Derde (!) nieuwe Kana manga in 2011

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Kira »

Ik wil nu niet bedweterig doen, maar je zegt steeds ''deze'' topic i.p.v. ''dit'' topic. :wink:

Verder snap ik niet waarom dat Tamara al weet wat de derde nieuwe reeks wordt...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Brook500 »

Kira wrote: Verder snap ik niet waarom dat Tamara al weet wat de derde nieuwe reeks wordt...
Dat is voor mij ook een raadsel.
Meer duidelijkheid Tamara aub.
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Tamara is een medewerkster van Aniway, dus waarschijnlijk weet ze het via het tijdschrift? Ik weet ook welke titel het wordt ;) (Als Aniway dergelijke informatie op tijd krijgt kunnen ze artikels beter inplannen.)
motivatiedip. help!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Berserker500 »

Koen wrote:Tamara is een medewerkster van Aniway, dus waarschijnlijk weet ze het via het tijdschrift? Ik weet ook welke titel het wordt ;) (Als Aniway dergelijke informatie op tijd krijgt kunnen ze artikels beter inplannen.)
Zeg Koen kun je ons dan geen tip geven over de nieuwe reeks dan kunnen we nog eens raden. :D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Ja, kunnen we geen wedstrijdje doen gewoon voor de lol? :D Het geeft niet als het niet om prijzen is.

Of misschien kunnen we deze wel winnen met de MHM prijsvraag? :mrgreen:

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Brook500 »

Ik ben er ook wel voor te vinden om voor de lol mee te doen.
Laat maar komen.
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Ik ben onder strikte orders gesteld de titel niet vrij te geven, ik weet dus niet of ik wel mag hinten over wat het zou kunnen zijn ;) Mocht Tamara het niet gezegd hebben, ik zou niet eens meegedeeld hebben dat de titel al circuleerde, maar ik wou toch verduidelijken dat het niet abnormaal is dat media informatie krijgen om bepaalde zaken te kunnen voorbereiden om de release de nodige weerklank te geven.
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Brook500 »

Ik kan 't langs de ene kant wel begrijpen. Dat je niet zoals ervoor een reeks tips kunt geven. Dan maar wachten he.
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Kira »

En wachten en wachten en wachten... xD

Ik hoop echt op een detective nu... (Maar die kans lijkt me heel klein)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Tamara »

Koen wrote:Ik ben onder strikte orders gesteld de titel niet vrij te geven, ik weet dus niet of ik wel mag hinten over wat het zou kunnen zijn ;) Mocht Tamara het niet gezegd hebben, ik zou niet eens meegedeeld hebben dat de titel al circuleerde, maar ik wou toch verduidelijken dat het niet abnormaal is dat media informatie krijgen om bepaalde zaken te kunnen voorbereiden om de release de nodige weerklank te geven.
Toch vreemd dat ik van Aniway uit niets heb gehoord over een embargo. Niet dat ik mijn mond nu verder ga opentrekken :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Mja, jij weet ook wel dat een uitgeverij graag zelf beslist wanneer en hoe ze uitpakt met een bepaalde aankondiging ;) Als je mij nu zegt dat de titel al is aangekondigd in AW22 ja, dan kan ie hier evengoed ook vermeld worden aangezien dat nummer verschenen is...
motivatiedip. help!

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Tamara »

Normaal is het zo dat het vrij spel is zodra je het aan de media vertelt, tenzij er een embargo is (dat vervolgens geschonden wordt door één website/blad/krant, wat weer als gevolg heeft dat iedereen er schijt aan heeft). Als Kana echt wil dat de pers niet zegt, dan moet Kana ervoor zorgen dat de pers niets te zeggen heeft en de informatie lekker voor zichzelf houden tot ze de 'grote' aankondiging doen.

Maar misschien is er daadwerkelijk een embargo en is dat niet bekend gemaakt aan alle Aniway-medewerkers, dat kan ook nog :)

Aniway 22 lag al bij de distributeur toen we het nieuws kregen, dus daar staat het niet in.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Koen wrote:Ik ben onder strikte orders gesteld de titel niet vrij te geven, ik weet dus niet of ik wel mag hinten over wat het zou kunnen zijn ;) Mocht Tamara het niet gezegd hebben, ik zou niet eens meegedeeld hebben dat de titel al circuleerde, maar ik wou toch verduidelijken dat het niet abnormaal is dat media informatie krijgen om bepaalde zaken te kunnen voorbereiden om de release de nodige weerklank te geven.
Vraag ze dan eens of je een paar weken voor de bekendmaking al wat tips mag beginnen geven. Beetje spanning opbouwen zal de publiciteit geen kwaad doen. :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

In dit specifieke geval zal de aankondiging geen weken meer op zich laten wachten natuurlijk ;) Het probleem is natuurlijk niet het geven van de tips, het probleem rijst maar als een van jullie het correct zouden raden :lol:
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Maar dat gaan we dan toch pas zeker weten met de aankondiging, dus wat maakt het uit.

Vertel ons tenminste in welke richting we moeten zoeken. Gericht speculeren is zoveel leuker. :)


PS. Kunnen we dit trouwens niet beter afsplitsen en een nieuwe thread van maken?

Post Reply