Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by NeeNee »

Deadline woensdagavond 23 januari, middernacht.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by Koen »

geen definitieve stem maar wel een stem, aangezien het spel volledig stremt

Stem: Saki
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by Kira »

Koen wrote:kira vind ik niet schuldig overkomen maar das op het forum dan weer veruit de beste speler dus ja, daar moet je altijd mee oppassen...
Nu moet ik moeite doen om me niet gevleid te voelen :P :x

Heb eigenlijk geen idee wie het anders zou kunnen zijn, dus daar gaan we dan maar.

Stem: Saki
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by Saki »

Sorry voor de inactiviteit, maar rotte schoolsituatie haalt me interesse hiervoor volledig weg..

Voor mij blijven de familiar claim en het standhouden bij 2 survivors (een rol die Neenee haat, lees oudere topics) veel verdachter dan mijn inactiviteit en dat rare reageren op yata begin de dag

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by The Donkey »

Saki wrote:Sorry voor de inactiviteit, maar rotte schoolsituatie haalt me interesse hiervoor volledig weg..

Voor mij blijven de familiar claim en het standhouden bij 2 survivors (een rol die Neenee haat, lees oudere topics) veel verdachter dan mijn inactiviteit en dat rare reageren op yata begin de dag
wat is er zo verdacht aan een familiar dan? ik ken de serie niet echt maar vind ze lang niet allemaal een wolven rol hebben... (ook niet echt survivor om eerlijk te zijn...)

en hoezo blijft het gebeuren over 2 survivors steeds naar boven komen? we hebben er toch helemaal geen namen aan gekoppelt? waarom zouden er 2 zijn? en wie moeten dat dan zijn?

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by Basti-B »

Saki, ik snap niet waarom familiars verdacht zijn? familiars zijn immers eigendom van de exorcisten.
Ik stem nu dus ook op jou, tot dat je je onschuld kunt aantonen.

Stem: Saki

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 3)

Post by The Donkey »

lol, saki kan moeilijk zn onschuld beweizen als je de 4e stem uitbrengt en hem daarmee lyncht...
Njaa we zullen zien wat NeeNee post:)

voor de onoplettende onder ons: LYNCH BERIJKT!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Nacht 3)

Post by NeeNee »

Lynch bereikt!

Saki: The Donkey, Koen, Kira, Basti-B

Image

Ze wilde alleen maar uitzoeken wie haar vriend had vermoord, maar niemand wilde naar haar luisteren. Dat had ze wel verwacht… maar niet dat ze zich tegen haar zouden keren.

Shiemi is dood. Saki, je mag niet meer posten in de thread.

Spelers:
- The donkey
- Kira
- kolemijn (Yukio Okumura, Townie, Doctor) – vermoord Nacht 2
- Saki (Shiemi Moriyama, Vanilla Townie) – gelynch Dag 3
- MrXarnus (Renzou Shima, Vanilla Townie) – vermoord Nacht 1

- Koen
- Basti-B
- yatagarasu
- Femke (Amaimon, Mafia Watcher) – gelynch Dag 2

Nacht 3 begint nu. Wie ze heeft, stuur mij jullie Nachtacties door. Dag 4 begint na 48h (ten laatste) of zodra ik alle resultaten binnen heb.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Nacht 3)

Post by Saki »

How dare you kill shiemi! ;-;

*wanders away*

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 4)

Post by NeeNee »

Image

Andermaal viel de nacht over de stad, en Satan bereidde een nieuwe aanval voor. Helaas voor hem bleek het doelwit onvindbaar, en bij het aanbreken van de dagenraad keerde hij uiteindelijk onverrichter zake terug.

Dag 4 begint nu. Er zijn 3 spelers vereist voor een lynch.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 4)

Post by Basti-B »

Dat is altijd goed om te lezen!
Nou, de spelers die nog over zijn zijn:
-Ikzelf (Bastie-B)
-The donkey
- Kira
- Koen
- yatagarasu

Ik denk persoonlijk dat Kira het meest verdacht is en daarna Koen. Van yatagarasu weet ik niet zozeer wat ik moet denken en The donkey doet fanatiek mee en lijkt me niet verdacht.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 4)

Post by Kira »

'Gisteren' waren we eigenlijk vrij totaal niets te weten gekomen en ik zou nu graag toch nog iets te weten willen komen voordat ik stem.

Dit is hoe het zit:
- The donkey (Lid van een tweeling, Rin Okumura dus?)
- Kira (Nemu Takara)

- kolemijn (Yukio Okumura, Townie, Doctor) – vermoord Nacht 2
- Saki (Shiemi Moriyama, Vanilla Townie) – gelynch Dag 3
- MrXarnus (Renzou Shima, Vanilla Townie) – vermoord Nacht 1
- Koen (Eerder een leider dan een volger)
- Basti-B (Familiar)
- yatagarasu (Zegt soms verzen op)

- Femke (Amaimon, Mafia Watcher) – gelynch Dag 2

Nu dat we nog maar met zo weinig zijn, lijkt het er nu echt wel op dat er maar één familiar is. Zou je je rol echt niet kunnen verklappen, Basti-B? (Enkel je naam dan) Het kan niet anders dat je baasje er tussenzit, of je moet echt wel een maffialid zijn.

Ook even de volgorde van wie op Femke stemde: kolemijn, Kira, the donkey, Koen, yatagarasu

Yatagarsu kwam maar als laatste met een stem (verdacht?), Koen had z'n 'godverdomme doe voort'-gevoel (niet verdacht) en Basti-B was er niet. The Donkey stemde net als mij vrij snel. Yatagarasu lijkt me zo het meest verdacht, want ze kon maar beter stemmen, want anders zou Basti-B het toch ooit wel doen. Overigens was Koen een erg goede speler toen hij maffia was en sindsdien twijfel ik altijd al aan zijn onschuld.

En vinden jullie 'Ik stem nu dus ook op jou, tot dat je je onschuld kunt aantonen.' overigens ook verdacht, of is het hoogstwaarschijnlijk maar een beginnersfoutje van een burger?

En kan iemand me vertellen wie er allemaal verzen opzegt? En wie is er allemaal nog een leidersfiguur van de levende personages?

Eigenlijk vertrouw ik nu dus het meeste op The Donkey, die lijkt me nu echt geen maffialid meer. Misschien moet ik daar eens wat meer naar luisteren...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 4)

Post by Basti-B »

Ik heb even gecontroleerd wie er verzen op zeggen en wie er een leider figuur is.

het verzen op zeggen slaat waarschijnlijk op het type aria.
Ryūji Suguro, Konekomaru Miwa en Renzō Shima gebruiken allemaal dit type en komen dus in de aanmerking.

Het leider karakter is hoogst waarschijnlijk Ryūji Suguro.

En wat mijn stem van vorige ronde betreft, dat was een vergissing, ik had niet door dat er daardoor genoeg stemmen voor een lynch zouden zijn.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 4)

Post by Koen »

ik heb 2-3 hoofdstukken van de manga gelezen en vond het zo cliché dat ik niet verder heb gelezen, iemand die verzen opzegt ben ik niet direct tegenkomen voor zover ik me kan herinneren maar ja, ik denk dat ik nog niet eens het eerste volume heb gelezen en NN ging tem 3...

Ik weet dat ik yata ook verdacht vond na mijn 'vraagstelling' maar niemand is daar toen op ingegaan en we zijn toen voluit voor femke gegaan... tijd om dat deel van het topic eens te herlezen, brb ;)

en the donkey vind ik nu ook veruit het minst verdacht, en ik weet nog altijd niet wat een familiar betekent dus vandaar dat ik basti eigenlijk nooit op een lijstje verdachten/onschuldigen kan hernemen...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Dag 2)

Post by Koen »

Ik quote even een yata post uit het begin van dag 2:
yatagarasu wrote:
Koen wrote:Vandaar mijn truc om even een reactie los te weken bij twee willekeurige mensen
Als ik je vraag of ik wel of niet nachtacties heb op directe wijze beantwoord, zou het gevolg zijn dat iemand meer kans op problemen oploopt. 8) Een beetje kryptisch maar in deze fase het best (volgens mij). En ja ik zet hier een +je
Ok, en in deze fase van het spel lijkt het me geen probleem meer te zijn dat iemand nog problemen oploopt. Laat dus maar horen wat je die nacht te weten bent gekomen. Dan verklap ik misschien ook mijn nachtactie... ;)

Naargelang yata's antwoord zal ik op yata of basti stemmen. donkey lijkt me volledig onschuldig, kira zou ik ook onschuldig achten moest ie zo verdomd goed niet zijn :P
motivatiedip. help!

Post Reply