Kana vertraagt releases

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana vertraagt releases

Post by Koen »

En als je ziet wat JIM op het einde met Death Note deed dan zal dat wel niet echt een succes geweest zijn... Wat weer misschien enkele deuren sluit voor meer anime op tv... Wat een druilerige dag ;)
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Kana vertraagt releases

Post by barbapapa »

Ik heb het niet echt gevolgd, maar wat hebben ze gedaan dan?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana vertraagt releases

Post by Koen »

Het kwam om 20.30 dacht ik en de laatste afleveringen was dan nieuw tv-seizoen en hebben ze het verplaatst naar middernacht en nu lees ik ergens zelf dat ze bepaalde eps niet hebben uitgezonden of zo...
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana vertraagt releases

Post by Edward »

Koen wrote:Het kwam om 20.30 dacht ik en de laatste afleveringen was dan nieuw tv-seizoen en hebben ze het verplaatst naar middernacht en nu lees ik ergens zelf dat ze bepaalde eps niet hebben uitgezonden of zo...
Zonde...

misschien toch de wat laagdrempeligere engelse taal proberen de volgende keer... dat werkte bij dragonball z en gundam wing ook goed...
maarjah...die tijden, dan wil het ook niet lopen he...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana vertraagt releases

Post by Koen »

Ik denk ook dat Engels of Nederlands beter is. Oké, de community gaat het inmaken op allerlei fora maar die kijken toch niet... :roll:
motivatiedip. help!

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Kana vertraagt releases

Post by aya »

ze hebben inderdaad het tijdstip veranderd naar 0u00 en als ik me niet vergist hebben ze een stuk of 5 afleveringen niet uitgezonden .maar voor digitale kijkers van telenet kan men de afleveringen opvragen mits betaling .
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana vertraagt releases

Post by Edward »

aya wrote:ze hebben inderdaad het tijdstip veranderd naar 0u00 en als ik me niet vergist hebben ze een stuk of 5 afleveringen niet uitgezonden .maar voor digitale kijkers van telenet kan men de afleveringen opvragen mits betaling .
Tja, weer een drempel: betaling! Ik denk dat nederlands en belgen in die zin erg op elkaar lijken: liever niet betalen, dan download ik hem wel...

Eigenlijk moet zo'n serie ook op een grotere zender en bereikbaar zijn voor beide landen. Jim tv bereikt enkel belgie (ik had er nog noooooit van gehoord.
+ de lage drempel van het engels of nederlands + een beetje reclame op tv...
dan kom je een heel eind... maarja, dan kom je weer op het feit dat veel zenders niet zo voor anime zijn...

maargoed, we dwalen wel enorm af :D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana vertraagt releases

Post by NeeNee »

On topic: Kana, get a move on! Ik kan niet geloven dat er in januari en februari weer bijna niets uitkomt, ze gaan ons toch geen half jaar laten wachten zeker? :rant:

Voor een positieve noot, de Kana-website is wel zalig wat de aankondiging van nieuwe titels betreft. Zeker in vergelijking met die van Glenat.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana vertraagt releases

Post by Edward »

Laten we het zo zeggen. Voor januari: Kwaliteit gaat boven kwantiteit!
En de kwaliteit is zeer hoog! Ich liebe Naruto

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana vertraagt releases

Post by NeeNee »

^ Ik niet. Ik wacht nog altijd op Yu-Gi-Oh en Conan.

Naruto verscheen in december nog maar, waarom is er alweer één in januari? Niet eerlijk! :(

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana vertraagt releases

Post by Edward »

NeeNee wrote:Naruto verscheen in december nog maar, waarom is er alweer één in januari? Niet eerlijk! :(
Naruto zit op het 2-maandelijks schema. Deel 20 had in november moeten uitkomen, maar omdat ze geen releases doen in november, komt deze in december
met als gevolg dat we deel 21 vlak daarna in januari krijgen...

Ik ben het wel met je eens dat het contrast tussen een 2-maandelijkse uitgave en de inmiddels 5-maandelijkse van conan erg groot is..

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana vertraagt releases

Post by Koen »

waarschijnlijk is het contract in verkoop tussen naruto en DC even groot :?
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Kana vertraagt releases

Post by mangazot »

aya wrote:ze hebben inderdaad het tijdstip veranderd naar 0u00 en als ik me niet vergist hebben ze een stuk of 5 afleveringen niet uitgezonden .maar voor digitale kijkers van telenet kan men de afleveringen opvragen mits betaling .

Ze hebben de uitzenduren voortdurend zitten aanpassen, net als de uitzenddagen. In het begin kon je een tijdens de week gemiste aflevering op zaterdag of zondag inhalen, en onverwachts viel dat weg. Zou ik toch eens een woordje met die Jimmy's willen spreken :arguement:
Dan braken ze het plots helemaal af! Zelfs nog voor het moment dat Light zijn overwinning op L haalt! Jim... :pikakiller:
Daarna herbegonnen ze weer, maar enkele episoden later. :saiyan:
Ik had de indruk dat ze DN uitzonden als overgangsprogramma tussen verschillende vaste seizoensprogrammeringen.
Ach, wat, ze hebben het uitgezonden. Wel eens leuk om te zien wat ze er in de anima van hebben gemaakt. Het was een beetje :scrambleup:
MisaMisa leek wat dommer. Ren leek wat slechter. Enzoverder.

:silly: mangazot
Image

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Kana vertraagt releases

Post by mangazot »

Edward wrote:
NeeNee wrote:Naruto verscheen in december nog maar, waarom is er alweer één in januari? Niet eerlijk! :(
Naruto zit op het 2-maandelijks schema. Deel 20 had in november moeten uitkomen, maar omdat ze geen releases doen in november, komt deze in december
met als gevolg dat we deel 21 vlak daarna in januari krijgen...

Ik ben het wel met je eens dat het contrast tussen een 2-maandelijkse uitgave en de inmiddels 5-maandelijkse van conan erg groot is..
Zeker: geen enkele serie wordt gestopt. :-D

Ook zeker: jan & feb zijn slechte verkoopsmaanden. Al het geld is de duur uitgegaan in dec, en iedereen is in jan & feb druk bzeig zijn cadeaus uit te lezen. :mrgreen:

DC schijnt slecht te lopen. Id. Nana en Inuyasha. Ik snap niet waarom, maar ik ben dan ook :silly:

We moeten dus wat geduld hebben. :yawn:
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana vertraagt releases

Post by Koen »

of... in januari en februari moet iedereen die cadeaucheques omzetten in fysieke waren, lees: manga! aha! :lol:
motivatiedip. help!

Post Reply