Weerwolven 5: Detective Conan (/)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by Basti-B »

Wel, ik ben een goochelaar.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by NeeNee »

Basti-B wrote:Wel, ik ben een goochelaar.
Dan ben je vast geen Burger.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by Saki »

Care to explain?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by NeeNee »

Stem Basti-B.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by kolemijn »

Ik vind niet echt goochelaaars terug :? De enigste is Toichi Kuroba, maar die is niet evil en komt maar heel laat in de serie voor, dus op die zal NeeNee het wel niet hebben. Dus, een beetje uitleg zou leuk zijn?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by NeeNee »

^ Kaito Kid (duh)? Officieel is hij een dief, maar 'goochelaar' is een goede omschrijving voor wat hij doet.

En hij is géén bondgenoot van Conan (maar ook niet echt evil). Waarschijnlijk een Survivor of zo.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by kolemijn »

Ah, op Detectiveconanworld stond die bij Magic Kaito, wist niet dat die ook in DC voorkwam.
Ik denk dat je er best niet van kunt uitgaan dat iedereen even veel over DC weet als jou, Neenee.
Is het wel een goed idee om op hem te stemmen dan? Tot nu toe hebben de survivors hier meer in het voordeel gespeeld van de burgers dan van de maffia dacht ik...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by Koen »

Ik vind MrX nog steeds het minst betrouwbaar... Ik vermoed ook dat Basti Kid is én ws dus survivor maar zie dan niet direct een reden om op hem te stemmen... Survivor is toch geen maffia? Hij mag toch gewoon kiezen voor wie hij gaat? Weet een survivor wie de maffia is en mag hij met hen meestemmen?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by NeeNee »

kolemijn wrote: Is het wel een goed idee om op hem te stemmen dan? Tot nu toe hebben de survivors hier meer in het voordeel gespeeld van de burgers dan van de maffia dacht ik...
Ik probeerde hem gewoon aan het praten te krijgen. Het is een half uur voor de deadline en dat was zijn enige zinvolle post tot dusver.
Koen wrote:Survivor is toch geen maffia? Hij mag toch gewoon kiezen voor wie hij gaat? Weet een survivor wie de maffia is en mag hij met hen meestemmen?
Hij mag kiezen op wie hij stemt, maar als hij alleen overblijft met de Mafia dan heeft de Mafia gewonnen.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by MrXarnus »

Koen wrote:Ik vind MrX nog steeds het minst betrouwbaar... Ik vermoed ook dat Basti Kid is én ws dus survivor maar zie dan niet direct een reden om op hem te stemmen... Survivor is toch geen maffia? Hij mag toch gewoon kiezen voor wie hij gaat? Weet een survivor wie de maffia is en mag hij met hen meestemmen?
En waarom ben ik het minst betrouwbaar? Het is niet dat ik weinig post dat ik opeens verdacht ben, ik moet ook nog naar school gaan, tenzij dat ik speciaal voor jullie moet spijbelen om toch mee te zoeken naar de maffia :roll: .

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by Kira »

-Sorry, internet werkte niet mee om 21u00-

De dag is nu voorbij. Nacht 1 gaat nu van start, gelieve alle nachtacties door te sturen voor 21 september om 21u00. Gelieve het ondertussen muisstil te houden in dit topic; sommige proberen namelijk te slapen.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by LukeVonPerrywinkle »

MrXarnus wrote:
Koen wrote:Ik vind MrX nog steeds het minst betrouwbaar... Ik vermoed ook dat Basti Kid is én ws dus survivor maar zie dan niet direct een reden om op hem te stemmen... Survivor is toch geen maffia? Hij mag toch gewoon kiezen voor wie hij gaat? Weet een survivor wie de maffia is en mag hij met hen meestemmen?
En waarom ben ik het minst betrouwbaar? Het is niet dat ik weinig post dat ik opeens verdacht ben, ik moet ook nog naar school gaan, tenzij dat ik speciaal voor jullie moet spijbelen om toch mee te zoeken naar de maffia :roll: .
Ja dat moet. Vanaf morgen blijf je thuis! Voila, da's dan weer geregeld.

Op dit moment heb ik ook geen flauw benul van wie daadwerkelijk maffia kan zijn.

Koen staat op dit moment het hoogste op het lijstje maar dat is misschien omdat hij vorige keer maffia was en het toen niet opviel. Deze keer geeft hij weer dezelfde vibe af.

Edit - whoopsie, ik was dus iets te laat.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Kira »

Image
Deze nacht was een hels bloedvergiet. Enkelen ontsnapten op het nippertje aan de dood, maar Agasa Hiroshi was net ietsje te oud om te vluchten voor de vijand. Hij overleefde het niet… Dus weer een lijk meer!

En weer is de nacht voorbij. Maar de politie is er nog steeds niet! Hou vol, Conan!

Spelers:
NeeNee
Saki
Kolemijn
Koen
Basti-B
MrXarnus
LukeVonPerrywinkle
Yatagarasu - Agasa Hiroshi (Burger / Uitvinder)

Yatagarasu, je mag hier nu niet meer posten.

Dag 2 gaat nu van start!
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Is iemand iets te weten gekomen? Want naar goed gewoonte heb ik geen krachten.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by kolemijn »

Hmmm, jammer dat we de uitvinder al kwijt zijn, die hebben meestal goede krachten :?

Post Reply