Kana NL

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

barbapapa wrote:Ben ik de enigste die een blanco pagina krijgt op de Kana website?
Nope...
motivatiedip. help!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

De website is terug online!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

2 nieuwe Kana-wedstrijden

Win Bleach 6 en 7
Ben jij ook zo’n fan van Bleach? Stuur dan jouw Bleach-tekening naar wedstrijd@mangakana.com of Kana NL, P.-H. Spaaklaan 7, 1060 Brussel. De winnaars krijgen Bleach 6 en 7 gratis in de bus. De wedstrijd loopt tot 30 juni.

Win een Detective Conan beeldje
Deze week geven we 5 Detective Conan beeldjes weg. Wat moet je doen om kans te maken of zo'n beeldje? Ga naar de wedstrijdpagina op onze website (http://www.mangakana.com/nl/concours.php) en vul de vragen in.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

Wow, het Kana forum is bizar. Als je je profiel wilt veranderen (taalselectie Nederlands) krijg je eerst alle info in het Nederlands, dan moet je op “Record” drukken, en dan krijg je een boodschap in het Frans dat de informatie is opgeslagen. Tot zover het tabblad “Passepoort” (waarom zou je je beperken tot bestaande talen als je ook heerlijk creatief kunt zijn?).

Op de andere tabbladen (bv. "Avatar") staat dan opeens wel weer "Opslaan" in plaats van Record, en de bevestiging is ook in het Nederlands. Helaas werkt die knop niet voor mij, want mijn avatar blijft onveranderd. -_-

Kinderschoenen, he.
Last edited by NeeNee on Wed Jun 03, 2009 15:08, edited 1 time in total.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Vanaf vandaag kun je Kana's Bleach Character Guide terugvinden in de rubriek dossiers op onze website. http://www.mangakana.com/nl/r-2_3076-dossiers.html

Neem deel aan de wedstrijd en maak kans op Naruto Shippuden DVD box 1 of One Piece DVD box 1 http://www.mangakana.com/nl/concours.php
Bij twijfel over het antwoord op de vraag, raadpleeg de rubriek nieuws op onze website. Alle antwoorden zijn er in terug te vinden!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

NeeNee wrote:Wow, het Kana forum is bizar. Als je je profiel wilt veranderen (taalselectie Nederlands) krijg je eerste alle info in het Nederlands, dan moet je op “Record” drukken, en dan krijg je een boodschap in het Frans dat de informatie is opgeslagen. Tot zover het tabblad “Passepoort” (waarom zou je je beperken tot bestaande talen als je ook heerlijk creatief kunt zijn?).

Op de andere tabbladen (bv. "Avatar") staat dan opeens wel weer "Opslaan" in plaats van Record, en de bevestiging is ook in het Nederlands. Helaas werkt die knop niet voor mij want mijn avatar blijkt onveranderd. -_-

Kinderschoenen, he.
Bedankt voor het signaleren van de bugs. De website werd gemaakt door een Franstalig bedrijf. Daarom staan sommige woorden/zinnen nog in het Frans of in een creatief taaltje ;-)
Als je nog bugs tegenkomt mag je die steeds mailen naar informatie@mangakana.com.

We hebben nog geen klachten gehad in verband met het veranderen van de avatar. Onlangs heb ik de mijne aangepast en ondervond geen problemen. Misschien eens opnieuw proberen?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

Het is intussen gelukt. Ik neem aan dat je gewoon een tijdje moet wachten eer het doorkomt.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Hallo iedereen!
Er staat een nieuwe wedstrijd op de Kana website. We geven 3 exemplaren van Naruto Ultimate Ninja Storm voor Playstation 3 en 12 exemplaren van Naruto Utlimate Ninja 3 voor Playstation 2 weg.
Veel succes!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana NL

Post by Edward »

Het lijkt erop dat onze Franse tak van Kana een site 'In Construction' heeft voor de afdeling Kana Home Video.
http://www.kanahomevideo.com/

Ik heb hier verder geen info over. Maar ik ben erg nieuwschierig of hier ook een nederlands deel of terug te vinden zal zijn...

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana NL

Post by Edward »

Kana Nl neemt de maand november 'vrijaf'. Er worden dan geen publicaties geleverd.
Verwacht in de maand december:
- Naruto 20 (Kishimoto) (oorspronkelijk voor november)
- Shaman King 21 (Takei)
- Bleach 9 (Kubo
- Monster 18 (Urasawa) > het laatste deel en dus de finale!!

Dit betekent ook dat er voor de series detective conan, yu-gi-oh, Inuyasha en nana geen 3 maandelijks schema gehaad is.
Ze hebben tot en met december van elk van deze series slechts 3 exemplaren kunnen uitgeven,
Tezij alles in Januari komt, heeft Kana zijn 3 maandelijkse schema nog niet gehaald.

Naar verwachting in januari 2010 dus in ieder geval Naruto deel 21 :D , das toch mooi :lol: :lol:

Bron: stripspeciaalzaak.be

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

ik ben benieuwd als ze een seinen opvolger gaan uitbrengen ter vervanging van monster (en death note, in mindere mate).
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana NL

Post by Edward »

Ik hoop wel dat er een vervanger komt...
weet jij nog seinen titels die in frankrijk goed lopen, koen???

Mushisi ofzo??

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

Dat betwijfel ik, vermits Kana France het eerste volume van die reeks aan promoprijs aanbiedt. (En dat lijkt me dan eerder een stunt om de povere verkoopcijfers wat op te krikken...?)

*edit* ik vergis me, ik denk dat het ushujima is met die stuntprijs... goh... een goedlopende seinen... moeilijk... zipang zit in hun catalogus en dat leunt wel wat aan bij het doelpubliek van monster maar of die goed scoort betwijfel ik...

misschien heeft kana beslist dat seinen in ons taalgebied nog te weinig verkopen voorlopig... en laten ze het een tijdje zo... geen idee, pure gissingen mijnentwege ;)
motivatiedip. help!

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Kana NL

Post by aya »

inderdaad op gebied van seinen in de franse catalogus ziet er momenteel niet veel in voor kana dan toch .
maar wat dan wel goed scoort in de categorie shonen is Letter Bee.
in dark kana is de manga Trinity Blood die redelijk goed scoort .

maar de voorlopige goede seinen van kana hij wordt toch zo gecatalogiseerd is Professeur Eiji manga van 10T en ze hebben er al 3T uitgegeven . persoonlijk vind ik hem zeer goed maar is niet te vergelijken met monster of nog met Death note.

de franse wachten nu vooral op Black Butler die in november uitkomt
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana NL

Post by Edward »

inderdaad op gebied van seinen in de franse catalogus ziet er momenteel niet veel in voor kana dan toch .
maar wat dan wel goed scoort in de categorie shonen is Letter Bee.
in dark kana is de manga Trinity Blood die redelijk goed scoort .

maar de voorlopige goede seinen van kana hij wordt toch zo gecatalogiseerd is Professeur Eiji manga van 10T en ze hebben er al 3T uitgegeven . persoonlijk vind ik hem zeer goed maar is niet te vergelijken met monster of nog met Death note.

de franse wachten nu vooral op Black Butler die in november uitkomt
Trinity Blood lijkt mij geen slechte keus, maar geen serie ik (persoonlijk) direct zou oppikken. Professor Eiji ken ik verder niet. Maar het klinkt medisch?? ZOu kana er wel vertrouwen in hebben, omdat Say Hello t Black Jack van Glénat nou ook niet echt een kaskraker is?

Scoort Letter Bee nog zo goed dan???

Van Black Butler komt (ik meen februari) ook de Anime in frankrijk, deze schijnt nederlandse ondertiteling te hebben (lees ergens terug op dit forum).
Wie weet een NL manga release

Post Reply