Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Koen »

Als luiaard vond ik het vooral leuk dat ik niet moest uitleggen waarom yata maffia was en niet ik... En dat heb ik aan Kira te danken, die ik ook nu we niet meer 'in' het spel zitten durf bestempelen als beste heuvelspeler, geen geslijm dus kira! ;)

Het spel ging enorm traag maar het was wel een relatief 'echt' spel, met wat heen en weer gedoe... Dus goed georganiseerd en ook een 'interessant' (mee)spelende maffia...
motivatiedip. help!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

lol dat ik zeg dat ik 1 van de hoofdpersonen ben hoeft toch niets te betekenen? ik kan net zo hard liegen, dat neenee die rol er uit gelaten had:P De rest van de spelers was (zo ver ik weet) ook niet meteen van mijn onschuld overtuigt (was er niet iemand die een stem op me uitbracht?)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^^ Wat bedoel je met 'echt'?

Ik was bang dat het een beetje saai zou worden, aangezien er geen onderzoeksrollen waren bij de Burgers en je dus volledig op gedrag moest spelen. Maar iedereen was verrassend goed mee (behalve de laatste dagen dan). Het hielp natuurlijk dat er een paar versprekingen waren, dat is altijd goed voor discussie. :)
Last edited by NeeNee on Thu Jan 31, 2013 21:32, edited 1 time in total.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

moet trouwens ff zeggen dat basti en ik 90% van onze communicatie via facebook hebben gedaan, dus das jammergenoeg niet terug te lezen:S

is het weerwolven spel op deze forum manier ook mogelijk zonder anime serie er aan te koppelen? dus dat rol claimen echt geen zin heeft? vind het zo jammer dat het daar elke keer op uit draait, en het spel (imo) vooral intressant is voor de wolven, die kunnen leuke lists bedenken om het dorp voor de gek te houden. De dropelingen moeten alleen maar mensen beschuldigen en tja, met dat rolclaimen zet je mensen toch vaak al als veilig terwijl ze gwn wolf zijn. Denk dat het een stuk intressanter word als burger als er geen rollen waren, dan is het moeilijker om een wolf klem te kunnen zetten en zullen we beter moeten zijn om de wolven in de val te laten lopen:)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

ik zie trouwens nog steeds niet waarom je kira ziet als beste speler?
niet dat kira geen goede speler is ofzo, maar vind het ook niet echt afsteken bij de rest...
koen dan weer wel, maar dit was ook wel een erg goed spel voor hem:P

vind het nog steeds onvoorstelbaar dat je gwn goed hebt gegokt met die actie op dag 2!

femke, het is jammer dat je niet voor een leugen bent gegaan met je nacht actie, lees net je posts in het wolven topic er over, maar das wel hoe je het speelt op het eind. yata deed het ook (al viel hij door de mand bij koen, maar koen melde dat leuk ff nietXD) je valt altijd door de mand, maar het is natuurlijk de lol om het zo lang mogelijk vol te houden. (als je het HEEL goed doet kan je er mee winnen:))

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Koen »

NeeNee wrote:^ Wat bedoel je met 'echt'?
met wat strategie, onthullingen, soit, dit blijft natuurlijk nog 'maar' mn derde spel... ik ben nog niet veel gewoon... enkel het spel waarin kira survivor was leek me strategischer maar daar deed ik nog niet aan mee...

donkey, haha, juist, maar als ik niets moest verduidelijken deed ik het liever niet, stel dat iemand achter m'n mephisto rol kwam daardoor, hmm, die werd in het begin wel enkele keren als verdacht bestempeld ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^^ Je mag nu wel weer editen, hoor, Donkey. :)

En ja, een spel zonder personages is natuurlijk altijd mogelijk. Ik vind het persoonlijk wel leuk om wat 'flavour' toe te voegen, zeker op een mangasite, maar als iemand eens een spel zonder wil proberen houd ik dat zeker niet tegen.

PS. Ik denk dat er iets mis is met het forum, Koen, dit is de tweede keer dat ik geen waarschuwing kreeg dat er een post was gemaakt terwijl ik aan het typen was...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

^ idd was ook niet nodig hoor:) ik doe hetzelfde, heb ook nooit iets over het mason gebeuren genoemt:P

verder heb ik na dag 2 compleet niet meer naar de personages gekeken, sommige beredenaties waren voor mij dan ook wat raar, maar kon er weinig mee omdat ik de serie niet goed genoeg ken:P

1
heheh jah, bedacht me dat ook net na het posten:P mmm, wel eens gedaan? als het niet goed werkt hoeft het voor mij niet, maar het lijkt me leuk:) wil het spel dan wel zelf spelen, dus ik zal het niet organiseren:P andere vrijwilligers voor een volgend spel? die erna wil ik wel doen (mits het niet in de knoei komt met mn examens, dan ben ik ineens weg en dat zou niet zo leuk zijn voor de spelers:S)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^ Heb je al een onderwerp voor het spel erna?

Ik geloof niet dat er nog mensen op de wachtlijst stonden...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

nope, ik sta open voor surgesties:)
geen al te nieuwe serie, want ik volg het al 2 jaar compleet niet meer:S
doe mn best om mn favoriete series eens in het jaar bij te lezen, maar das ook niet al te makkelijke:S

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Kira »

Ik had geen zin om 's nachts vermoord te worden door maffia, dus ik had besloten me toch een beetje verdacht te maken (niet te veel hoopte ik, maar dat was blijkbaar mislukt) :lol: Zo werd het eigenlijk wel een heel leuk spel :p (Ik dacht wel nooit echt na over wie de maffia zou kunnen zijn (de laatste dag wel), ik speelde vooral in op anderen)

Ik werd de laatste dag wel erg bang dat Koen me 's nachts zou vermoorden als hij de weerwolf zou zijn, dus vermelde ik meerdere keren het ''The Donkey is echt zo uber niet-verdacht'' in de hoop dat hij hem zou doden zodat het spel nog ingewikkeld zou blijven voor de burgers XD Maar dan kwam The Donkey plots niet meer online en welke weerwolf vermoordt er nu iemand die nooit online komt? Dat was best spannend :p
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^ Haha, goed gespeeld als een Survivor. :D

Om eerlijk te zijn had ik je die rol vooral gegeven omdat je als enige al heel lang niet meer online geweest was, en ik wist niet zeker of je mee zou doen. Daarom had ik je een rol gegeven die ik desnoods gemakkelijk kon weglaten zonder het spel te veel uit balans te brengen. Maar je hebt goed meegedaan en nog gewonnen ook, dat gebeurt niet zo vaak bij Survivors.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Saki »

dus je geeft toe dat je de rollen op de persoon hebt gegeven

Kira survivor
Femke mafia (na mijn beschermende post pre-game)
En ik Vanilla :'(

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^ Nee, eigenlijk heb ik gewoon domweg de lijst gevolgd. :lol: Ik had eerst de rollen neergeschreven (Town, Third Party Roles, Mafia) en dan heb ik simpelweg de inschrijvingslijst uit de eerste post genomen en ernaast gelegd. Ik heb enkel Kira en Basti omgewisseld, omdat ik wilde dat Kira Survivor was (en het kwam toevallig ook erg goed uit dat The Donkey en Basti dan samen konden spelen. Ik had gehoopt dat Basti daarmee wat actiever zou worden (wat niet echt gelukt is, maar soit)).

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

^ lol had ik ook gehoopt, maarja hij is daadwerkelijk met het spel bezig maar post niet...
gaat ook niet anders worden bij hem, geen idee waarom hij niet post eigenlijk. Hij zegt dat hij het wel eens is met wat er gebeurt, maarja je eigen mening/ideeën formulieren is ook een kunst:P
Saki wrote:dus je geeft toe dat je de rollen op de persoon hebt gegeven

Kira survivor
Femke mafia (na mijn beschermende post pre-game)
En ik Vanilla :'(
wat bedoel je precies met "beschermende post pre-game"?:P is zo tegenstrijdig als wat (post EN pre?) en welk spel heb je het dan uberhaupt over?
mja vanilla zijn kan prima zijn, maar het kan ook super saai zijn. Maarja niet iedereen kan nu eenmaal een gave hebben he:P

lol zat er dus ook niet echt naast met dat ik kira nog steeds verdacht vond:P survivor past prima in het plaatje, maar tbh had ik niet verwacht dat NeeNee er een survivor in had gestopt:P (al verklaart haar uitleg hierboven het ook al:P slim gedaan!)

Tjaa, dat ik er ineens uit viel was niet helemaal de planning, als dingen te druk worden met school en werk, kort ik eerst op tijd op het internet. Daarna gaat het gamen er uit en komt het internet weer terug (internet neemt nu eenmaal veel minder tijd in:P). Pas als het weer rustiger is gaat het terug naar normaal. De timing was hier alleen niet ideaal:P

Post Reply