is waar, je hebt ook Sket Dance nog. Deze reeks staat meestal in de midtop van Shonen Jump en krijgt binnenkort een anime (helaas niet gemaakt door Shaft zoals eerst werd gezegd)
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Ik hoop eigenlijk toch wel op Nurarihyon no Mago. Dat is er eentje die ik zeker zou kopen.

En als Kana één album om de twee maanden doet gaan ze waarschijnlijk sneller dan de Engelse versie.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Kana!

Post by Hercule »

Waren ze bij Kana niet gestopt met het om de twee maanden systeem?
Zo niet dan bestaat er een kans dat ze Viz zullen inhalen want Viz is erg traag geworden.

Nadeel is wel dat Nurarihyon no Mago nog maar 11/12 volumes telt in Japan.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Waarom is dat een nadeel?

Het geeft toch niet als we een paar reeksen inhalen.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Kana!

Post by Hercule »

Viz heeft het wel bij Naruto, One Piece en ik geloof ook Ultimo gedaan maar ik verwacht niet dat Kana het gaat doen bij een reeks die maar uit 12 volumes bestaat.
Mij zou het geweldig lijken om gelijk met Japan te lopen maar ik vrees dat Kana daar anders over denkt.
Eerder denk ik dat Nurarihyon no Mago om de 3/4 maanden zal verschijnen net als Bleach in Amerika en Shaman King in Nederland
En ondertussen is het te hopen dat Nurarihyon no Mago in Japan weer iets populairder wordt.
Image

Post Reply