Glénat & Nederlandstalige manga

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Hmm... oost Nederland heeft hem (gezien sommige reacties op andere fora) blijkbaar wel al, maar hier aan de westkant is het nog even wachten ^^;;
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Ik heb hem nog niet gelezen, maar de adaptie van het eerste deel van Say Hello to Black Jack ziet er onberispelijk uit. Zelfs de kleurenpagina's zijn behouden! Je betaald er dan natuurlijk ook wel meer voor de Franse versie...laten we hopen dat dus dat positieve punt geen negatief wordt....
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

paul
Posts: 10
Joined: Tue Feb 03, 2004 13:46

Post by paul »


User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Normaal zouden alice 19th en shtbj vandaag uit zijn. Ik ga straks wel ff nara de HBL maar wss zullen ze die daar nog niet hebben want met hun db's zijn ze ook altijd wat later als de rest.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Die man in de HBL zei dat alice 19th weeral verplaatst is :cry: Wel naar volgende week (dus niet al te lang) maar of ze dan zullen komen?
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

super_gohan wrote:Die man in de HBL zei dat alice 19th weeral verplaatst is :cry:
Waarom ben ik nou niet verbaasd? :roll:
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Dejiko wrote:Waarom ben ik nou niet verbaasd? :roll:
Een simpel weekje...daarover moeten we niet moeilijk doen he. Stel dat ze volgende week nu zeggen dat ie naar volgende maand is verschoven...da's wat anders...
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

plus er staat niet dat de release verplaatst is, voor zover ik kan opmaken is de levering verplaatst... wat dus eerder aan de leverancier ligt dan aan de uitgever...
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Gerrit wrote:plus er staat niet dat de release verplaatst is, voor zover ik kan opmaken is de levering verplaatst... wat dus eerder aan de leverancier ligt dan aan de uitgever...
Mijn ervaring binnen de grafische wereld (jaja) is dat een leverancier/distributeur grotendeels afhankelijk is van hoe snel een uitgever werkt (zie het maar als lopend band werk). Je hebt gelijk dat het niet per se aan Glénat zelf hoeft te liggen, maar ze hebben bij mij nu inmiddels zo'n naam opgebouwd, dus ik ben wat spaarzaam als het om 't voordeel van de twijfel gaat ;)

Maar inderdaad, als ie er over een weekje echt is, heb ik niets gezegd... :P
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

heel oftopic vraag maar wat is er met het aniway forum, dejiko?
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

super_gohan wrote:heel oftopic vraag maar wat is er met het aniway forum, dejiko?
Momenteel kan er slechts 1 enkel profiel worden gebruikt, maar dit is hopelijk in de loop van dit weekend weer verholpen :)
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Dejiko wrote:
Gerrit wrote:plus er staat niet dat de release verplaatst is, voor zover ik kan opmaken is de levering verplaatst... wat dus eerder aan de leverancier ligt dan aan de uitgever...
Mijn ervaring binnen de grafische wereld (jaja) is dat een leverancier/distributeur grotendeels afhankelijk is van hoe snel een uitgever werkt (zie het maar als lopend band werk). Je hebt gelijk dat het niet per se aan Glénat zelf hoeft te liggen, maar ze hebben bij mij nu inmiddels zo'n naam opgebouwd, dus ik ben wat spaarzaam als het om 't voordeel van de twijfel gaat ;)

Maar inderdaad, als ie er over een weekje echt is, heb ik niets gezegd... :P
De reden dat ik dat zei was omdat ik HBL ook wat ken en dat hun leverancier meestal 1 a 2 weken achter ligt op de officiele releasedate. (lees in SDT liggen ze op de releasedate of minstens het weekend erna, in HBL moet je er gewoon altijd 1 a twee weekjes bijtellen)
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

rinosseros wrote:
Dejiko wrote:Waarom ben ik nou niet verbaasd? :roll:
Een simpel weekje...daarover moeten we niet moeilijk doen he. Stel dat ze volgende week nu zeggen dat ie naar volgende maand is verschoven...da's wat anders...
Bon, het is dus wat anders geworden...nuja, het gunt mijn budget een klein beetje ademruimte...
Het laatste wat ik erover gehoord heb is ook op De Linkadoor verschenen...toen lagen ze nog in Spanje...
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

3de week van mei wordt het nu ;)
motivatiedip. help!

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Koen was me voor, maar toch wil ik dit nog even posten:
Deze twee manga zijn voor de derde week van mei in de boekandels
voorzien.
Hihihi, hun vorige mail (die al van even geleden dateert) stond ook vol met fouten...niet dat ik dat erg vind, maar wel grappig :)
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

Post Reply