Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana!

Post by Edward »

De cosplay wedstrijd foto's op FACTS van Kana staan op de website. Nice, leuk om het nederlandse gepeupel ook als cosplayers te zien, ben zelf geen cosplayer en kom ook niet op FACTS of soortgelijke festiviteiten;)

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana!

Post by Ginrai »

er zijn rare dingen aan de gaande bij kana de eerste batch releases van november werden verzet weer naar vrijdag 7 november,in oktober dit ook het geval!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Ik heb de boekjes vandaag in de bus gekregen dus ze zijn allemaal klaar. Zal gewoon iets met de distributie zijn... Niets om ons zorgen over te maken.
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Ginrai wrote:er zijn rare dingen aan de gaande bij kana de eerste batch releases van november werden verzet weer naar vrijdag 7 november,in oktober dit ook het geval!
Maar die waren toch altijd al voorzien voor 7 november? Bij mij hebben ze er altijd al zo opgestaan, sinds twee maand geleden.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana!

Post by Ginrai »

Koen wrote:Ik heb de boekjes vandaag in de bus gekregen dus ze zijn allemaal klaar. Zal gewoon iets met de distributie zijn... Niets om ons zorgen over te maken.

Het draaide gewoon eigenlijk dat ik gewend was geraakt dat de nieuwe uitgaven uitkwamen op woensdag en zodien toch wa geïrriteerd was met de aanpassing,die een besluit was binnen darguard-dupuis groep om zo dien alle overkoepelende uitgave-groepen simultaan gedistribueerd konden worden!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana!

Post by Edward »

De november releases van Kana zijn gewoon gister uitgekomen bij Archonia. De December releases staan nog steeds op 21 november, de kana website zegt 28 november.
Ik ga zelf van de laatste datum uit, maar misschien gaat deze distributie regeling pas later in en krijgen we de december releases toch nog een week eerder :D :D .
Ik hoop het iig;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

reken er niet op. Kana is altijd heel stipt. ze gaan de website echt niet veranderen als het niet waar is.

nou ja, 28 nov is nog altijd vroeg genoeg voor dec releases. :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

het is dus officieel: geen Death Note 13 in het Nederlands.

pech. Engels dan maar.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana!

Post by Ginrai »

Edward wrote:De november releases van Kana zijn gewoon gister uitgekomen bij Archonia. De December releases staan nog steeds op 21 november, de kana website zegt 28 november.
Ik ga zelf van de laatste datum uit, maar misschien gaat deze distributie regeling pas later in en krijgen we de december releases toch nog een week eerder :D :D .
Ik hoop het iig;)
de fout staat ook o.a in detective conan v8&naruto v14 dat de volgende batch kana manga's uitkomt op 21 november in plaats van 28 november dus hoogstwaarschijnlijk is het een foutje door een last minute wijziging.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Ik heb de boekjes gisteren binnen gekregen en mijn grote schare fans moet zeker Nana 10 aanschaffen. Maar liefst 5 pagina's bonusartikels van mijn hand! :bday:
motivatiedip. help!

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Re: Kana!

Post by super_gohan »

Ik zit nog steeds aan volume 3 ='( Ik verplicht me om eerst alle manga die ik nog niet gelezen heb, te lezen, maar ik heb amper tijd.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana!

Post by Ginrai »

het is niet dat ik de hele tijd op kana hun kap wil zitten maar er staat weer een fout op de site ditmaal bij de februari releases bij nana v11 staat er oneshot aangegeven inplaats van v11!

btw koen is kana eigelijk nog van plan iets nieuws uitbrengen in 2009?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

geen idee, ginrai...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Blijkbaar niet, volgens het jaaroverzicht van de Stripspeciaalzaak:

Over 2009:
Kana zal normaal gezien wat stabiliseren (geen nieuwe reeksen, wel vervolgen op lopende reeksen).
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

jammer, het zou leuk zijn als ze er wat one-shots tussen smeten.

dat is wel raar, vertraagde releases en ook geen nieuwe reeksen meer. is dat nu een goed of een slecht teken voor de Nederlandstalige manga?

Post Reply