Liar Game ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Liar Game ~[Kana]

Post by Koen »

Op 26 januari 2011 verschijnt Liar Game 1 in het Nederlands. Lees hier de review van dit ingenieuze volume!

Hopeloos eerlijke Nao wordt op een dag meegesleurd in een meedogenloos spel waarin manipulatie een hoofdrol speelt. Je kunt er miljoenen mee verdienen maar al even snel beland je in de goot met een berg schulden. Leugens en bedrog zijn nu niet echt de specialiteit van Nao en om het spel zonder kleerscheuren door te komen doet ze beroep op een ex-zwendelaar. Met zijn hulp slaagt Nao erin de eerste ronde met glans te doorstaan. Alleen komt er na een eerste ronde vaak… een tweede ronde. De lijdensweg van Nao is nog niet achter de rug!

Het eerste volume van Kana’s nieuwste manga is veelbelovend. Via leugens, bedrog en manipulatie spelletjes winnen… het doet wat denken aan Death Note. En we weten allemaal hoe populair deze laatste is. Of Liar Game evenzeer de kassa doet rinkelen is nog een vraagteken maar ik ben alvast benieuwd naar meer!

De vertaling van NTE leest wederom vlot weg en nergens waren er schoonheidsfoutjes te bespeuren. Fans die authenticiteit hoog in het vaandel dragen zullen misschien teleurgesteld zijn in de wijziging van de cover, maar persoonlijk vind ik de Kana-versie aantrekkelijker dan het origineel.

Liar Game start veelbelovend en zal zeker een breed publiek aanspreken.
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Edward »

Daar kan ik alleen maar U tegen zeggen :lol:

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Brook500 »

Het eerste deel heb ik sowieso al gelezen in 't frans & ik vond het wel een sterk eerste deel.
Als ik het eerste deel in 't nl heb gelezen, dan zal ik de rest van de franse delen verder lezen. :)
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

Ik wacht op mijn gratis exemplaar.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Ik wacht op mijn gratis exemplaar.
Nog altijd? :?
Ik vond het al raar dat je het nog had gepost.
Misschien ergens verloren gelopen met de post. Of het opsturen van dat boekje zal een maand duren. :mrgreen:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

Het verschijnt vandaag pas. Als ze het nu opsturen, is het morgen of overmorgen wel hier.

Het kan mij trouwens ook niet zoveel schelen als het wat langer duurt, ik heb nog altijd tegen de 100 ongelezen manga staan.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Tamara »

Hoe zit het eigenlijk met die wedstrijd? Hebben de winnaars een bevestiging gekregen? Of weet je pas of je wat krijgt als het door de brievenbus valt?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

^ Die van Kana? Ja, wij hebben een mail gehad.

Als je de wedstrijd van MH bedoelt, daarover tasten we nog in het duister. :P

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Koen »

Ik ben 'onze' wedstrijd nog niet vergeten! Maar voor ik winnaars loot/verwittig wil ik eerst toch een soort lijstje klaarhebben waaruit ze hun manga kunnen kiezen en dat laat ietwat, hum, op zich wachten :oops:
motivatiedip. help!

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Tamara »

NeeNee wrote:^ Die van Kana? Ja, wij hebben een mail gehad.
Oh, ik heb geen mail gehad. Of het moet gevangen zijn genomen door de spamfilter, maar dat is nu niet meer te achterhalen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

Tamara wrote:
NeeNee wrote:^ Die van Kana? Ja, wij hebben een mail gehad.
Oh, ik heb geen mail gehad. Of het moet gevangen zijn genomen door de spamfilter, maar dat is nu niet meer te achterhalen.
Dan heb je niet gewonnen.

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Drazic »

NeeNee wrote:Ik wacht op mijn gratis exemplaar.
ik ook! Hoop dat we niet te lang hoeven te wachten.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Tamara »

Dan heb je niet gewonnen.
Ah oké, ik heb de bekendmaking nooit gezien en het had mogelijk niet veel gescheeld of ik had beide pockets ontvangen. Kana is nu eenmaal nooit zo handig met het bekendmaken van winnaars :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by NeeNee »

Tamara wrote:
Dan heb je niet gewonnen.
Ah oké, ik heb de bekendmaking nooit gezien en het had mogelijk niet veel gescheeld of ik had beide pockets ontvangen. Kana is nu eenmaal nooit zo handig met het bekendmaken van winnaars :)
Er is nooit een officiële bekendmaking geweest, maar ik en Drazic hebben meteen aangekondigd dat we gewonnen hadden. De winnaar van Psyren kennen we niet.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Liar Game ~[Kana]

Post by Koen »

De winnaars zijn, zoals vooraf aangekondigd, verwittigd via e-mail. En de Liar Games zijn vandaag op de post gegaan. Dus in principe zouden de Belgische winnaars die morgen in de bus moeten hebben (reken toch maar maandag met onze prachtige post :P), voor Nederland is dat moeilijker in te schatten maar ze zijn dus op weg naar de winnaars! 8)
motivatiedip. help!

Post Reply