Kana NL

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

vroeger was het ISBN 10 cijfers nu 13 net zoals EAN... dus das allemaal ene pot nat...

met mn vraag bedoelde ik eerder of ze 'ingepakt' werden en je ze dus als setjes kan kopen/bestellen, of als de korting gewoon aan de kassa wordt aangerekend als je 1 en 2 koopt van de desbetreffende reeksen...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

^ Jaja, dat had ik wel gesnapt. :)

Nu maar eens wachten hoelang het duurt voor Kana reageert...

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Ze zijn ingepakt in pakketjes.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

Kana, enig idee wanneer het volgende nummer van Detective Conan zou gaan verschijnen? Wordt 6 maanden nu zo'n beetje de regel voor de minder verkopende reeksen?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

En de heropleving in communicatie bij Kana was blijkbaar ook van korte duur. Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk kan zijn om iemand te vinden die de forums voor hen in de gaten wil houden. :?

Langs de andere kant, ze lezen hun eigen forum nog niet. Ik vraag me trouwens af wat daar mee gaat gebeuren na de overname. Zou alles gewoon hetzelfde blijven?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

Aangezien Koen de nieuwe vertegenwoordiger is...

Is er een bepaalde reden waarom die Tsunacon-wedstrijd uit 2009 nog steeds open is? Ik heb net geprobeerd, en de site vertelde mij dat mijn deelname geregistreerd is... en aangezien het nieuws nog steeds op de eerste pagina staat en het binnenkort weer Tsunacon is, gaan veel mensen nu waarschijnlijk denken dat het om een wedstrijd voor volgend jaar gaat...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

En waarom krijgt het Mangakanaforum geen tips meer? Ze moeten maar op de wedsite kijken?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

NeeNee wrote:Aangezien Koen de nieuwe vertegenwoordiger is...

Is er een bepaalde reden waarom die Tsunacon-wedstrijd uit 2009 nog steeds open is? Ik heb net geprobeerd, en de site vertelde mij dat mijn deelname geregistreerd is... en aangezien het nieuws nog steeds op de eerste pagina staat en het binnenkort weer Tsunacon is, gaan veel mensen nu waarschijnlijk denken dat het om een wedstrijd voor volgend jaar gaat...
Kim heeft de link weggenomen en bedankt je om het te melden!

Ik zal vanavond alsnog de link op het kana-forum plaatsen, maar ik dacht idd dat de duidelijke tip op de main page genoeg was... (Aangezien er toch totaal geen respons komt op m'n posts daar ;))
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

Er is gewoon totaal geen respons op dat forum. Maar de tips op de site kwamen (zeker in het begin, ik weet niet of dat nu nog zo is) iets later dan jouw posts op de fora, dus om het eerlijk te houden kun je wellicht best ook daar posten.

En er hebben wel mensen op gereageerd... twee. Langs de andere kant, de respons op Aniway is niet veel beter.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

Deze keer was Kim eerder op de site, dan ik op de fora ;)
motivatiedip. help!

Post Reply