Liar Game ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

^ Elk volume is een aparte ronde tot dusver.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by PrIEsTER »

Ik had hem toch al stiekem gekocht...dus nu weet ik dat ik eraan kan beginnen :bday:

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by barbapapa »

Ik had het eerste volume een tijd terug gelezen, en nu net het tweede dus.
Een beetje voorspelbaar, als ik eerlijk moet zijn... Hopelijk zijn de volgende rondes/volumes interessanter.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by PrIEsTER »

Zonet het derde volume in één ruk uitgelezen. Hoe een simpel spelletje toch zo spannend kan worden is echt indrukwekkend.

Er zijn wel enkele dingen die mij storen:

- Nao is TE naief. Het is al verbeterd tov de eerdere volumes, maar ik blijf ze maar een domme gans vinden. En daarna 180° gedraaid => op het einde komt ze wel af met een superintelligente en gevatte speech/analyse. Dat vond ik ook maar een raar moment en buiten haar karakter vallen.

- Ik vond het ook te simpel uitgelegd dat akiyama dan toch mocht deelnemen aan het spel.

- De tekenstijl vind ik er jammer genoeg niet mooier op worden. Het argument dat je met een sterk verhaal minder tekenwerk kan verdoezelen werkt bij mij niet :(


Toch een aangenaam volume! 8)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

Nao is inderdaad weer hemeltergend goedgelovig (achterlijk schaap, dacht je nu echt dat Akiyama aan jou iets zou hebben? Echt?). Godzijdank is het de laatste keer.

Voor de rest zat het wel goed in elkaar, maar toch één van de saaiere volumes. Ik vond de vorige ronde leuker.

Maar ik kijk wel uit naar het volgende deel. :)

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by yatagarasu »

NeeNee wrote:achterlijk schaap, dacht je nu echt dat Akiyama aan jou iets zou hebben? Echt?).
:lol: Ja, is wel redelijk overdreven. Misschien dat Japanners van een zeer kwetsbare vrouwelijke protagonist houden. Misschien is het met opzet om een patroon te vormen. Want je weet dat vroeg of laat Akiyama terug in de bres moet springen. Toch het strafste moment is dat ze zich toch terug in de luren laat leggen door die Liar game agent die voor advocaat speelde. Je zou denken dat de meeste mensen daar toch niet meer zouden in trappen.

Gaat die transseksueel er nog in zitten in deel 4 ? :D
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

yatagarasu wrote: Gaat die transseksueel er nog in zitten in deel 4 ? :D
Ik mag natuurlijk niet te veel verklappen, maar die zien we nog terug, ja. :)

Post Reply