Weerwolven 5: Detective Conan (/)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by kolemijn »

^ In mijn herrinering had de vader van Ran toch meestal een relatief grote rol.
Koeninator wrote:ok, "via" Conan - en dat doe ik hier ook, maar niemand gaat er in mee...
Is dat een hint naar je gave? Is er dan toch een Conan...
NeeNee wrote: Enige reden waarom je zelf niet in de lijst staat, kolemijn?
Ik kan niet al het werk voor jullie doen hé. Deze lijst is ook maar speculatief, ook al is het van de meeste redelijk duidelijk. Maar toch, ik ga mijzelf geen doel voor de maffia maken door al zwart op wit toe te geven wie ik ben.
Ik ben trouwens een meisje, nu zou je wel moeten kunnen vinden wie ik ben.

Kazuha zegt mij trouwens niet veel, speelt die een rol van enig belang?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by The Donkey »

ah right! helemaal vergeten!
hij was die dronken knakker die altijd flink onnozel bezig was:P
nee dan is dat idd geen geldig argument van mij;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

The Donkey wrote: wat ik verder verdachte vind zijn kolemijn en koen, kolemijn omdat hij nog steeds erg vaag is "Ik ben wel een braaf kindje." zegt niet veel en als ik terug denk aan de detective boys braken die wel eens in bij vervallen huizen, lijkt me niet al te braaf:P Anders zou ik er Conan zelf aan linken, vind dat dan het meest logisch, maar ik had dan een wat duidelijkere hint verwacht. Verder vind ik koen verdacht om wie hij claimt, de vader van Ran had (zo ver ik me kan herinneren) nooit zo'n grote rol, wel als invloed op ran, maar niet dat hij geregeld lanks kwam in persoon. Als vader zou ik dan ook een speciale rol naar Ran verwachten, koen kan je hier naar hinten?
Geen grote rol? :shock: Detective Mouri komt in letterlijk elk volume voor. Afgezien van Conan en Ran zelf is er absoluut niemand die er zoveel in komt als hij.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by NeeNee »

^ Oeps, pagina vergeten. XD
kolemijn wrote:Kazuha zegt mij trouwens niet veel, speelt die een rol van enig belang?
Niet echt. Ze is het vriendinnetje van Heiji en komt er ongeveer evenveel in als hij (maar is veel minder belangrijk voor het verhaal).

Ik noemde haar vooral omdat ze op het prentje in de eerste post staat.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Kira »

The Donkey wrote:zou die deadline naar vrijdag kunnen? ik stap net in het spel en zou graag een beetje dag fase over willen hebben. Anders heb je morgen de paniek voor de lynch al en kan ik niet een normale (real life) dag meedraaien.
Ik zie wel... Jullie zijn goed bezig alleszins. *por* *por*

Al is iedereen wel enorm bang om iemand te lynchen. 8 is dus toch wat weinig. Ach, weer wat geleerd he :Fade-color
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by The Donkey »

aangezien het hier een beetje stil begint te vallen en dan bedoel ik voornamelijk een aantal mensen die al lange tijds niet hebben gezecht vind ik het tijd voor een lynch!
aan de hand van kolemijn zn lijstje kan je eigenlijk iedereen wegstrepen, persoonlijk ga ik dan kijken hoe belangrijk een personage is, maar als ik naar mijn eigen kijk is die ook niet super belangrijk... Moeilijk dus! Verder hebben we waarschijnlijk een survivor in ons midden (al heeft hij daar nooit op gereageerd) en dat zou betekenen dat 2 wolven op 8 mensen best veel is. lijkt me dan weer enorm sterk dat er maar 1 is, ofwel basti is gewoon een wolf of we zijn als burgers al weer bijna in de minderheid als de survivor zich bij de wolven aansluit.

meest verdachte mensen vind ik zelf MrXarnus, die doet net wat te maf met zn tips naar zijn rol, na NN's idee om te gaan hypocoppen zij hij meteen dat hij cop was (terwijl NN dit volgens mij voorstelde om hem op een subtiele manier de ruimte te geven iets over zijn nacht-akties los te laten). als tweede vind ik Luke en Kolemijn wat verdacht, kolemijn meer omdat hij wat mysterieus over zich heeft, maar dat was in eerdere spellen ook al zo. met Luke weet ik niet precies waar het aan ligt, meer een "gut-feeling".

iemand anders ideeën qua verdachte? (wil niet meteen hier een stem in zetten, dat kan later vandaag nog)

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by MrXarnus »

Ik dacht eerst dat wie dat het minste poste het meest verdacht zou zijn, maar als ik eens wat lees uit de vorige 4 games zal dit deze keer niet het geval zijn denk ik. Persoonlijk vindt ik NN het meest verdacht, omdat zij juist het minst verdacht doet. Ook Luke vindt ik een klein beetje verdacht, er hangt een rare sfeer rondt zijn posts...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

MrXarnus wrote:Ook Luke vindt ik een klein beetje verdacht, er hangt een rare sfeer rondt zijn posts...
Ja... inderdaad...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

NeeNee wrote:Ik noemde haar vooral omdat ze op het prentje in de eerste post staat.
Het plaatje waarvan Kira gezegd heeft dat hij het volledig random gekozen heeft? Wel vreemd dat je dat als zo'n goede speler eventjes 'vergeet'...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

Eens een lijstje posten in volgorde van verdachtheid:

MrXarnus - maffia
LukeVonPerrywinkle - redelijk verdacht
NeeNee - ietwat vreemd
Saki/donkey - nah, toch?
Basti-B - brave gast
Kolemijn - onschuldig
Koen - burger
Yatagarasu - mijn toekomstig maatje :roll:

ik weet niet hoe andere games gespeeld worden, maar hier gaat het toch wel erg passief hoor, amai... :|
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Kira »

Ik moet even iets belangrijks doen, maar ik zal straks wel de dag (waarschijnlijk) afsluiten.

@Koen: In de eerste spelletjes ging het heel goed. Er bestaat wel een kans dat dit 't laatste spel is, of misschien moeten we gewoon wachten tot het forum terug wat drukker wordt?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Koen »

Kira wrote:of misschien moeten we gewoon wachten tot het forum terug wat drukker wordt?
tot sint-juttemis dus ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (DAG 1)

Post by Kira »

/
Last edited by Kira on Thu Sep 27, 2012 17:28, edited 1 time in total.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by The Donkey »

stem: luke

uitleg is eerder gegeven, heb jullie reactie afgewacht dus hierbij mijn stem;)
zou het zeer jammer vinden als we hier mee ophielden, dit zorgt er namelijk voor dat ik elke keer hier terug komen en dan de tijd neem voor de andere dingen op het forum. Zoals jullie deze zomer wel merkte vergeet ik het anders compleet, en vind het hier veel te leuk daarvoor:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 2)

Post by Kira »

Oké, dag 2 gaat gewoon terug verder. Sorry, ik dacht dus echt dat een dag normaal niet zo lang duurt :s

Maar even een waarschuwing voor iemand in het speciaal: kijk eerst je PM's na voordat je hier post!

STEMMENTELLING:
I MrXarnus (~Koen)
I LukeVonPerrywinkle (~The Donkey)

4 stemmen nodig voor een lynch.

@The Donkey: Er viel helemaal niets meer te lezen, want gisterenavond is er niets gebeurd. Hoe dan ook, in het vervolg zal ik geen deadlines meer opleggen zonder dat jullie dat willen. Het leek me gewoon een goede manier om jullie aan het praten te krijgen XD

En Basti-B, leef je nog wel?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply