Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by Saki »

Als er een mooi flyertje gemaakt wordt, kan ik die altijd wel 1tje aan de mangakast in de stripbib laten plannen :p
Going to Atsusacon!

User avatar
Jarus
Posts: 417
Joined: Thu Jun 10, 2010 21:18
Location: in manga dromen land

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by Jarus »

oke volgende struikelblok dus wie maakt er flyers :?:
of laat ik het zo zeggen wie kan er flyers maken :?:
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by NeeNee »

Jarus wrote:oke volgende struikelblok dus wie maakt er flyers :?:
of laat ik het zo zeggen wie kan er flyers maken :?:
Goh, Koen en ik hebben het daar destijds nog over gehad, toen het forum nog maar net aan het heropstarten was...

Ik geloof dat hij zei dat MH er ooit wel gehad heeft, maar ik weet niet zeker of die nog ergens te vinden zijn. Misschien moet iemand maar eens een nieuwe ontwerpen?

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by Britt_ »

Maar is een groot forum altijd zo goed? *kijkt naar aniway en het verschrikkelijk irriterende tienergedrag dat daar de bovenhand speelt*

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by Brook500 »

Ik vind het uitdelen van de flyers nu niet meer nodig. De forum moet niet zoals Aniway op dit moment zijn.
De activiteit mag altijd nog meer zijn, maar niet te overweldigend. :wink:
Image

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:24, edited 1 time in total.

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by Marv »

noot wrote: Een nieuw forum zou me kunnen lokken door: topics over manga en anime die dieper ingaan op de materie (bijv. inspiratiebronnen van de mangaka, of de thematiek van een bepaalde serie, vergelijkingen tussen series, etc.), een nieuwsrubriek met veelzijdige topics die goed bijgehouden wordt (bijv. een fatsoenlijke selectie van nationaal en internationaal nieuws) , een subforum (of topic) die ingaat op meer bizarre of zeldzame anime of manga...en een heel aantrekkelijke, mooie lay-out zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn. Maar als de sfeer op zo'n forum heel stijf/onvriendelijk/saai zou zijn, dan zou ik er waarschijnlijk alsnog niet lid van willen worden.
Is inderdaad interessant, ik zou ook graag zo'n topics zien en dat zou me zeker kunnen overhalen. Misschien zelf aan beginnen? Een maat van me heeft zijn thesis geschrijven over de mythologische bronnen, thema's e.d. in Naruto. Zou perfect passen hier. :)
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:23, edited 1 time in total.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Discussie nr. 37: Meer of minder fora

Post by PrIEsTER »

Inderdaad heel interessant. Zoiets als een nieuwsbrief van De Strip...waarop niet alles op geruchten is gebaseerd, maar effectief gegevens/weetjes van en over de uitgevers. En waarop we ook wat meer komen te weten over gewonnnen prijzen en de auteurs zelf.

Post Reply