Het grote klaagtopic

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Twee games besteld. Verzonden als brievenbuspakket met track&trace. Vandaag zou het pakje aankomen. De postbezorger komt altijd ergens tussen 11.00 en 12.30 door de straat, maar ze had het pakketje niet bij zich (wel een paar boeken die ik had besteld). Goed. Zal wel morgen komen dan, ook al beweert de track & trace iets anders. Kijk ik net nog eens naar de volgpagina: "Zending in brievenbus. Bezorgd op 23 november 15:57" Nou, dat zijn leugens. Er was niet eens een bezorger in de straat op dat moment.

Edit: ik herinner me net dat de pakketbezorger meestal rond 16.00 bij de AH is om niet bezorgde pakketten te dumpen. Ik ga morgen daar maar eens kijken...

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote klaagtopic

Post by Ash Ketchum »

Andersom heb ik wel een paar keer gehad, dat een brievenbuspakketje nog als niet geleverd stond terwijl ik het al uitgepakt had, andersom gelukkig nog niet. Maar inderdaad best waarschijnlijk dat ze gewoon een hele stapel pakketjes bij een afhaalpunt hebben gedumpt..

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Het mysterie is opgelost! Vandaag zat het pakket in de brievenbus. Gisteren waarschijnlijk vergeten te bezorgen/aan het eind van de route onderin de tas gevonden, het pakket als bezorgd gemeld om niet in de problemen te komen, en de dag later alsnog netjes bezorgd. Niet helemaal de correct gang van zaken natuurlijk, maar ik heb er begrip voor.

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote klaagtopic

Post by Ash Ketchum »

Aan de andere kant: dit werkt natuurlijk niet met iets met track and trace, want de ontvanger ziet sowieso dat er iets mis is en slaat misschien meteen alarm :P

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Woensdag zou ik beneden nieuw glas krijgen. Ze wouden opeens graag vandaag komen. Nu zit ik met mijn laptop en telefoons op de badkamer. Ik ben blij dat ik sneller betere ramen heb, maar mijn planning is niet zo blij.

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote klaagtopic

Post by WizardOfOss »

Porseleinen Pony als nieuwe bureaustoel? Wastafel als bureau? Niet helemaal ergonomisch verantwoord :lol:

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Dat klinkt wel heel luxe! Nee, hier moesten een op de kop gekeerde wasmand en de badmat de dag redden.

Eerst viel het wel mee, want als tiener had ik lange tijd ook niet veel meer dan een bijzettafeltje als bureau. Ik had er alleen niet aan gedacht dat er de afgelopen maanden het een en ander was veranderd.

Bijna drie maanden geleden ben ik geopereerd aan mijn voet/enkel en dat is niet helemaal volgens plan gegaan: beschadigde zenuwen die mogelijk nooit meer herstellen en een bonk stijf littekenweefsel net op een plek die bewegelijk hoort te zijn. In kleermakerszit gaan zitten bleek een heel dom idee. Ik heb het maar een halfuurtje gedaan en voel het nu nog.

Oeps.

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote klaagtopic

Post by WizardOfOss »

Ouch.....

Ik moet nu ergens wel denken, vorige week moesten we ineens een assessment invullen over de inrichting van onze thuiswerkplek. Met ook de mogelijkheid foto's bij te voegen. En dan gewoon doodleuk een foto van jouw tijdelijke werkplek erbij doen :lol:

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Aan alle Nederlanders hier: fijne lockdown!

Dinsdag zou ik eigenlijk de laatste werkdag van het jaar in de schoolmediatheek hebben. Het plan was om een stapel manga en graphic novels af te leveren voor de leeshoek en mijn kerstpakket weer mee naar huis te nemen. Ik zal maandagochtend wel horen wat de nieuwe plannen zijn...

User avatar
WizardOfOss
Posts: 503
Joined: Mon Sep 16, 2019 20:22
Contact:

Re: Het grote klaagtopic

Post by WizardOfOss »

Nog net op tijd nog even bij de kapper geweest....en letterlijk als laatste daar de deur uit. Was wel even hard nodig.... :silly:

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Het grote klaagtopic

Post by Ash Ketchum »

Zoom-kerstfeest op de Heuvel dan maar? :P

ChronicVillainy
Posts: 55
Joined: Tue Sep 17, 2019 18:06
Contact:

Re: Het grote klaagtopic

Post by ChronicVillainy »

Fijne lockdown inderdaad...

Ik was gelukkig begin december al naar de kapper geweest. Zag het al enigzins aankomen dus ik denk 'maak niet dezelfde fout als vorig jaar'.

Ik heb nog 3 werkdagen (gelukkig nu wel bij een bedrijf waar thuiswerken geen enkel probleem is :roll: ), en dan heb ik de rest van het jaar vakantie. Ik had al gerekend op voornamelijk gamen en lezen met de katten op schoot.

User avatar
soraxroxas
Posts: 42
Joined: Tue Sep 17, 2019 12:23
Location: Weert, Limburg (NL)
Contact:

Re: Het grote klaagtopic

Post by soraxroxas »

Ik ben eind november voor het laatst naar de kapper geweest. Mijn haar zal wel standje :silly: bereiken.

Maar die lockdown, tja leuk. Wou deze week nog een kerstcadeautje voor mijn oma halen :x . Kan dus nie meer. En deze lockdown zal wel langer dan 14 jan duren.
Iemand uit de furryfandom.

Blogger op https://fantasticlimburg.nl

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Het grote klaagtopic

Post by NeeNee »

Ga gewoon in België inkopen doen zoals iedereen

Geen witte kerst dit jaar (niet dat ik dat verwacht had). In plaats daarvan krijgen we grijs en nat met modderplassen.

De kikkers zullen blij zijn, hun paarvijver is eindelijk weer vol.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Het grote klaagtopic

Post by Tamara »

Ik zag op het nieuws wat Nederlanders aan het uitspoken waren in Antwerpen. Mijn oprechte excuses voor mijn landgenoten met een beperkt EQ en/of IQ :(

Ik heb weinig meegekregen van de feestdagen door lockdowns, quarantaines en thuisisolaties. Het is dat ik nu de melkbussen hoor knallen, anders was ik waarschijnlijk vergeten dat het 31 december is. Ik heb me echter prima vermaakt met games en boeken, en voel me weer helemaal opgeladen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken...

Post Reply