Het Forum van Aniway sluit

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Koen »

Registreren is terug mogelijk. En we verwelkomen ook onze avatars terug. #AllHailHeuvelKenny
motivatiedip. help!

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Tamara »

En de toekomst zoals voorspeld door het Boek van voorspellingen zit weer op de juiste rit. Bedankt, Overlord Koen en underling Kenny! :D

(Ik moet even kijken of ik een nieuwe avatar kan vinden. De keuze voor de oude was volledig gebaseerd op een oude haarstijl van tien jaar terug...)

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Ash Ketchum »

I for one welcome our new overlords! Bedankt, beiden!

Ik heb gisteravond gemeld op de AW Discord dat de registratie hier weer werkt, dus ik hoop dat de mensen daar die willen komen dat berichtje snel lezen ^^

Ik heb nu trouwens m'n nieuwe avatar ook al gekozen :) (Voor de mensen die het verschil niet zien, dit is Detective Pikachu met een scouter, niet dikke/originele Pikachu met een scouter. Gebruik 'm als m'n universele avatar sinds de zomer!)

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Ash Ketchum »

Hey, ik zie al nieuwe namen bij het nieuwe leden blokje ^_^

Maarre... over de levensduur van fora gesproken. Ik keek net eventjes waar het verkeer op m'n blog vandaag vandaan kwam (kijken of je ergens gelinkt wordt of zo), en toen zag ik animexx.de staan! Man, dat die site nog bestaat en draait! Toen ik begon met het lezen van Duitstalige manga heel veel jaar geleden, maakte ik veelvuldig gebruik van hun database van wat uit was in Duitsland, maar kennelijk loopt die site, met hun forum, nog steeds.

ChronicVillainy
Posts: 55
Joined: Tue Sep 17, 2019 18:06
Contact:

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by ChronicVillainy »

Er is weer een kolonist gearriveerd! 😜

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Tamara »

Nog even en we zijn met genoeg om weer dingen gaan organiseren. BMC, secret santa... :)

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by WizardOfOss »

Hé, bekende namen/gezichten hier! :D

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Bart »

Ash Ketchum wrote:
Tue Sep 17, 2019 17:28
Toen ik begon met het lezen van Duitstalige manga heel veel jaar geleden,
Ik meen me te herinneren dat ik een deeltje van Gon in 't Duits heb.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by soraxroxas »

Gekoloniseerd allemaal 😜

Wat fijn dat de registratie weer werkt
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Ash Ketchum »

Tamara wrote:
Tue Sep 17, 2019 19:59
Nog even en we zijn met genoeg om weer dingen gaan organiseren. BMC, secret santa... :)
Oooh, ik wil zo graag weer binnenkort de boekenclub opstarten! Die one-shot van Delicious in Dungeon's Ryoko Kui kwam in november, toch?

(Of heeft er iemand zin The Poe Clan te lezen?! :D)

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Tamara »

Yep, in november.
(Of heeft er iemand zin The Poe Clan te lezen?! :D)
Ik! (Al wordt dat voor veel mensen die het op de correcte manier willen doen wel een dure BMC. De goedkoopste verkoper die ik kon vinden, presenteerde een prijskaartje van circa €36.)

Misschien het eerste deel Satoko and Nada? Dat past bij onze verhuizing!

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by Ash Ketchum »

Misschien nog eventjes wachten tot de nieuwe leden wat meer gesettled zijn/wat meer oudere leden weer opduiken, maar Satoko and Nada is inderdaad een leuke om te lezen gezien het onderwerp!

(En iedereen wilt toch wel die luxe Poe clan uitgave!)

Ik hoop trouwens dat de mensen op het AW forum die ook nog interesse hadden in forummen, maar niet op de AW Discord zitten ook hun weg naar de heuvel kunnen vinden...

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by WizardOfOss »

Nee, The Poe Clan trekt mij dan weer totaal niet. En het is ook niet zo dat ik een gebrek aan leesvoer heb...
(ik koop nog steeds aanzienlijk meer manga dan ik lees....)

Wel jammer dat we nu niet even een berichtje op het AniWay-forum kunnen plaatsen om nog wat mensen over te halen :silly: . Wat dat betreft blijft het toch ook jammer dat het ondanks nog wat vertraging toch allemaal vrij snel gegaan is. En dat een paar van de frequentere posters op AW al hadden aangegeven geen trek meer te hebben in een overstap en ook niet op de Discord zijn ingehaakt. Dus toch zo af en toe maar op de Discord Mangaheuvel blijven noemen, veel meer mogelijkheden zie ik zo ook niet.

ChronicVillainy
Posts: 55
Joined: Tue Sep 17, 2019 18:06
Contact:

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by ChronicVillainy »

Volgens mij hadden een aantal frequente posters ook geen trek in een overstap naar een ander forum, helaas, gezien Mangaheuvel toen wel genoemd werd. :( Maar inderdaad jammer dat we het inderdaad niet meer op het AW-forum hadden kunnen plaatsen dat de registratie weer werkt...

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Het Forum van Aniway sluit

Post by mangazot »

Je kunt het toch op Discord laten weten? Maar dat is al gebeurd, denk ik.
En er is ook nog Anime Wolken, het fourm met de rare naam. Of zouden zij dat te veel als spam zien? Nou ja, nooit geschoten is altijd mis. Uiteindelijk moet je alleen maar melden dat er kan worden ingeschreven.
Image

Post Reply