Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

^ :nono:

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Kira wrote:Toch maar op Luke stemmen dan?
Stem: LukeVonPerrywinkle

Nu hopen dat hij maffia is...
Ik ben geen maffia. Er is geen reden om aan te nemen dat ik maffia ben. Ik heb zelfs niets verdachts gedaan. Integendeel zelfs.

Nuja, dan moet ik de volgende dagen het topic niet meer volgen.

Ik neem mijn lynch aan, ik ga mij niet meer verdedigen. Als ik townie blijk te zijn (wat ook zo is) gelieve dan Kira of Basti-b te lynchen. :twisted:


User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Maar Kira is safe :p

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

en Pandaman Britt is wel heel erg stil de laatste dagen...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Nou, we zullen het snel genoeg weten, want de Dag is voorbij.

Ik hoop maar dat we nu geen eeuwen meer moeten wachten tot the donkey de Nacht afkondigt...

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

idd,

gewoon om even zeker te zijn

Donkey, ben jij soms de maffia?

zou wel episch zijn

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Donkey, waar ben je?

Basti, bel hem eens op

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Het is al twee dagen...

Normaal zou de Nacht alweer voorbij moeten zijn.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Basti, kun je ons eens laten weten of the donkey okee is?

Of ligt hij in het ziekenhuis of zo? Want dit wordt nu toch wel heel raar. :?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

Was nog steeds ziek:S
had/heb de griep goed te pakken, dus sorry dat ik niet online kon komen:(

anyways aangezien luke zich overgeeft is dat een lynch!

Image

De dorpelingen hebben allemaal een safe claim kunnen maken, dus dat betekend dat daar ook de wolven tussen zitten! Dit zorgde voor flinke verwarring en in deze verwarring werd Red Haired Shanks zomaar afgemaakt! Dat is alweer een slachtoffer van de dorps bewoners, wat moeten ze nu?

Basti-B
Weertangel - Roronoa Zoro - Vannilla Townie
NeeNee
LukeVonPerrywinkle - Red Haired Shanks - Vannilla Townie
Saki
Britt_
Koen
Kira
kolemijn

LukeVonPerrywinkle, je mag nu niet meer posten in dit topic. Voor de andere spelers gaat nacht 2 in, gelieve alle nacht acties binnen 48 uur in te zenden.

NeeNee wrote:^ Ik haalde mijn volgorde uit de laatste post van the donkey:
The Donkey wrote: Stemmentelling:
LukeVonPerrywinkle: basti-b, koen, kolemijn, britt_
viewtopic.php?f=6&t=1558&start=435#p46405

Als hij ze door elkaar gehaald heeft, sorry, maar dat is niet mijn schuld. Ik wist alleen nog dat Kira de laatste was.

*leest terug in de thread*
Je heb gelijk, het is basti-b, kolemijn, koen, britt_, Kira. We zullen het maar op zijn ziekte steken. :mrgreen:


heeft niets met mn ziek zijn te maken, er staat nergens dat die op volgorde van stemmen zijn en ik heb ze nu eenmaal zo neer gezet. Dus je kan er niet van afleiden wie als laatst stemde, je moet gwn ff terug kijken;)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Nacht 2

Post by The Donkey »


Image

Na een slapeloze nacht komen de burgers er achter dat de misterieuze Pandaman dood op straat ligt. Alle twijvels die ze over hem hadden bleken onwaar te zijn, want hij was het doelwit van de wolven geworden. Nou dat ook Pandaman het loodje heeft gelecht worden de burgers wel erg nerveus, hoe moet het nu verder? Met slechts 6 mensen over gaan ze de 3e dag in, zal het ze lukken om de wolven te ontmaskeren?




Basti-B
Weertangel - Roronoa Zoro - Vannilla Townie
NeeNee
LukeVonPerrywinkle - Red Haired Shanks - Vannilla Townie
Saki
Britt_ - Pandaman - Townie - Lie Detector
Koen
Kira
kolemijn

Britt_ je mag nu niet meer posten in dit topic. Voor de andere spelers gaat dag 3 nu van start!


Voor de mensen die dood zijn, is er belangstelling voor een death topic? Waarin er open word gepraat over het spel en wie je denken dat schuldig is. De link mag uiteraard met niemand gedeelt worden en dat geld ook voor wat er daar besproken word. Zo kunnen we de dode spelers wat meer bij het spel betrekken;)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Koen »

Uhm… ik denk niet dat dit spel naar wens verloopt. Even een vraag… Kunnen we nog winnen als er drie weerwolven zouden zijn? Twee weerwolven leek een minimum en mócht donkey door het clearen van verschillende personages één iemand geswitched hebben van kamp dan zouden drie weerwolven helemaal niet denkbeeldig zijn.

De volgende lynch moeten we dus echt wel goed zitten. Natuurlijk wordt het statistisch gezien ook wel erg vereenvoudigd met zo weinig volk.

Luke gedroeg zich niet verdacht en was dus ook helemaal geen weerwolf. Als mijn gevoel over wèl verdachte mensen ook klopt, blijf ik die dag/nacht-verspreking van kolemijn een cruciale blunder vinden en merkte ik ook wat pingpongspel tussen Basti en Kira op.

Op één of andere manier lijkt niemand mij te volgen in mijn redenering rond kolemijn (ik word hier toch niet omsingeld door een ganse troep he :P ) en met Lukes laatste woorden indachtig (de enige waarvan we nu weten dat we hem konden vertrouwen ;)):

Stem: Basti-B

(En ja, ook ietwat om er wat vaart in te krijgen…)

Degene die ik het minst verdacht vind is veruit Saki. Oké, hij speelde erg agressief in het begin maar ook na gecleared te zijn geweest door donkey leek hij weinig te veranderen. Dat lijkt mij op het eerste zicht zowat de enige waar ik min of meer van aanneem dat hij townie is (hopelijk blijkt dit geen al te boude uitspraak te zijn lol). Resten nog vier mogelijkheden... voor vermoedelijk 2-3 wolven...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Koen »

Miljaar:

Stem: Basti-B

:P
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

@Koen: Er zijn hoogstwaarschijnlijk geen drie Weerwolen, anders zou het spel al gedaan moeten zijn. Maar zelfs met twee is dit wellicht onze laatste kans voor een lynch.

Ik denk nog steeds dat Basti de waarheid spreekt (hij was in elk geval juist over mij). Dief past ook goed bij Nami's rol... hij is weliswaar een beetje wispelturig, maar dit is toch zijn eerste echte spel? Dat is dan toch niet zo abnormaal.

Post Reply