Doubt ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by NeeNee »

^ Echt? Dat is goed nieuws dan.

Hoewel. :roll:
viewtopic.php?f=4&t=1099&p=20887&hilit= ... de.#p20886

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by pietel »

Jepjep er zijn grote meningsverschillen over het einde. Maar ik raad aan om niet te diep te zoeken naar informatie over dat einde want ik ben al gespoild.
Veel mensen vinden het een slecht einde, maar ik heb ook al goede reacties gezien.
Afwachten dus..
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by NeeNee »

^ Hm, okee. Voor 4 boekjes kan ik dat risico wel nemen.

September dus... alles gaat opeens samenkomen aan het einde van het jaar. Ik vind dat gedoe met die 'offices' echt geen goed systeem.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by PrIEsTER »

Offices?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by NeeNee »

Koen wrote: Zoals ik gisteren al postte zullen er – op aanraden van de nieuwe distributiegroep – geen uitgaven zijn in februari, evenmin als bij Kana dus. Theoretisch werken ze nu ook niet echt meer met maanden maar met offices (what’s in a name) en er zullen 9 offices zijn per jaar. Voorlopig is het me echter niet duidelijk welke maanden geen releases zullen kennen (februari, juli (?), en…?)
Koen wrote:Via KanaKim vernam ik wat meer info over de 9 offices (zie Glénat topic). Er zullen geen manga's verschijnen via de nieuwe verdeelgroep in de maanden februari, april en juli. Party gedurende de andere maanden! ;)

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by PrIEsTER »

Wat zou ik toch dom blijven zonder jou. Bedankt Neenee :-D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by NeeNee »

Nu ik eraan denk, deze gaat rond half 2012 alweer gedaan zijn.

Hopelijk kunnen we ook in dat jaar nog een paar nieuwe series verwachten. Jammer dat er voorlopig geen meer aflopen.

User avatar
Jarus
Posts: 417
Joined: Thu Jun 10, 2010 21:18
Location: in manga dromen land

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Jarus »

Hmm ik denk dat ik deze serie wel oppik.
Maar ik denk wel dat ik wacht tot alle 4 de delen uit zijn want ik heb geen zin in 3 delen te hebben en niet het laatste deel.
Dus dat word pas kopen in 2012 voor mij
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Edward »

Jarus wrote:Hmm ik denk dat ik deze serie wel oppik.
Maar ik denk wel dat ik wacht tot alle 4 de delen uit zijn want ik heb geen zin in 3 delen te hebben en niet het laatste deel.
Dus dat word pas kopen in 2012 voor mij
Een absolute first buy voor mij... Ik bestel meestal een aantal delen van series ineens, om de verzendkosten vanArchonia te dekken...
maar ik denk dat ik in september maar eens bij Waanders moet binnenlopen voor deze;)

User avatar
Jarus
Posts: 417
Joined: Thu Jun 10, 2010 21:18
Location: in manga dromen land

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Jarus »

misschien koop ik het ook wel sneller als ik zie dat ieder er erg happy van word na het gelezen te hebben.
wie weet wie weet.
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Edward »

Jarus wrote:misschien koop ik het ook wel sneller als ik zie dat ieder er erg happy van word na het gelezen te hebben.
wie weet wie weet.
verder kan ik het helemaal met je eens zijn hoor... ik merkte bij Liar Game ook.. 1 volume is toch eigenlijk te weinig... je wilt graag een stuk verder..en terecht ook.. het zijn goede series;)

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by PrIEsTER »

Edward wrote: Een absolute first buy voor mij... Ik bestel meestal een aantal delen van series ineens, om de verzendkosten vanArchonia te dekken...
maar ik denk dat ik in september maar eens bij Waanders moet binnenlopen voor deze;)
Ik weet niet of veel mensen hiervan op de hoogte zijn, maar bij de Fnac krijg je altijd 20% korting op nieuw uitgekomen manga.
Dat scheelt een slok op een borrel :wtf:

User avatar
Hinote
Posts: 55
Joined: Sun Jul 11, 2010 15:57
Location: Antwerpen

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Hinote »

PrIEsTER wrote: Ik weet niet of veel mensen hiervan op de hoogte zijn, maar bij de Fnac krijg je altijd 20% korting op nieuw uitgekomen manga.
Dat scheelt een slok op een borrel :wtf:
En je hebt altijd 20% korting op strips/manga als je zo'n klantenkaart hebt. Maar die klantenkaart op zich kost wel 20 euro en is maar 3 jaar geldig.
Ik haal daar altijd Dragon ball Ultimate voor 10 ipv 12.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by pietel »

^wel ja, 20 euro voor drie jaar heb je er dan uit als je voor 100euro manga koopt. Dat zijn max 15 deeltjes op drie jaar tijd.
Daar ga ik een heel stuk over, dus dan blijft het nog een serieuze korting.
Het nadeel is dat groene prijzen (voor nieuwe boekjes) ook 20% minder kosten, en dan valt de klantenkorting weg, dus daar haal je eigenlijk geen profijt uit.
Dus als je enkel de nieuwe delen wilt kopen en binnen de maand, twee maanden telkens naar de winkel loopt, dan heb je zonder fnac-kaart de beste deal.
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: “Doubt” = nieuwe Kana-manga

Post by Koen »

Voor NL manga vind ik Archonia ook niet interessant. Ik denk dat ze 'ongeveer' 10% geven, en die krijg je in de meeste winkels wel... Maar dan moet je geen verzendkosten betalen ;)

Standaard Boekhandel geeft 10% met een kaart van de Gezinsbond en de meeste stripspeciaalzaken werken toch ook wel met een klantenkaart of zo. En in Carrefour zijn ze standaard al goedkoper, dacht ik.
motivatiedip. help!

Post Reply