Glénat!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

2de shounen reeks is ook bekend en het is rurouni kenshin!
dan toch maar gaan voor de viz editie van eyeshield21

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

enkel Nausicaä v1 is uitgesteld naar 14 november de rest blijft nog gewoon op datum van 10/10.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

Ginrai wrote:enkel Nausicaä v1 is uitgesteld naar 14 november de rest blijft nog gewoon op datum van 10/10.
en we kunnen het vergeten alles is "1 week" opgeschoven :roll:

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Hoera go Glenat.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

De rest is ook opgeschoven naar 14/11. :lol:
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Jawadda, dat wordt wat met hun "7 nieuwe reeksen in 2008" :lol:
Ze krijgen niet eens hun reeksen van 2007 in de winkel :?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Gals wordt dus de laatste nieuwe 2008-reeks voor Glénat. Rino zal content zijn ;) En zo is het eerder Glénat dan Kana die voor de diversiteit zorgt.
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

glenat had nog een troef verborgen achter hun hand blijkbaar die ik danzij ad heb ondekt!: glenat geeft nog een 4de shounnen reeks in 2008 uit en dat is hoshin engi

het bewijs:
Image

enteveeens fruits basket word volgend jaar pas uitgebracht!
oh btw bp shtbj v10 staat voorlopig gepland voor januari!en ik dat dat koen had gepost op het aniway forum dat glenat volgend jaar ging proberen meer aan hun management te werken of vergis ik mij van persoon?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Dat heeft eens in een nieuwsbrief van De Poort gestaan, Ginrai. En tja, als je zoveel nieuwe licenties aankoopt dan ga ik er gewoon van uit dat je je daarop voorbereid dus ik ga er voorlopig toch vanuit dat 2008 een 'normaler' jaar wordt qua releaseschema van Glénat. Of is dat nu wishful thinking van mijnentwege? ;)

Hoshin is een leuke titel, ik ben na 5 Franse volumes gestopt dus ideaal om weer aan te pikken...
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

Koen wrote:Dat heeft eens in een nieuwsbrief van De Poort gestaan, Ginrai. En tja, als je zoveel nieuwe licenties aankoopt dan ga ik er gewoon van uit dat je je daarop voorbereid dus ik ga er voorlopig toch vanuit dat 2008 een 'normaler' jaar wordt qua releaseschema van Glénat. Of is dat nu wishful thinking van mijnentwege? ;)

Hoshin is een leuke titel, ik ben na 5 Franse volumes gestopt dus ideaal om weer aan te pikken...
ik kan de geestdrift hierachter zeker begrijpen,aangezien het een zeer logische veronderstelling is,maar der steek een verschil in iets zegge en iets doen en dat zorgt natuurlijk een iets wel bittere relatie op bepaalde vlakken tussen glenat en de consument!glenat zou misschien staa op de stripdagen in turnhout dus zodien zal ik hiernaar proberen wat meer informatie los te krijgen als ze derop staan.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Hou ons zeker op de hoogte van wat je eventueel te weten komt. Want ik heb toch wel enkele series op het oog bij hen.
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Die serie wil ik wel =D.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

lambardi2 wrote:Die serie wil ik wel =D.
is wel een leuke serie dus ik kan het je zeker niet kwalijk nemen was op scans derrmee gestopt wanneer ze in die ark waren en daarmee afgehaakt vanwege dat het allemaal plotseling zo serieus(beeld zich conan serieus? scene was in zijn gedachte >_<)

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Houshin Engi is echt leuk, heb hem in het Duits, dus zal het niet nog eens kopen, maar kan het iedereen aanraden. Echt leuke shounen en ook erg leuke "slimme" gevechten.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Ginrai wrote:
lambardi2 wrote:Die serie wil ik wel =D.
is wel een leuke serie dus ik kan het je zeker niet kwalijk nemen was op scans derrmee gestopt wanneer ze in die ark waren en daarmee afgehaakt vanwege dat het allemaal plotseling zo serieus(beeld zich conan serieus? scene was in zijn gedachte >_<)
=D, Is eigenlijk de enigste serie in lange tijd dat ik graag in het Nederlands wil lezen. Had er al veel over gehoord maar nooit willen kopen omdat ik teveel series heb.

Maar in Nederlands mag ik het zeker niet missen.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Post Reply