Het grote vreugde topic

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Gelukkig hoor ik een dag later geen stemmetjes in m'n hoofd en voel ik geen autootjes in m'n lichaam rijden, alleen een beetje spierpijn in m'n arm ^^

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ginrai »

pijn in de bovenarm was ook een kleine bijwerking bij de eerste spuit,maar dit was na iets meer dan een dag compleet van de baan.

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by WizardOfOss »

Same here.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote vreugde topic

Post by Tamara »

Volledig gevaccineerd! En even gelachen om de optimistische Borculo omgaat met de stormramp van bijna 100 geleden. Ik moest er uit bij de halte Cycloonpark, waar kunst, monumenten en plakkaten vertellen over de ramp. 3 doden, 50 gewonden, 2000 mensen dakloos, maar ook: eerste ramptoerisme in Nederland, donaties bijna twee keer zo hoog als de schade, het zette Borculo op de kaart!

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Dus dat is wat Leersum moet doen binnenkort? :P

En al een derde arm erbij gegroeid na je tweede prik?

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote vreugde topic

Post by Tamara »

De Valwind van Leersum... Hmm. Klinkt toch wat minder lekker, denk ik. Valwind is prima, maar Leersum is niet bepaald een naam met pit die tot de verbeelding spreekt.

Wat betreft de derde arm: nee, en mijn telefoon krijgt nog steeds standaard maar een streepje of twee 3G. Erg teleurstellend.

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by soraxroxas »

Nou bij mij issie 19 juli ook gezet. Vond het ontzettend spannend, maar hij zat er binnen 3 tellen in. Heb me druk gemaakt voor helemaal niks, maar dat ben ik :D
Nu ben ik weer een stapje dichter bij mijn vrijheid :bday:
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Ik ben er volgende week klaar mee! Ik heb zelf ook niet zoveel met prikken; het is niet dat ik echt een angst heb en niet durf, maar ik hoef echt niet te kijken (of te denken) als ik eenmaal echt op de stoel zit (al merk je inderdaad nauwelijks iets van).

Pfft, vandaag het een en ander uitgekomen/bezorgd, dus heb voorlopig wel wat te doen. Het nieuwe, derde detective van een schrijver waar ik de afgelopen twee jaar veel plezier aan heb gehad, de Switch game die ik had besteld is vandaag bezorgd (The Silver Case 2425, ik wilde deze al spelen sinds de port (die nooit was uitgekomen) voor de DS was aangekondigd) en weer een nieuwe game in de G-Mode+ Archive serie (ports van Japanse feature phone games). En ik was nog bezig met OddTaxi! Sowieso moet ik nu even kiezen waar ik vanavond eerst aan begin (en dat is leuk!)

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by WizardOfOss »

Ik had twee weken gelden al de tweede gehad, prik zelf viel mee maar heb nu toch wel wat last ervan gehad, misschien nog steeds wel een beetje. Vooral flink futloos geweest, wat wel van dag tot dag flink verschilde. Vorige week zaterdag was het erg en afgelopen zondag toch ook wel weer een forse dip, maar het lijkt nu toch wel weer redelijk voorbij.

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by soraxroxas »

Heb er i.d.d ook last van gehad. Was namelijk ontzettend moe, en ik had het die nacht ook best wel koud.
Had een pjama aangedaan, en dat doe ik niet snel!

De dag erop kon ik me maar half concentreren. Maar gelukkig hadden ze op het werk daar begrip voor, en mocht ik het rustig aan doen (was toch niet meer zoveel te doen)

En ik heb natuurlijk ook nog last gehad van mijn arm, maar dat was binnen een paar dagen wel weer over.
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by WizardOfOss »

Heb inderdaad ook een nacht gehad waarin ik volgens mij wel 10 keer wakker ben geweest, waarbij ik de ene keer lag te rillen van de kou en de volgende keer m'n bed zowat uit dreef...

En ook twee nachten (met een week ertussen) beroerd geslapen door wat nog het meest op m'n astma-aanvallen van heel vroeger deed denken, waarbij het voelt alsof je een zware last bovenop je longen heb liggen. Verdween echter net zo snel ook weer. En wellicht ook gewoon een teken dat ik eindelijk eens een keer iets aan m'n beroerde conditie moet gaan doen....

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote vreugde topic

Post by Tamara »

Ik had mijn tweede prik op een ochtend, ben die dag vroeg naar bed gegaan, heb door een groot deel van de volgende dag heen geslapen en werd 's avonds laat wakker omdat ik ontzettende trek in pizza had. Goed te doen.

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Het grote vreugde topic

Post by Gurenn »

Ik ben anderhalve dag wat misselijk geweest van de tweede prik, that's it. Aan de andere kant deed m'n arm wel minder zeer dan bij de eerste prik (of ik was die avond gewoon verdoofd door de sake, dat kan ook).

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote vreugde topic

Post by Ash Ketchum »

Gister m'n tweede prik gehaald, en gelukkig nog geen extra ledematen erbij gegroeid. Wel heb ik naast de stijve bovenarm die ik de vorige keer ook had, vandaag een lichte hoofdpijn/licht koortsig gevoel. Vroeg slapen dan maar vandaag!

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote vreugde topic

Post by soraxroxas »

Heb vandaag een shirt en een mooie dromenvanger kunnen kopen. Ben helemaal de sherif :Fade-color
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

Post Reply