Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by kolemijn »

Klopt, maar ik heb ook geen zin om twee weken in Dag 1 te blijven steken. Zou liefst hebben dat dit spel gedaan is tegen dat de blok begint :P

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by The Donkey »

sorry voor mijn afwezigheid, was nogal afgeleid door een nieuw spelletje voor de PSVita:P
maar ik zie dat er vrij weinig gebeurt is...

in ieder geval mijn beloofde hint: "Ik ben lid van een tweeling"

graag hoor ik van de rest ook eerst een hint voor we de dag afsluiten, ik hoef niet persé een lynch te hebben, maar wel wat info uit de eerste dag.
dus als iedereen een hint geeft en we nog steeds niet genoeg zekerheid hebben voor een lynch ga ik mee met de no-lynch, maar voorloopig dus nog niet.

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by yatagarasu »

Mijn tip: Ik zeg soms verzen op.
Image

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Saki »

ik kan zo al 90% van de personages schrappen bij die hints en het lijkt me ook niet verstandig om je personage zo vrij te geven voor de demonen...

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by yatagarasu »

Ofwel heb ik iets heel anders bekeken maar ik vind dat er toch heel wat personages in zitten die soms verzen opzeggen hoor ? Ik had wel beter niet als eerst die OVA bekeken, want die verklapt gelijk al heel wat.
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by The Donkey »

wacht? saki is tegen het rolclaimen? dat vind ik vrij verdacht, zeker met zijn beredenatie... als burger moet je zelf weten hoeveel je prijsgeeft. en iedereen zal natuurlijk een burger rol claimen, dus ik zie niet echt wat het probleem is.
hoe zit dat met de rest, ik wil graag hints horen want er gebeurt nu helemaal niets...

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Femke »

Ikzelf ben eerder een volger dan een leidersfiguur in de groep

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Femke »

En ik denk niet dat Saki tegen rol claimen is. Ik denk dat hij wil zeggen dat het niet verstandig is om té veel over het personage te zeggen. Zoals jij The Donkey. Nu weet iedereen dat jij toch wel een redelijk belangrijk personage bent... Aangezien er slechts 1 tweeling is in de serie (denk ik toch...). En dit is gevaarlijk tegenover de Weervolven. Ik volg Saki erin dat je moet opletten hoeveel je vrij geeft over je personage.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by MrXarnus »

Hint: roos haar. (we zijn bezig met rolclaimen, toch ?)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by The Donkey »

@ femke, ik heb het spel vaak genoeg gespeelt om te weten hoe het werkt. Als ik hiervoor kies vind ik het vrij vreemd dat saki mij de les probeerd te lezen. maar oke zal er verder wel niet te veel in lezen.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Saki »

Ik weet nog dat ik met mijn tip zo vaag mogelijk wilde zijn dat ie op meerdere personages kan slaan. En niet op maar 2.

Natuurlijk kan het zijn met dat ik zonet de 3volumes heb herlezen dat ik de link direct leg, maar toch...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Koen »

Femke wrote:Ikzelf ben eerder een volger dan een leidersfiguur in de groep
ik ben dan weer eerder een leider dan een volger...
motivatiedip. help!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by The Donkey »

Saki wrote:Ik weet nog dat ik met mijn tip zo vaag mogelijk wilde zijn dat ie op meerdere personages kan slaan. En niet op maar 2.

Natuurlijk kan het zijn met dat ik zonet de 3volumes heb herlezen dat ik de link direct leg, maar toch...
wtf?!
okey dit snap ik echt niet, jah het slaat maar op 2 personages, en jah die keus heb ik bewust gemaakt omdat het de enige goede hint was die ik kon bedenken bij mijn personage. Als je er nu mee komt dat ik niet te precies moet zijn, waarom leg je dan onweis veel nadruk hierop?! dat is toch compleet ten overgesteld van wat je mij probeerd te zeggen? ik moet niet al te duidelijk zijn in wie ik ben, maar jij maakt het pijnlijk duidelijk naar de rest dat mijn hint maar naar 2 personages wijs.

echt raar, ben ik niet van je gewent en het kickt je naar de top van mijn verdachte lijst.

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Femke »

Aan een andere kant zul je niet snel gelyncht worden door de burgers bij dag The Donkey :wink:

Ik denk trouwens dat de meest waarschijnlijke good guys volgende personages zijn:
- Rin
- Shiemi
- Yukio
- Shura
- Mephisto (?) maar hier twijfel ik, want hij heeft ook een kwaadaardig aura rond zich
- Igor
- Shiro (?) Maar die gaat dood in het begin van het verhaal, dus waarschijnlijk dan eerder niet. Nu, tzou anders wel cool zijn als de wolven hem dan als eerste killen :p
- Ryuji
- Izumo?
- Arthur? Renzo of Konekomaru?

De bad guys zijn nogal voor de hand liggend vind ik:
- Satan en Amaimon. Of ja, eventueel Mephisto... Maar ik gok op de eerste 2.

En ik neem aan dat we bijna dag 1 zullen afronden? Sommigen zijn wel nog bijna niet aan het woord gekomen... Dus vind ik het zelf moeilijk om een verdachte op te stellen. Ikzelf zou nog niet lynchen

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 1)

Post by Saki »

Ik heb het niet specifiek op jouw alleen hoor Donkey ;)

Ik kan iig al mensen van mijn verdachten lijstje schrappen

Post Reply