Mangaheuvel nostalgie

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Mangaheuvel nostalgie

Post by NeeNee »

^ Dat weet ik wel, maar dan nog. Een site over de geschiedenis van memes is toch niet meteen het eerste waar je aan denkt als je eens een website wilt oprichten.

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Re: Mangaheuvel nostalgie

Post by Fakie »

het internet herbergt alle mensen ^__^
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Mangaheuvel nostalgie

Post by Gurenn »

NeeNee wrote:^ Dat weet ik wel, maar dan nog. Een site over de geschiedenis van memes is toch niet meteen het eerste waar je aan denkt als je eens een website wilt oprichten.
Ik ken minstens vijf sites die daarover gaan. Je hebt geen idee hoe belangrijk memes zijn voor de internetcultuur. :P

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Mangaheuvel nostalgie

Post by Marv »

NeeNee wrote:^ Dat weet ik wel, maar dan nog. Een site over de geschiedenis van memes is toch niet meteen het eerste waar je aan denkt als je eens een website wilt oprichten.
Perfect normale evolutie van heel de meme-cultuur online denk ik. Voor ik die site kende, had ik al momenten waar ik een meme aan vrienden wou laten zien ofzo maar dan moest ik altijd teruggaan naar specifieke forumpagina's, de foto's opslaan of google gebruiken ofzo. Knowyourmeme is geniaal in dat opzicht en ze gaan dan nog eens veel verder dan normaal door de populariteit te tracken, de geschiedenis ervan te geven,...
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

Post Reply