Weerwolven 5: Detective Conan (/)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

Ik wil graag wat meer uitleg horen van Koen, MrXarnus en Luke.

Al hun tips wijzen op volwassenen, maar met Agasa dood zijn er maar twee voor de hand liggende volwassenen meer over. Tenzij ik ergens iets verkeerd begrepen heb...

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by kolemijn »

Ik zou juist denken dat Luke zijn rol op een van de kinderen wijst :?

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by LukeVonPerrywinkle »

NeeNee wrote:Ik wil graag wat meer uitleg horen van Koen, MrXarnus en Luke.

Al hun tips wijzen op volwassenen, maar met Agasa dood zijn er maar twee voor de hand liggende volwassenen meer over. Tenzij ik ergens iets verkeerd begrepen heb...
Zoals ik al zei, ik ken Conan niet, maar ik kan me inbeelden dat er maar één mannelijk personage is dat van eten houdt. Dat is meestal een typische rol in een reeks: het dikkertje van de groep.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by LukeVonPerrywinkle »

kolemijn wrote:Ik zou juist denken dat Luke zijn rol op een van de kinderen wijst :?
Ik denk het ook. Ik heb zijn leeftijd zonet gecontroleerd... Op de screenshots ziet hij er wel iets ouder uit.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

Voor ik op NeeNee’s vraag antwoord wil ik toch even een opmerking laten gelden waar ik al gans de ‘nacht’ mee zit maar niet kon plaatsen, miljaarde, stoemme regel :P
MrXarnus wrote:
Koen wrote:Ik vind MrX nog steeds het minst betrouwbaar... Ik vermoed ook dat Basti Kid is én ws dus survivor maar zie dan niet direct een reden om op hem te stemmen... Survivor is toch geen maffia? Hij mag toch gewoon kiezen voor wie hij gaat? Weet een survivor wie de maffia is en mag hij met hen meestemmen?
En waarom ben ik het minst betrouwbaar? Het is niet dat ik weinig post dat ik opeens verdacht ben, ik moet ook nog naar school gaan, tenzij dat ik speciaal voor jullie moet spijbelen om toch mee te zoeken naar de maffia :roll: .
En waar zegt iemand over jou dat je niet genoeg post? Ik vond je verdacht omdat je een volwassen personage ben en er zoals NN zegt er niet zoveel zijn in DC… Nergens zegt er iemand iets dat je niet genoeg post, je bent één van de ‘gewoon meespelende’ spelers. Maar door dat te zeggen en er school en spijbelen bij te halen zonder enige reden, maak je je net extra verdacht. Nu vind ik je niet meer verdacht vanwege je claim, maar vanwege je claim én je gedrag. Even m'n gedacht kracht bijzetten...:

Stem MrXarnus


NeeNee, als ik jouw rol goed heb, zou ik wel eens je vader kunnen zijn… Hopelijk is dat genoeg extra ‘uitleg’ ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

^ Mja, dat dacht ik wel. Maar ik wilde het toch nog even checken, kwestie van mensen aan het praten te krijgen.

Dus, wat doen we nu? Hypo-coppen? Andere suggesties?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

Hypo-coppen ken ik niet, wasda?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

^ Hypothetische Cop-resultaten geven. Iedereen zegt "Ik ben de Ziener en mijn resultaat is <speler X>: <schuldig of onschuldig>", ook als je eigenlijk niet de Ziener bent. Als de Ziener dan sterft, dan kunnen we terugkijken en zien wat zijn resultaat was, zonder dat hij zich heeft moeten bekendmaken om het te zeggen.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by MrXarnus »

Extra-tip: ik werk bij de politie.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

NeeNee wrote:^ Hypothetische Cop-resultaten geven. Iedereen zegt "Ik ben de Ziener en mijn resultaat is <speler X>: <schuldig of onschuldig>", ook als je eigenlijk niet de Ziener bent. Als de Ziener dan sterft, dan kunnen we terugkijken en zien wat zijn resultaat was, zonder dat hij zich heeft moeten bekendmaken om het te zeggen.
Oh, ik vroeg me al af wat het hoofd van een nijlpaard hiermee te maken had...

Ja, dat hypo-coppen is misschien wel een goed idee. De uitvinder is dood, en een ziener lijkt me toch een vaak terugkerende rol, dus ws zit er wel één in...?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

MrXarnus wrote:Extra-tip: ik werk bij de politie.
Hadden we door.

Okee, ik begin: ik heb kolemijn onderzocht en hij was onschuldig.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

ik heb MrXarnus onderzocht en hij was schuldig.
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

Um, denk erom dat niet al te veel mensen schuldig claimen. De Weerwolven weten dan namelijk of je het juist hebt of niet, en kunnen op die manier valse Cops elimineren om zo bij de echte uit te komen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

Wees ook niet bang om iemand te claimen die iemand anders al geclaimd heeft. Het geeft niet als we drie resultaten voor één persoon hebben.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

NeeNee wrote:Um, denk erom dat niet al te veel mensen schuldig claimen. De Weerwolven weten dan namelijk of je het juist hebt of niet, en kunnen op die manier valse Cops elimineren om zo bij de echte uit te komen.
Oef, ben blij dat ik dan maar één iemand schuldig geclaimd heb.
motivatiedip. help!

Post Reply