Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by NeeNee »

Kira wrote:
Koen wrote:Dus mochten er drie weerwolven zijn dan had donkey hen nu uitgeroepen tot winnaars? Zij moeten niet ‘den overschot’ afmaken? Dus sowieso minder dan drie? (2 of eventueel maar wel erg onwaarschijnlijk 1?)
De burgers zitten dan gewoon in de val. Die weerwolven gaan heus niet op zichzelf zetten en 's nachts kunnen ze gewoon verder blijven moorden. Het is dus overduidelijk dat de weerwolven winnen en het spel eindigt dan ook.
Tenzij de Burgers nog een Vigilante hebben die de Weerwolven kan doden...

In dat geval zouden er alsnog drie kunnen zijn; maar dan kunnen we vandaag niet lynchen en moeten we én een Weerwolf doden én de moord van de Weerwolven verhinderen de volgende Nacht. De kans dat dat lukt is dus heel klein.
Een dief steelt altijd iets wat met het personage of rol te maken heeft.

En ik merkte net nog iets vreemds op:
Bij NeeNee vindt hij niets. NeeNee is in dat geval dus vanilla. => hij heeft iets gestolen wat te maken heeft haar rol
Bij Koen steelt hij een sinaasappel. Koen is in dat geval dus Sanji. => hij heeft iets gestolen wat te maken heeft met zijn personage

Moet het niet altijd te maken hebben met ofwel de rol ofwel het personage, of boeit dat niet en zoek ik te ver naar verdachte dingen?
Normaal heeft het altijd iets met het personage te maken. Ik vermoed dat Vivi gewoon geen kenmerkende attributen heeft...

Hoe dan ook, als ik Mafia zou zijn blijft het toch nog steeds raar dat hij niets vond? Dat is dus geen bewijs. Zelfs als zijn kracht geblokkeerd was die Nacht (wat waarschijnlijk niet zo is, want hij kreeg gewoon een resultaat terug) is er nog steeds geen aanwijzing dat het iets met mij te maken heeft.
Maar om nog eens een vraagje te stellen: NeeNee, wie vind je eigenlijk wel verdacht? De enige die je ooit verdacht vond was Britt_/PandaMan als ik me niet vergis.
Momenteel, jou. En kolemijn en Saki een beetje, maar dat is vooral omdat er vrijwel niemand meer over is.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

Koen, had jij een nachtactie die je nu niet meer kan gebruiken omdat je appelsien weg is?

Kira, mag jij je actie die je bent kwijtgespeeld na de herverdeling noemen?

Basti, wat doe jij met de voorwerpen die je steelt?

Kolemijn, heb je een actie?

Neenee, heb je een actie?

Ik denk dat het tijd is dat we een redelijke open kaart spelen, als we nu geen maffia neerhalen, hebben we nog maar 1kans en dan is het gedaan.

verder is Kira 100% gecleared, anders zou mijn gave zeer nutteloos zijn...

Verder blijf ik voorstander van BastiNN al kan Koen ook nog zeer mogelijk wolf zijn..

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Koen »

Saki wrote:Koen, had jij een nachtactie die je nu niet meer kan gebruiken omdat je appelsien weg is?
Ik had/heb geen nachtactie. Ik weet niet vanwaar die appelsien komt. Ik heb ook geen bericht gekregen dat ik bestolen ben. (Ook al weet ik niet of ik daar bericht van moet krijgen.)

Wat is jouw gave dan als je Kira 100% zeker kan clearen?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by NeeNee »

^^ Ik ben Vanilla, dat heb ik een hele tijd geleden al gezegd.

En dit is onze laatste kans (tenzij er maar één Weerwolf is, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk).

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

Saki wrote:Kira, mag jij je actie die je bent kwijtgespeeld na de herverdeling noemen?
Die heb ik al gezegd hoor ^^ Ik was een one-shot reviver: ik kon eenmalig iemand terug tot leven wekken.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

Dan blijven Basti en Kolemijn nu over dus..

safe-claim luffy, so awesome :p

Vote:Basti-B

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Basti-B »

Saki, nu negeer je Koen's vraag, wat is je gave??
Op het feit dat je op mij stemt ga ik niet eens reagereren, want ik heb al zoveel malen laten zien dat ik geen maffia ben.

btw, het feit dat ik iets steel is meer figuurlijk. het voorwerp dat ik zogenaamd steel vertelt iets over die persoon.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

lawlz Basti, mijn gave is schietschijf voor de mafia als ik ze reveal xD



Als het voorwerp iets zegt over die persoon, waarom had je dan geen voorwerp bij Neenee

en wat heeft een appelsien met Sanji te maken?

Alleen Gen, Nami, haar moeder en Nojiko kunnen daaraan gelinked worden

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

Saki wrote:lawlz Basti, mijn gave is schietschijf voor de mafia als ik ze reveal xD
:?:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by NeeNee »

Saki wrote: Als het voorwerp iets zegt over die persoon, waarom had je dan geen voorwerp bij Neenee
Waarom vraag je dat aan mij? Ik neem aan dat het is omdat Vivi geen kenmerkende voorwerpen heeft, maar ik heb het spel niet bedacht. Vraag het eens aan the donkey.

En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by The Donkey »

ik denk dat hij bedoelt dat basti je moet bestelen;)
Zo te zien gaat het hier goed, ik zet geen deadline omdat jullie tot nu toe hem niet echt nodug hebben gehad.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

NeeNee wrote:En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?
Volgens mij is de kans het grootste dat hij liegt over zijn rol...

Regel 13 zegt nu eigenlijk dat we aan The Donkey kunnen vragen hoe het nu zit. Maar dan is de lol er wel af natuurlijk, dus ik zeg niks xD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

NeeNee wrote:
Saki wrote: Als het voorwerp iets zegt over die persoon, waarom had je dan geen voorwerp bij Neenee
Waarom vraag je dat aan mij? Ik neem aan dat het is omdat Vivi geen kenmerkende voorwerpen heeft, maar ik heb het spel niet bedacht. Vraag het eens aan the donkey.
Waar staat er dat die vraag naar jou gericht is?
En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?
Omdat het idioot zou zijn om je scum mate te vertellen aan het dorp in deze situatie.. Komaan Neenee, ik had beter van je verwacht

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by NeeNee »

Saki wrote:
NeeNee wrote:
Saki wrote: Als het voorwerp iets zegt over die persoon, waarom had je dan geen voorwerp bij Neenee
Waarom vraag je dat aan mij? Ik neem aan dat het is omdat Vivi geen kenmerkende voorwerpen heeft, maar ik heb het spel niet bedacht. Vraag het eens aan the donkey.
Waar staat er dat die vraag naar jou gericht is?
Oh, sorry. Ik las het als "Waarom had je dan geen voorwerp bij, Neenee?"

Komma's zijn belangrijk. :mrgreen:
En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?
Omdat het idioot zou zijn om je scum mate te vertellen aan het dorp in deze situatie.. Komaan Neenee, ik had beter van je verwacht
Dus je denkt nog steeds dat we samen Mafia zijn?

Normaal gezien zou ik nu zeggen "Lynch Basti dan maar, dan zul je wel zien"... maar het is dat dit onze laatste kans is. Als je het fout hebt, verliezen we.

Terzijde, waar is kolemijn gebleven? We hebben hem van heel de Dag nog niet gezien. :?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by The Donkey »

Kira wrote:
NeeNee wrote:En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?
Volgens mij is de kans het grootste dat hij liegt over zijn rol...

Regel 13 zegt nu eigenlijk dat we aan The Donkey kunnen vragen hoe het nu zit. Maar dan is de lol er wel af natuurlijk, dus ik zeg niks xD
Het enige wat ik zeg als je vraagt naar wat een "thief" zn rol is, is dat hij/zij elke nacht een voorwerp van iemand steelt en aan de hand daarvan de rol/gave moet afleiden. Wat een rede is om geen voorwerp te krijgen hoort niet bij de rol en zal ik dus ook niet zeggen. Dat is dus ook niet wat er in regel 13 staat;)

Post Reply