Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (je kunt nu inschrijven)

Post by Kira »

Hij(?) bedoelde met 'post pre-game' een post van voordat het spel begonnen was :wink:
Saki wrote:yaay Femke is terug, de wolven die haar der als eerste uitmoorden, ga ik stalken vanuit mijn dood dan!
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

ah zoXD
lol lekker verwarrend die dubbele betekenissen:P

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Femke »

Nogmaals dank u Saki :Fade-color
Maar helaas was ik dus zelf een wolf :wink:

En via welke weg kun je blijkbaar de gesprekjes lezen die de wolven onderling (en andere spelers met elkaar) gevoerd hebben? Ik had het daarin ook over vervoer naar Tsunacon enzo :) Lekker ontopic :)

En The Donkey: het wolven spel begon nogal ingewikkeld te worden (voor mij dan toch :) ) op een juist erg drukke periode voor mij. Als ik begon te liegen in het spel, moest ik dit goed opvolgen, wilde ik niet door de mand vallen. En ja, tijd om het goed op te volgen had ik niet. Plus ik weet zeker dat ik sowieso toch gelynchd zou worden, moest ik liegen. Iedereen was nogal overtuigd over mijn eum 'evil geaardheid' :) Dusja, dan besloot ik maar om gewoon uit het spel te stappen door niets meer te zeggen.

Het was de eerste keer dat ik het spel speelde via een forum. Zo'n online versie is echt compleet anders dan in het echt vind ik. Ik had het nogal onderschat. Ik wil er ook wel op wijzen dat ik in het begin totaal geen onschuldig rolletje speelde :) Ik was op veel momenten gewoon echt niet mee. Ik verstond dan ook niet goed waarom ik daardoor als verdacht gezien werd. Maar blijkbaar heeft Koen dus in het verleden al eens een spelletje gespeeld op deze manier én victorie gekraaid op het laatste :) Dan kan ik het al beter verstaan :)

Ik vond het wel leuk om eens mee te maken ^^ Maar moest ik nogmaals meespelen, dan voorzie ik op voorhand dat ik voldoende tijd heb om het spel goed op te volgen en strategieën te bedenken :wink:

Proficiat aan de townies trouwens!
En Yata: je hebt dat tóch goed gedaan hoor :wink: Hoera voor Satan :D

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

mja hebben veel nieuwe spelers:P

zelf heb ik een grote lading rollen opgezocht en verschillende andere spellen bekeken voor mn eerste spel. Het varieerd enigzins per forum hoe het spel uiteindelijk werkt, maar dat zorgt er wel voor dat je goed kan meekomen. Hier is het handig de vorige spellen te bekijken en de rollen checken kan ook nooit kwaat link (deze heeft veel rollen, maar niet alles. rollen kunnen ook afwijken. Persoonlijk prefereer ik daarom ook de regel dat de mod/verteller je MOET antwoorden als je vraagt wat een bepaalde rol/gave inhoud. Als ik dus bijvoorbeeld Flavor Cop opvraag, moet diegene uitleggen hoe hij/zij het in het zou gebruiken, ongeacht of de rol daadwerkelijk in het spel zit. maarja hier was niet iedereen het mee eens op het forum hier:P)

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Basti-B »

Het was een leuk spel idd. Ik ben er van bewust dat ik weinig post, maar ik ben gewoon niet in staat om een mening te vormen alleen op basis van rol claimen, tenzij het echt over duidelijk is, dat is ook, waarom ik (naar mijn mening) wel wat actiever was op de laatste dag. Zoals The donkey zegt, ik volg het wel. Ik zal in het vervolg nog meer mijn best doen om te posten.
Goed gespeeld iedereen! ook de wolfen.

Wat betreft het volgende spel, het lijkt me leuk om ook eens een spel te organiseren en het komt nu wel goed uit omdat mijn tentamen week net voorbij is.
Als jullie er natuurlijk vertrouwen in hebben dat ik genoeg online ben?

Mochten jullie het goed vinden, dan kan ik het spel over de volgende twee anime maken:
- sword art online
- death note (ben ik nog mee bezig, maar bijna mee klaar :D)
Ik heb dus alleen de anime bekeken, niet de manga gelezen. Hoop dat dat niet uitmaakt.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

mijn voorkeur heeft dan death note, al heb ik daar het einde nooit van gelezen:P was al gespoilered voor me en op een of andere manier verloor ik de intresse ook. Maar er kwamen niet veel nieuwe personages naar voren in de laatste 3 delen of wel?

lijkt me een goed plan, vraag ff NeeNee om wat adviezen over hoe je het moet aanpakken, verder moet je het allemaal zelf doen omdat de andere geintresseerden allemaal meespelen:P ik doe zeker weer mee iig:D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by NeeNee »

^ Death Note lijkt mij wel een goede serie, omdat bijna iedereen die kent. Maak maar een topic, dan kun je zien hoeveel spelers je hebt. :)

Wat het online komen betreft, je zou toch zeker elke dag vijf minuutjes moeten checken, kwestie van te zien of de Dag nog niet afgelopen is. Het is wat vervelend als er eigenlijk al een lynch bereikt is en je moet wachten op de mod, want iedereen wil dan zo snel mogelijk weten of ze juist waren.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

volgens mij is hij daar meer dan vaak genoeg online voor, heeft hij ook meteen een rede om te posten:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Kira »

@NeeNee: Besti-B komt genoeg online hoor. Hij was vaak online als ik dat ook ben.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Basti-B »

Oké, dan maak ik een nieuw forum aan.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by The Donkey »

lol, een topic is genoeg hoor;)

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 6: Blue Exorcist (Game over)

Post by Basti-B »

LOL, dat bedoelde ik ja:D

Post Reply