Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Ze zijn er al aan het werken, binnenkort weer bereikbaar.
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Kana!

Post by mangazot »

Help, de Kana-site is verdwenen! :shocked!:
Ik ga dood! Hééééééllllllllllllllp!!!!!!!!! :yikes: :splat:
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Kana!

Post by Kira »

Die nieuwe versie doet me wat denken aan iets als Shonen Jump ofzo.

Hopelijk veranderd de Nederlandse versie van Glénat.be nu ook eens; ik val in slaap als ik de site zie...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

Is die site nu al weer online?

Want ik vind hem nergens.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Kana!

Post by SilverOwls »

Ik kan er ook niet op.
Als het een site word gelijk de franse zou het wel cool zijn :D
Image

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Kana!

Post by Brook500 »

Ik hoop ook dat er snel een nieuwe nl-versie van komt. Ik zou 't ook interessant vinden als die hetzelfde blijft als de franse. Maar daar moeten wij ons geen zorgen om maken, denk ik. :wink:
Kira wrote:Hopelijk veranderd de Nederlandse versie van Glénat.be nu ook eens; ik val in slaap als ik de site zie...
Daar ben ik al maanden niet meer op geweest, omwille van dat die toch niet geupdated wordt. Op een andere site reken ik niet op aangezien ze 't al een paar jaar hebben belooft. :?
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Kana!

Post by Kira »

NeeNee wrote:Is die site nu al weer online?

Want ik vind hem nergens.
Ik ging er gewoon van uit dat Koen gelijk had (en dat we hier dezelfde look zullen krijgen als de Franse).
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Ik heb hier echter nergens gezegd dat we dezelfde, nieuwe Franse layout zouden krijgen. Niet omdat het niet zo zal zijn, maar omdat ik het niet weet ;) Ik vraag me trouwens af of alles wel zo vlot gaat als verhoopt, want mijn 'binnenkort' is toch binnenkorter dan 'enkele dagen' ;)

Ik zou nog eens moeten polsen maar ik ben ziek en niet echt in form :fadein:
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Kana!

Post by Brook500 »

Koen wrote:Ik zou nog eens moeten polsen maar ik ben ziek en niet echt in form :fadein:
Je bent 't al een paar weken goed zitten. Toch geen last van het Belgisch weer? :roll:
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Kana!

Post by Kira »

Koen wrote:Ik heb hier echter nergens gezegd dat we dezelfde, nieuwe Franse layout zouden krijgen. Niet omdat het niet zo zal zijn, maar omdat ik het niet weet ;) Ik vraag me trouwens af of alles wel zo vlot gaat als verhoopt, want mijn 'binnenkort' is toch binnenkorter dan 'enkele dagen' ;)

Ik zou nog eens moeten polsen maar ik ben ziek en niet echt in form :fadein:
Ik zei toch ook dat ik ervan uit ging dat jij gelijk had én dat we dezelfde lay-out zouden krijgen? Als jij zou gezegd hebben dat we dezelfde lay-out zouden krijgen, had ik dat er niet tussen haakjes bij vernoemd. :wink:

En volgens mij ben je wel vaker ziek dan de gemiddelde persoon? Is het erger dan een griepje of valt het wel mee?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

Zwak gestel, idd ;) Nu heb ik er gewoon iets te lang mee rondgelopen en blijven gaan werken, en dat moet ik nu uitzweten.
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Kana!

Post by mangazot »

Het lijkt erop dat alleen de links :scatter: naar de Nederlandse homepage van Kana niet meer werken, want de links :scatter: naar de pagina's die erachterzitten lijken wel nog te werken.
Ik vind bijv. alle afbeeldingen van voorpagina's nog terug, en vandaag bleek ook deze link :scatter: te werken:

http://www.mangakana.com/nl/s4185/Black-Butler.html

En alles lijkt er nog te staan.

Dus écht alles: ook de balk met de nieuwigheden is er nog.

Als je bovenstaande link :scatter: gebruikt, kun je via de links :scatter: op die pagina alles terugvinden. :bounce:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

^ Dank je, mangazot. :)

Misschien iets gemakkelijker te onthouden: http://www.mangakana.com/nl/

Logisch, maar wel ronduit schandalig dat we dat zelf moeten uitzoeken omdat ze niet de moeite kunnen doen om ons even in te lichten. En dat zo'n linkje plaatsen een week duurt ben ik ook nog niet mee weg.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana!

Post by Koen »

NeeNee wrote:Misschien iets gemakkelijker te onthouden: http://www.mangakana.com/nl/
Maar als deze link werkt is alles toch gewoon terug in orde geraakt? Of mis ik iets... Met een kop vol snot wil ik die mogelijkheid niet uitsluiten ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana!

Post by NeeNee »

^ Je mist het feit dat mensen gewoon zijn om te surfen naar mangakana.com (de officiële site), en dat dat nu opeens niet meer werkt omdat die naam tegenwoordig blijkbaar is voorbehouden aan de Franse versie.

Zoals ik al zei, ze hadden ons op zijn minst wel even kunnen waarschuwen dat de link veranderd is, want ik weet zeker dat er op dit moment nog steeds massa's mensen zijn die niet weten dat de nl site überhaupt nog bestaat. De doorverwijslinks bij De Poort, Mangaheuvel (!) enz. gaan nu allemaal alleen nog maar naar de Franse site. De Nederlandse kun je alleen nog vinden als je het wéét, en dat doen er waarschijnlijk niet veel, gezien niemand hier eraan gedacht had tot mangazot die andere link probeerde.

Post Reply