Doubt ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Doubt ~[Kana]

Post by NeeNee »

Wat een raar einde. En vaag. Komt er nu nog een vervolg, of is dit het gewoon? :? (Ik haat open eindes...)

Ik moet wel zeggen dat het nog een hoop verrassingen bevatte. Ik vroeg me af of er in het vierde album nog iets nieuws zou gebeuren, maar dit zag ik niet aankomen.

Maar ik vind het nog steeds slecht afgerond. (spoiler) Het meesterbrein staat op het punt ermee weg te komen, en gaat de politie dan even heel nadrukkelijk vertellen dat er wel degelijk een complot is? Waarom?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Doubt ~[Kana]

Post by NeeNee »

We zijn niet de enigen die doorhebben hoe triestig het met de Nl-manga gesteld is.
http://www.stripspeciaalzaak.be/2012_Be ... Doubt4.htm

Dus Judge is een andere zaak, huh? Ik heb al eens een preview gelezen... leek wel een beetje op het vorige (qua gevoel dan).

Ik hoop dat het concept niet volledig hetzelfde is, anders wordt het wel saai. :?

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Doubt ~[Kana]

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:We zijn niet de enigen die doorhebben hoe triestig het met de Nl-manga gesteld is.
http://www.stripspeciaalzaak.be/2012_Be ... Doubt4.htm

Dus Judge is een andere zaak, huh? Ik heb al eens een preview gelezen... leek wel een beetje op het vorige (qua gevoel dan).

Ik hoop dat het concept niet volledig hetzelfde is, anders wordt het wel saai. :?
Judge is bijna in alles beter dan de prequel: meer personages die beter zijn uitgewerkt dan diegene in Doubt en een andere manier van spelen.
Je merkt duidelijk dat het er in het begin ook sneller en heviger aan toe gaat.
Ik weet nog altijd niet waarom Judge een sequel genoemd wordt aangezien er nog niets van duidelijkheid is en/of ook maar iets besproken wordt van hetgene wat er gebeurd is in Doubt.
Hopelijk zal het bij de laatste 3 delen die ik nog moet lezen nog aan bod komen. :?
Image

Post Reply