Bleach ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Koen »

Mij lijkt het ook dat van het triumviraat One Piece, Naruto, Bleach het deze laatste zal zijn die het eerste stopt in WSJ.
motivatiedip. help!

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Hercule »

Naar mijn weten is Bleach toch al veel gezakt in verkopen hoor want als er één manga is die altijd op nummer één staat dan is het One Piece.
Valt wel mee. One Piece is inderdaad de onbetwiste nummer 1 maar Bleach verkoopt ook nog steeds bovengemiddeld goed.
In Amerika denk ik zelfs dat One Piece minder populair is. Je merkt het bij Shonen Jump, iedere maand staan daar (tot vervelens toe) of Naruto of Bleach op de cover.
One Piece (of een andere manga zoals Ultimo) staan er maar heel sporadisch op.
Image

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Brook500 »

Bleach 14

Byakuya is aangekomen om Rukia's redding te vermijden. Ichigo, die dankzij Yoruichi gedeeltelijk verzorgd is, komt Byakuya uitdagen.
Yoruichi laat dat niet toe & probeert Ichigo een vele sterkere vorm van zijn Zanpakutou aan te leren.
Ondertussen zijn Ishida & Inoue de gestoorde Kurotsuchi tegen het lijf gelopen.
Image

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Berserker500 »

Deel 14
Ichigo die deels herstelt is daagt Byakuya uit maar wordt tegengehouden door Yoruichi omdat hij eerst verder moet trainen om een kans te kunnen maken.
Ondertussen worden Ishida en Inoue geconfronteerd met de gestoorde kapitein van de 12e divisie.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Koen »

Op 4 mei 2011 verschijnt Bleach 15 in het Nederlands. Lees hier de review van dit alweer spannende volume!

De gevechten lopen stilaan op z’n einde. Er zijn hier en daar nog wat schermutselingen maar stilaan wordt de rommel opgeruimd in de Soul Society. Ichigo is ondertussen nog steeds aan het trainen met zijn zwaard (en dat is vreemder dan het klinkt) om keihard terug te slaan. Opgepast shinigami… De peis en vree lijkt nog veraf!

Het begin van dit deeltje staat nog in het teken van Uryuu’s gevecht maar nadien trekt Tite Kubo het veld open en worden er nieuwe pistes gelanceerd.

Kana blijft Bleach regelmatig uitgeven, wat we uiteraard appreciëren, maar de uitgeverij bood ons ook de kans het eerste foutje sinds mensenheugenis te ontdekken. Op pagina 21 staat er zowaar een dt-fout (“word(t) je”).
motivatiedip. help!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Berserker500 »

Deel 15
Ishida zijn gevecht tegen die zot van de 12de divisie wordt afgerond en Ichigo zet zijn training voort om Bankai te meesteren.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Brook500 »

Bleach 15

Ishida heeft bij zijn gevecht nog een troef achter de hand, maar dat is er één met risico's op zijn toekomst.
Ondertussen traint Ichigo verder & ontstaat er heisa wanneer de gevangenen ontsnapt zijn.
Op 't einde krijgen we een extra chapter over het verleden waarin vooral Hinamori, Kira & Renji de hoofdrol in spelen.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach ~[Kana]

Post by NeeNee »

Berserker500 wrote: die zot van de 12de divisie
Aah! Een commentaar naar mijn hart. :D

Ik haat die vent. Wat ongetwijfeld de bedoeling was, maar toch. Ik ga nu tot het einde der tijden blijven hopen dat iemand hem eens omlegt (dat hoeft niet netjes te gebeuren) en naar de hel stuurt.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Bleach ~[Kana]

Post by PrIEsTER »

WAT??? Mayuri Kurotsuchi is dus wel één van de coolste personages!! Ik zou wel niet graag in zijn
divisie zitten...maar hij is zo super-evil dat het weer leuk wordt. Dat maakt Bleach zo leuk, dat er zoveel
totaal verschillende characters inzitten wat de diversiteit en frisheid ten goede komt!

PS: Hopelijk leest hij dit forum niet...of jullie zijn er geweest en zullen in zijn lab gebruikt worden als
testratjes :puppydogeyes:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach ~[Kana]

Post by NeeNee »

Nuh-huh. Ik doe niet aan super-evil = leuk. Dood aan de freak!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Berserker500 »

Ik zal Kenpachi sturen om met die zot van een Mayuri af te rekenen want dan zijn we zeker dat hij goed afziet. :lol:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach ~[Kana]

Post by NeeNee »

Hm, ik denk dat Kenpachi net iets te rechttoe-rechtaan is om met die gluiperd af te rekenen. Hij is niet bepaald behoedzaam t.o.v. trucjes.

Langs de andere kant, hij zou het waarschijnlijk niet eens merken als hij vergiftigd werd en gewoon blijven doorvechten. :lol: Dus misschien is dat toch wel een optie.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Bleach ~[Kana]

Post by PrIEsTER »

Ik wil jullie niet bang maken, maar ik denk dat Orochimaru ook nog eens familie is!
Dan hebben jullie helemaal verloren => veel plezier met jullie pijnlijke dood en waarschijnlijk krijgen jullie er ook nog een afterlife vol
leed en miserie bij (daar zorgt Griffith voor!) :pikakiller:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach ~[Kana]

Post by NeeNee »

Wie?

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Bleach ~[Kana]

Post by Brook500 »

PrIEsTER wrote:(daar zorgt Griffith voor!) :pikakiller:
NeeNee wrote:Wie?
Is een personage van Berserk. :wink:
Image

Post Reply