Glénat!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

LOL het tis weer niet waar hé!glenat stelt weer zijn titels uit dus NGE v1 valt dus nu wel in jauari samen met nausica v1&baa v2

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

Koen wrote:Hou ons zeker op de hoogte van wat je eventueel te weten komt. Want ik heb toch wel enkele series op het oog bij hen.
atm is de stand terug op onbevestigd gekomen,spijtig genoeg maar indien toch wel het gaat doorgaan laat ik iets weten.

teveeens vermelden dat ze wel howl's moving castle spelen in de utoplis met de stripdagen.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

stand stond er niet,2 keer voor de zekerheid gecheckt en op zich vallen de stripdagen wel tegen aangezien het meer om belgische strips draait dan eerder USA comics of manga.


*EDIT*
gleat heeft nge weer uitgesteld ditmaal naar 13 maart 2008!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

koen,

kunen we better niet de naam van deze topic naar een algemene glenat-thread veranderen sinds we al vrij lang van de orginele doeldiscussie zijn afgedwaald!?
Last edited by Ginrai on Sun Feb 03, 2008 17:05, edited 1 time in total.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

jup, is gebeurd!
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

LOL glenat verplaatst battle angel alita v2 en komt af in de plaats met berserk v1 :lol:

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

One Piece, Marmalade Boy en Hoshin zouden rechtstreeks uit het Japans vertaald worden.
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Koni
Posts: 84
Joined: Sat Jun 24, 2006 17:35
Location: De gene zijde
Contact:

Post by Koni »

rinosseros wrote:One Piece, Marmalade Boy en Hoshin zouden rechtstreeks uit het Japans vertaald worden.
Bij welke is dit momenteel niet het geval? En vanuit welke taal dan?
Drinking with skeletons

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

De rest van de manga die ze uitgeven zeker en de taal is waarschijnlijk het Frans, zoals dat bij de vorige manga gebeurde.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

glenat heeft een topic geopend op het aniway forum waar je direct kan stellen aan hun!maar uit een post blijkt al slecht nieuws betreffede say hello to black jack namelijk dat deze maar 2 volumes per jaar gaat uitkomen.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ginrai wrote:glenat heeft een topic geopend op het aniway forum waar je direct kan stellen aan hun!maar uit een post blijkt al slecht nieuws betreffede say hello to black jack namelijk dat deze maar 2 volumes per jaar gaat uitkomen.
Ik ben al blij dat de reeks blijft uitkomen :p

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

tja, dit is nu echt wel een reeks die geen 2-maandelijkse release behoeft... elk volume zes maanden laten bezinken... dat ze zich voor snelle release maar focussen op hun shonen en andere populaire reeksen ;)

we zouden vanessa naar de heuvel moeten halen! ik zal wat bloemen op het forum posten en misschien een fris geurtje... waar vallen de vrouwen nog voor? 8)

heel positief in elk geval dat glénat aan de communicatie werkt, hopelijk werkt het niet tegen hen - als ze weer eens een volume uitstellen...
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Koen wrote:we zouden vanessa naar de heuvel moeten halen! ik zal wat bloemen op het forum posten en misschien een fris geurtje... waar vallen de vrouwen nog voor? 8)
*gooit een zwoel cdtje op* 8)

User avatar
Gilles
Posts: 95
Joined: Fri Oct 05, 2007 19:12
Location: Torhout, West-Vlaanderen, België
Contact:

Post by Gilles »

Ik ken anders nog een forum waar men vast al eens graag iets van Glénat hoort. Ik vind het wel nuttig zo'n vertegenwoordigster van een uitgeverij. Maar ik vrees dat ze niet overal van hun kunnen laten horen.

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Het is hier saai zonder snelle antwoorden op vragen :P

Post Reply