Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Brook500 »

Proficiat, Drazic.
Mangaheuvel aan de top!
Spijtig voor jou, Pietel, maar je hebt zeker niet teleurgesteld.
Meedoen is altijd belangrijker dan winnen.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Drazic wrote:
NeeNee wrote:Ach ja, het was ook pas bij de vierde tip. Het is niet zo verwonderlijk dat iemand die titel daarvoor al gestuurd had.
.
Ik had denk ik het geluk dat bijna iedereen dacht dat het wel weer twee shonen zouden zijn.

Alhoewel ik de drama gezien heb en ik de manga erg graag wil lezen had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht dat liar game überhaupt een optie zou zijn als jij er niet over begon xD Ben er in iedere geval erg blij mee want ik heb aldoor gewoon aldoor serie's ingestuurd die ik graag zou willen hebben.
Tegen de tijd dat jij je keuze doorstuurde waren alle andere combinaties met Liar Game al gekozen. Je hebt gewoon geboft dat je net de goeie had. :wink:

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Hercule »

NeeNee wrote:Ach ja, het was ook pas bij de vierde tip. Het is niet zo verwonderlijk dat iemand die titel daarvoor al gestuurd had.

Ik vraag me wel af wie het was. Op Aniway werd Psyren in elk geval nooit genoemd, maar ja, daar deed ook bijna niemand mee (in de thread tenminste).
Ik had Psyren eerlijk gezegd ook niet verwacht. Het is een manga die al een tijdje bij de 5 minst populaire series hoort van Shonen weekly.
Het is dat de serie ten einde loopt dat ie niet gecanceld wordt anders had Kana straks twee reeksen lopen die in hun reguliere uitgave geen einde hebben.
Liever had ik Sket Dance (die een anime krijgt gemaakt door SHAFT) of Nurarihyon No Mago gezien als nieuwe reeks maar ik ga Psyren zeker een kans geven.
Image

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by pietel »

Hercule wrote:anders had Kana straks twee reeksen lopen die in hun reguliere uitgave geen einde hebben.
Liever had ik Sket Dance (die een anime krijgt gemaakt door SHAFT).
Ik hoop dat Kana slim genoeg is geweest om de rechten aan te schaffen op de kanzenban van Shaman King, zodat we daar toch het einde van zullen zien.
en ooh, geweldig nieuws, dat had ik blijkbaar gemist, lijkt me een geweldige serie voor SHAFT...
Image

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Edward »

Het is ook wel prettig als enkele uitgaven in NL toch ook een einde kennen :D . Ik heb zo'n bak series die ik volg waarvan om de zoveel tijd weer nieuwe volumes van uit komen, dat het fijn is om er zo af en toe een af te sluiten :wink: Ik ben wel nieuwschierig naar beide series, ik wil ze beiden zeker een kans geven.

Hoe zit het dan met Liar Game qua lengte, is daar ook een einde van in zicht? Of hobbelt deze nog vrolijk door?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

^ Ze zitten aan hoofdstuk 138, het verhaal is niet af, maar gaat op dit moment ook niet meer vooruit.

De reeks is naar het schijnt altijd al vrij onregelmatig verschenen, dus ik hoop dat het gewoon een tijdelijk hiatus is.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Zeg Koen, zouden wij mogen weten hoeveel mensen er zoal aan de wedstrijd meegedaan hebben (per ronde)? Want ik heb daar geen idee van, en ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Zeg Koen, zouden wij mogen weten hoeveel mensen er zoal aan de wedstrijd meegedaan hebben (per ronde)? Want ik heb daar geen idee van, en ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Dat wil ik ook wel weten.
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Geen idee, ik zal eens polsen bij Kim als ze dergelijke informatie wilt vrijgeven ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Vraag haar meteen ook wanneer de winnaars bekendgemaakt worden... als dat gebeurt.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Was dat niet al gebeurd? Drazic had toch z'n mailtje gehad ondertussen? Of mis ik iets?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Ik vroeg me af of ze ook aangekondigd zouden worden op de site. Bij sommige wedstrijden gebeurt dat (maar bij andere dan weer niet).

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Ja, m'n eurocent viel toen ik je post zag op Aniway... Ik zal ook dat eens polsen, of er een bekendmaking komt op de website. Nu zal een naam sowieso niet altijd alles zeggen (voor ons dan, om te zien wie de derde hond is ;))
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by NeeNee »

Oh, voor mij hoeft het niet perse, hoor (liever van niet, zelfs). Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Aan een naam hebben we voor die derde hond toch niets, en opsporen waar hij vandaan komt valt waarschijnlijk buiten Kims bevoegdheid. Misschien eens op het Kana-forum vragen...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011

Post by Koen »

Er waren meer dan 200 inzendingen in totaal, een opsplitsing per ronde is er niet.
motivatiedip. help!

Post Reply