Doubt ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Doubt ~[Kana]

Post by PrIEsTER »

...we wachten gewoon idd beiden tot de hele serie is uitgegeven, maar met beiden een verschillende filosofie :D

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Doubt ~[Kana]

Post by Edward »

The Donkey wrote:exact de rede waarom ik besloten had de serie (als ik hem uberhaupt haal dan:P) pas ging kopen als hij compleet uit was:P
zag de bui wel hangen na dat conan gestopt werd en oudere delen krijgen is niet een super groot probleem met kana.
Als je het Kana topic hebt gelezen, dan heb je gezien dat Doubt 4 in Mei uitgegeven wordt;). kortom, dit deel is al gepland en waarschijnlijk ook al vertaald. Dus de serie wordt sowieso volledig uitgegeven;), Dat betekent dat de serie, zoals gezegd, in 8 a 8.5 maand is uitgegeven. Met de gemiddelde uitgave schema's die de laatste 2 jaar gehanteerd worden door Kana, is dat toch zeer bijzonder lijkt me :lol:

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

hehe idd, maar dat besluit nam ik toen de serie werd aangekondigt:P
kan nu wel ff wachten, heb genoeg ander spul te lezen en ze zijn nog prima te verkrijgen.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Doubt ~[Kana]

Post by Edward »

The Donkey wrote:hehe idd, maar dat besluit nam ik toen de serie werd aangekondigt:P
kan nu wel ff wachten, heb genoeg ander spul te lezen en ze zijn nog prima te verkrijgen.

Ja dat is ook wel zo;).. mijn reactie was ook een beetje omdat het release schema van Kana op dit moment al bekend was..:P, en dat er nog mensen spraken over dat het onwaarschijnlijk was dat Doubt 4 in Mei zou uitkomen;)... vandaar;)

Maar je hebt groot gelijk als je dan even wacht hoor;),.. bij 4 delen had ik al verwacht da t deze serie wel compleet uit zou komen, althans... voordat je kan overwegen om hem te stoppen, moet je toch al haast 3 of 4 delen uitgegeven hebben;)

Ik zal binnenkort eens aan deel 2 beginnen met lezen;), die staat al weer ff in de kast;)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

^ begrijpelijk;) had meteen al het gevoel met maar 6 delen dat het wel goed zou komen, maar had zoiets van kan nooit kwaat het zeker te weten:P
hoop dat kana Naruto en Bleach wel weer snel op de been hebben anders begint de NL manga markt wel heftige schade te lijden:S

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Doubt ~[Kana]

Post by Saki »

Dat en boekje vertaald is betekent niet meteen dat het ook uitgegeven gaat worden.

Dan denk ik aan Inuyasha en Conan... en Armageddon uit de oude tijden

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Doubt ~[Kana]

Post by mangazot »

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze een serie van maar vier deeltjes niet volledig zouden uitgeven.
Maar wachten, ja, dat heeft wel als voordeel dat je ze dan in één ruk kunt uitlezen. Ik zou dat met Bleach ook eens willen doen.
Toen ik met manga begon, stond ik voor de meeste reeksen ver achter. En dus was dat altijd zo van vijf tot tien delen tegelijk bestellen of kopen. En ze daarna in één ruk uitlezen. Ik heb zo ooit eens zes delen Neon Genesis Evangalion na elkaar uitgelezen.
Image

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Doubt ~[Kana]

Post by mangazot »

Edward wrote:Dat betekent dat de serie, zoals gezegd, in 8 a 8.5 maand is uitgegeven.
1 dl/2 maand?
Nou, zo hoort het. :D
Last edited by mangazot on Tue Jan 31, 2012 17:03, edited 1 time in total.
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

^ je quote klopt hier niet, dat heb ik nooit gezecht...

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Doubt ~[Kana]

Post by Edward »

The Donkey wrote:^ je quote klopt hier niet, dat heb ik nooit gezecht...
Klopt, het is een bewering van mij;)... Maar wel eentje die waarheid wordt.

Wat armageddon betreft, ik vind nit dat die in de huidige Kana meegerekend mag worden. Inuyasha en Conan, ja die zijn stopgezet... maar Doubt vind ik een ander verhaal, die bevat geen 50+ delen. Als het op 1 deel zou aankomen zou Kana Inuyasha en Conan geheid afgemaakt hebben, maarja, in het vizier te hebben van beide series meer dan 40 delen uit te moeten geven... Tja, dan snap ik de keuze;)...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

waarom zet je het dan neer alsof je mij quote?
kan ik niet echt op prijs stellen.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Doubt ~[Kana]

Post by kolemijn »

^ dat zal gewoon een foutje geweest zijn, er stond immers een quote van jou in de post van Edward. Heb ik ook al voorgehad.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

ow lol, my bad:P
was mangazot die me verkeerd quote en eduard die er op reageerdeXD
om een of andere rede had ik ze voor dezelfde persoon aangezien:P

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Doubt ~[Kana]

Post by mangazot »

Ik snap ook niet hoe die verkeerde quote is kunnen ontstaan.
Er moet het een en ander in de war geraakt zijn toen ik hieruit citeerde
(ik heb het aangepast, het was waarschijnlijk een verkeerd opgeloste nesting)
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Doubt ~[Kana]

Post by The Donkey »

hehe het is cool;)
somige mensen boeit het geen flikker dat ze verkeerd quoten en kan daar HEEL slecht tegen, als het een onschuldig foutje was maakt het niets uit joh;)

Post Reply