Bleach ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach ~[Kana]

Post by NeeNee »

Koen wrote: Ichigo verschijnt weer ten tonele in dit volume (of had je dat gemist in de vorige paragraaf?) maar buiten uiterlijk vertoon blijft hij nog wat in de schaduw van enkele andere gevechten. Een of ander bejaard typetje neemt het op tegen twee van zijn eerste studenten. En een zwarte kat bestrijdt haar opvolgster.

Doe ik wat meewarig? Nochtans is dit volume uitermate boeiend om volgen. Ichigo’s terugkeer kon moeilijker irritanter overkomen, maar dit is toch waar we een shonen voor lezen? De held die uitpakt? En dan nog enkele epische gevechten met telkens een emotionele achtergrond. Ja, dit is waar we shonen voor lezen.

Bleach blijft voor- en nadelen hebben. Net zoals het ook voor- en tegenstanders heeft. Maar met de juiste ingesteldheid valt hier best van te genieten.
Je hoeft je niet te forceren, Koen. Zelfs voor een verstokte shonen girl en Bleach-fan als ik was dit nummer erover, dus het is logisch dat er voor jou helemaal geen zier aan was.

Het volgende nummer is nog erger... tot op het einde. Dan gebeurt opeens alles tegelijk.

En nee, dit is niet waar we shonen voor lezen (ik toch niet). Dit is gewoon bladvulling. Ik heb er absoluut een hekel aan als ze dat doen. -_-

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Brook500 »

Bleach 18

Ichigo komt er net aan wanneer de executie van Rukia begonnen is. Wat kan hij doen tegen de Kapiteins die ter plekke zijn. Gelukkig heeft hij wat volk dat aan zijn kant staat. :)
Actie, acite en nog eens actie. Veel gevechten die tegelijk bezig zijn, alhoewel het er wel zijn waar je op het puntje van stoel zal zitten (op niveau van Bleach welteverstaan :roll: ).
Ik kijk al uit naar het volgende deel dat voor een groot stuk in het teken staat van het gevecht van Ichigo en Byakuya. 8)
Image

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Berserker500 »

Deel 18
Veel gevechten op verschillende fronten in dit deel.
De ouwe generaal laat zien dat hij nog niet is afgeschreven en het gevecht tussen Soi Fon en Yoruichi beloofd ook goed te worden.
En dan heb je nog Ichigo die het gevecht met Byakuya aangaat die nog altijd wil dat Rukia terechtgesteld wordt.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by pietel »

Bleach 18

Ik vind het één van de beste delen tot nu toe. Interessante match-ups tussen de kapiteins, verschillende loyaliteiten,
en vooral weinig gezever. Een strak tempo waarbij veel gebeurt, dat is toch het belangrijkste bij een actie-serie!
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Koen »

pietel wrote:Bleach 18

Ik vind het één van de beste delen tot nu toe. Interessante match-ups tussen de kapiteins, verschillende loyaliteiten,
en vooral weinig gezever. Een strak tempo waarbij veel gebeurt, dat is toch het belangrijkste bij een actie-serie!
Zie! 8)
motivatiedip. help!

Post Reply