Favoriete Shoujo/Josei (Nederlands)

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Favoriete Shoujo/Josei (Nederlands)?

Alice 19th
0
No votes
D.N.Angel
1
8%
Fruits Basket
1
8%
Gals!
0
No votes
Marmalade Boy
1
8%
Nana
10
77%
 
Total votes: 13

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: Favoriete Shoujo/Josei (Nederlands)

Post by Drazic »

pietel wrote:De LA van Nodame is best wel charmant. De randpersonages komen wat minder aan bod en dat vind ik een beetje spijtig. En de rol van Stresemann is ronduit onozel (een japanner die met een pruik en een soort vreemd accent ineens een buitenlander speelt). Maar over het algemeen is het zeker een aanrader. Ik hou zelf iets meer van de anime.
Stresemann is juist geniaal xD IK vind de drama zelf ook leuker dan de manga. (al heb ik maar 2 vol's gelezen tot nu toe).

Ik vond de serie geweldig maar heb om een of andere reden nooit de specials en films gekeken xD

User avatar
Dauwdrupje
Posts: 98
Joined: Thu Oct 07, 2010 15:38
Location: Dendermonde,België
Contact:

Re: Favoriete Shoujo/Josei (Nederlands)

Post by Dauwdrupje »

:D Ik vind Stresemann zowiezo een top-personage, dus ik ben wel benieuwd om hem eens in de LA bezig te zien. Hoe ver gaat het verhaal daar eigenlijk in? Ik bedoel, het zal wel niet het hele verhaal vanuit de anime/manga volgen, neem ik aan...?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Favoriete Shoujo/Josei (Nederlands)

Post by NeeNee »

Als jullie graag over deze reeks willen praten, maak er anders een topic over. Aangezien het niet echt veel met Nederlandse shojo te maken heeft.

Post Reply