Glénat!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Niet alleen Kana heeft last van die PR-ziekte :lol:
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

rinosseros wrote:Niet alleen Kana heeft last van die PR-ziekte :lol:
Bleh, nee Glénat heeft er idd ook een handje naar. Maar misschien gloort er hoop bij Kana, ik heb nu in ieder geval toegang tot hun (Franstalige) perssite. Nou hopen dat ik ook eens een vast contactpersoon kan lospeuteren. Bij Glénat mag je al blij zijn als ze je überhaupt te woord willen staan -_-;

EDIT: zoals het er nu uitziet moet ik zeer binnenkort mijn mening aangaande Kana eens dringend moeten herzien :D
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Dejiko wrote:EDIT: zoals het er nu uitziet moet ik zeer binnenkort mijn mening aangaande Kana eens dringend moeten herzien :D
Heb altijd een goede relatie gehad met de Franse Kana branche en blijkbaar is de Nederlandstalige tak nu dezelfde weg aan het opgaan 8)
motivatiedip. help!

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Kana brengt voor mij de interessantste series uit dus ik kijk er al super hard naar uit.
Maarja wel duur voor de portefeuille.
Maar eerst is sparen voor facts :P --> wafeltjes of watermeloen verkopen bij marktrock =p
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Lol waar gade staan verkopen? Dan zie ik u misschien :-) (als ik er aan denk zal ik mijne mangaheuvel tshirt aandoen)

Zie maar dat de boze Louis u niet filmt en laat oppakken door zijn gestapo's.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

straatje van de nekomimi. =p
Op mijn affichke staan er ook wa manga tekeningskes.
Ma de wafelks gaan wel duur worden (kmoet er iets aan verdienen eh, en marktrock in 1 woord is --> duur).
Ik ga er staan met mijn neef.
EDIT: lol uwe laatste zin =p Meestal zijn die security kerels nogal lastig maar vorig jaar ware ze wel vriendelijk. Ze kochte zelfs zelf koekjes maja de louis is idd onnozel. Het kleinste geluidsoverlast mag niet maar 3 dagen marktrock: da mag wel. Gwn zodat em wa populair is bij de jongeren. Dat em dan vrijkaarten geeft voor de inwoners in de stad zelf want wij zitte wel met al het geluid te samen van alle markten.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Dejiko wrote:
rinosseros wrote:EDIT: zoals het er nu uitziet moet ik zeer binnenkort mijn mening aangaande Kana eens dringend moeten herzien :D
Uh, is er iets nieuw aangekondigd ofzo? Of moet het allemaal nog wat stil blijven?
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Er is niets nieuws aangekondigd, rino, maar het lijkt erop dat Kana zijn PR wat beter gaat verzorgen - of Dejiko zou over iets totaal anders moeten bezigzijn dan ik lol.
motivatiedip. help!

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Koen wrote:Er is niets nieuws aangekondigd, rino, maar het lijkt erop dat Kana zijn PR wat beter gaat verzorgen - of Dejiko zou over iets totaal anders moeten bezigzijn dan ik lol.
In eerste instantie doelde ik op het betere PR verhaal, maar er zit inderdaad nog meer in de pijpleiding. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk of ik daar over mag posten, dus dat doe ik vooralsnog niet... sorry :(
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Geen nood aan verontschuldigingen, ik wacht met spanning af :)
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

iemand al wat wijzer ivm de Glenat release van 20th Century Boys?

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Ik had 'm al voorbesteld bij Archonia, tezamen met wat andere 30-09 preorders, maar geen van die manga zijn alsnog in stock gekomen de laatste paar dagen -_-; [O.a. ook Say Hello to Black Jack 04]

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Voorlopig staat er 'uitgesteld' bij Archonia - wat te verwachten was want ik denk dat ze dit eerder als richtdatum meegaven. 20th Century Boys ga ik alvast gebruiken om wat vrienden te overtuigen van de kracht van manga. Nu er eindelijk geen taalbarrière meer is, hebben ze geen enkel excuus meer 8)
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

zo ver was ik ook al =)

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Mjah, dat uitgesteld komt automatisch bij Archonia te staan als de manga nog niet in stock is op de release datum.

Helaas hebben ze wel vaker die dingen niet meteen in stock [mjah, heb wel vaker iets gepre-orderd, moet je alsnog wat dagen extra wachten], dus is het de volgende dagen even afwachten of-ie niet alsnog in stock komt.

Post Reply