Glénat & Nederlandstalige manga

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

super_gohan wrote:shtbj 3 en alice 19th 3 zijn uit!
net Black jack #3 gaan halen ^_^

User avatar
BlackRose
Posts: 3
Joined: Tue Nov 01, 2005 16:42
Location: Prov. Utrecht

Post by BlackRose »

Ik heb ze ook allemaal t/m 3, alleen deel 4 en 5 horen allang uit te zijn .. ;__; Baka Glénat ><''
Hebben jullie een idee wanneer deel 4 uitkomt? Op Archonia.com staat nog steeds 'delayed'
Image

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Met wat geluk komt ie samen met 20th Century Boys 1 uit (nu in november ergens), anders is het voor volgend jaar...
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

rinosseros wrote:Met wat geluk komt ie samen met 20th Century Boys 1 uit (nu in november ergens), anders is het voor volgend jaar...
per volume wordt het wachten op een nieuwe Black jack erger :'(

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Kwestie van spanning, ja :)

Maar al bij al volgde deel 3 al snel op deel 2. 2 of 3 maanden als ik me niet vergis, dat is wat anders dan dat half jaar dat we op deel 2 hebben mogen wachten :lol:
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

rinosseros wrote:Kwestie van spanning, ja :)

Maar al bij al volgde deel 3 al snel op deel 2. 2 of 3 maanden als ik me niet vergis, dat is wat anders dan dat half jaar dat we op deel 2 hebben mogen wachten :lol:
dat wel ja, was al helemaal verbaasd toen hij opeens maar een maand bleek uitgesteld te zijn

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Alice 19th en shtbj 4 komen in November of in December. Ik had het gevraagd op de boekenbeurs aan de glénat stand. Ze zeggen dat het zeker voor nieuwjaar komt.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

super_gohan wrote:Alice 19th en shtbj 4 komen in November of in December. Ik had het gevraagd op de boekenbeurs aan de glénat stand. Ze zeggen dat het zeker voor nieuwjaar komt.
bedankt voor het te melden! :D

Post Reply