Glénat!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Glénat!

Post by PrIEsTER »

Nu nog BERSERK!!!!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Glénat!

Post by NeeNee »

Koen wrote:verschijnt volgende week:
GLENAT: Black cat-9 en 10, Kenshin-10 en 11 en One Piece-16 en 17

(bron: de poort)
Dat meen je niet...

Wel, cool! Dan heb ik er toch nog goed aan gedaan om op de Nederlandse One Piece te blijven wachten. :)

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Glénat!

Post by Edward »

Dit is echt wel goed nieuws. Die one piece ga ik meteen oppikken. Mare, glenat valt nu onder ballon media toch? Het fijn dat one piece en black kat uitkomen zou dan toch een soort vrijbrief moeten zijn naruto en bleach ook wer in de pijplijn zitten? Het suggereert namelijk dat de japanse uitgeverij ingestemd heeft;) dat zou de ultieme hoop voor de nl markt zijn;)

Musschien eerst zien dan geloven:p

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Glénat!

Post by NeeNee »

Zouden ze al uit zijn nu?

Ik ga morgen maar eens langs de stripwinkel...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Glénat!

Post by Koen »

Kwamen die niet eerder woe/don uit? Zolang geleden dat ik het me niet eens meer herinner lol.
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Glénat!

Post by barbapapa »

Waar komen die releases uberhaupt vandaan... Ik dacht echt dat die het bijltje er bij hadden neergelegd.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Glénat!

Post by Ginrai »

en blijkbaar kunnen wen nog een 3rde nieuwe volume oppikken van black cat want volume 11: belofte zat ook bij de nieuwe batch van manga bij glenat!(nochtans is de prijs ervan nogmaals gestegen,en komt de huidige vraagprijs neer op 9.50€ per volume!)

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Glénat!

Post by Edward »

Ginrai wrote:en blijkbaar kunnen wen nog een 3rde nieuwe volume oppikken van black cat want volume 11: belofte zat ook bij de nieuwe batch van manga bij glenat!(nochtans is de prijs ervan nogmaals gestegen,en komt de huidige vraagprijs neer op 9.50€ per volume!)
zoals ik in ander topic noemde zitten ze er allemaal bij op fnac.be, allen voo 8.50 per volume (7.74 op archonia)

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Glénat!

Post by PrIEsTER »

Idd 8,5euro (en nog eens 20% korting erbij). En ik heb me niet kunnen inhouden en ze toch maar allemaal meegenomen naar huis...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Glénat!

Post by Koen »

Ik zal er maar niet te veel op hopen zeker?

http://www.standaardboekhandel.be/seo/n ... e-piece-18
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Glénat!

Post by NeeNee »

Koen wrote:Ik zal er maar niet te veel op hopen zeker?

http://www.standaardboekhandel.be/seo/n ... e-piece-18
Ooh, geweldig! En over minder dan een maand al.

Ik zal er voor duimen. Misschien krijgen we het dan tegen het einde van het jaar... :mrgreen:

Tigra
Posts: 2
Joined: Thu Aug 30, 2012 18:45

Re: Glénat!

Post by Tigra »

Van prijsverhoging niks gemerkt. Wel van een prijsdaling!
In de Fnac in leuven waren Black Cat 9&10 €8.50 en nr11 was €7.50 (niet "prijs nieuw product").
En met lidkaart gaat daar dan nog eens zo`n €1.20 de stuk af dus ben zeer tevreden over de prijs.
Had wel graag gehad dat Glénat hun website meer up to date was om de releases te volgen. Vraag me echt af hoelang ik zal moeten wachten op de volgende Black Cat, wil supergraag de NL manga scene supporten.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Glénat!

Post by NeeNee »

^ Volgens (onbevestigde) geruchten is de volgende One Piece voor 22 mei, maar over Black Cat is niets bekend.

Ik hoop echt wel dat ze nu weer wat rapper gaan. Meer dan een jaar is een beetje al te belachelijk, zelfs voor een geduldige mens als ik. :?

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Glénat!

Post by Edward »

NeeNee wrote:^ Volgens (onbevestigde) geruchten is de volgende One Piece voor 22 mei, maar over Black Cat is niets bekend.

Ik hoop echt wel dat ze nu weer wat rapper gaan. Meer dan een jaar is een beetje al te belachelijk, zelfs voor een geduldige mens als ik. :?
Ik verwacht dat dit gerucht voorlopig een gerucht blijft.... ik vraag mij af of de laatste lichting niet gewoon wat restjes waren. Ik moet nog zien wanneer en of er een volgende lichting komt. Glénat wint het vertrouwen niet zo makkelijk terug nu ze het meerdere malen simpelweg verpest hebben;)

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Glénat!

Post by mangazot »

Daar zitten we wat te veel mee in ons hoofd, denk ik.
De meeste mensen kopen gewoon wat in de winkel staat.
En als ze al een serie volgen, dan staan ze er niet altijd bij stil dat het lang duurt voor het volgende deel er is.
Winkelaanwezigheid is pas echt belangrijk. Daarom was het zo sneu toen de Standaard-boekhandel het opgaf, en ik denk dat de Fnac dezelfde weg op gaat.
Ik denk ook dat het allemaal heel anders zou zijn gelopen als Kana en/of Standaard het een jaar langer hadden volgehouden.
Volgens een vertegenwoordiger die ik eens sprak, begon Naruto net goed te lopen toen ze het opgaven. Maar hij had het wel over Brussel.
Image

Post Reply