Het grote vreugde topic

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Het grote vreugde topic

Post by The Donkey »

Haha grappig ik ga namelijk wel als software engineer bezig, maar dan als consultant. En het bedrijf waar ik ga werken bestaat volgens mij pas een jaartje of 10.

ChronicVillainy
Posts: 55
Joined: Tue Sep 17, 2019 18:06
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by ChronicVillainy »

Mijn contract is laatst verlengd! :D Wederom een jaarcontract, maar ik zit in ieder geval weer een jaar onder de pannen.

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1439
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

^Gefeliciteerd!

Vreugde: Regen! Regen!

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by soraxroxas »

Regen. Mag wel weer eens na zoveel hitte. :mrgreen:
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Het grote vreugde topic

Post by The Donkey »

Na een zware periode (nja eigenlijk is die nog gaande) ga ik vandaag lekker een week op vakantie met twee vrienden. Super veel zin in en heel blij om even weg te zijn van alle normale dingen.

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1439
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Fijne vakantie!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Het grote vreugde topic

Post by The Donkey »

Dankjewel! We hebben het gelukkig iets koeler gehad dan het hier in Nederland is haha. Afgelopen weekend niet veel gedaan en maar gewoon een beetje uitgepuft door de hitte, maar het was wel lekker bijkomen.

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1439
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Kwam bij de Action doorzichtige opbergboxen tegen die toevallig *precies* de dimensies hebben voor twee rijen Japanse bunko pockets, zonder verspilde ruimte! Super handig om al m'n Japanse boeken in te bewaren (doorzichtig zodat buitenaf kan lezen wat er in zit). Je hebt wel speciale opbergboxen met bunko-formaat in Japan, maar om dat nou te importeren... Erg blij dus dat ik ze gewoon bij de Action kan halen ^_^

Image

User avatar
WizardOfOss
Posts: 502
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by WizardOfOss »

Handig! Hou er wel rekening mee dat het assortiment bij Action nog weleens verandert, dus haal wellicht vast een voorraadje in huis...

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1439
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Dat al gedaan, maar gelukkig passen er sowieso best wel wat in zo'n box (afhankelijk van hoe dik het boek is, toch wel 35~40 boekjes), dus zo snel worden ze niet gevuld ^^ Overigens had een andere box ook het perfecte formaat voor Nintendo DS boxjes, dus dat heb ik ook maar eens wat opgeruimd. Ik had nog voor de zekerheid nog wat andere standaard Japanse boekmaten (manga tankobon en zo) meegenomen om uit te proberen, maar helaas geen andere boxen die zo perfect passen als deze boxen voor bunko boeken.

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by soraxroxas »

Aankomende zaterdag eindelijk weer mijn eerste fair na 2 jaren wachten. Zin in :Fade-color
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

Post Reply