Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Koen »

donkey, heb jij iets van kolemijn gehoord? een reden voor zijn afwezigheid? want het ziet er naar uit dat we zonder hem een beetje geblokkeerd zijn ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by NeeNee »

We zitten inderdaad redelijk vast.

Als komemijn niet snel terugkomt, kun je hem waarschijnlijk beter vervangen.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Koen »

Mja, het is nu ook niet dat dit spel aan zo'n hoog tempo werd gespeeld, misschien gewoon verlengd weekend of zo ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

Ik zijn laatste posts liet hij weten dat 't beter zou zijn om op Basti-B te stemmen...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Basti-B »

The Donkey wrote:
Kira wrote:
NeeNee wrote:En hoe dan ook, een Mafia zonder voorwerp is toch nog vreemder dan een Townie zonder voorwerp? Als ik Mafia ben, waarom heeft hij dan geen wapen gevonden?
Volgens mij is de kans het grootste dat hij liegt over zijn rol...

Regel 13 zegt nu eigenlijk dat we aan The Donkey kunnen vragen hoe het nu zit. Maar dan is de lol er wel af natuurlijk, dus ik zeg niks xD
Het enige wat ik zeg als je vraagt naar wat een "thief" zn rol is, is dat hij/zij elke nacht een voorwerp van iemand steelt en aan de hand daarvan de rol/gave moet afleiden. Wat een rede is om geen voorwerp te krijgen hoort niet bij de rol en zal ik dus ook niet zeggen. Dat is dus ook niet wat er in regel 13 staat;)
Even... Steelt een thief iets wat met een rol/gave te maken heeft of met het personage? dat is wel een belangrijk verschil.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

Hmm, hier komt niet echt veel schot in de zaak zo te zien...

Stem: Basti-B

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by The Donkey »

stemmentelling:

Basti-B: koen, saki
NeeNee: kira

4 stemmen vereist voor een lynch.

Ik weet niet hoe het weer in belgie is, maar hier is het prachtig dus wil ik liever niet een deadline zetten. Dan kan je gewoon lekker zonnen ofzo. Wat betreft kolemijn ben ik ook niet op de hoogte, dus hierbij een waarschuwing naar kolemijn, tij om wat van je te laten horen!

Als jullie wel een deadline willen moeten jullie het even laten weten dan zet ik die.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by kolemijn »

Sorry, heb even wat dingen aan mijn hoofd gehad.

Ik heb het hier even allemaal herlezen en persoonlijk vind ik ook dat NeeNee wat vreemd doet, Kira lijkt mij een rare keus om het allerverdachtst te vinden en nja, de vorige dag had ze ook al niet gestemd. Lijkt mij een beetje vreemd.
Basti lijkt mij ook wel verdacht, zijn gestolen voorwerpen zijn nogal raar. Ofwel zou het zo zijn (lijkt mij toch het meest logisch) dat je bij Townies niets vindt, en bij Maffia wel iets dat wijst op hun maffia-zijn/rol. Ofwel vind je gewoon bij iedereen iets dat de rol verduidelijkt.
Maar aangezien hij bij NeeNee niets vond en bij Koen wel iets, maar dat niet op een evil personage duidt, kan geen van deze twee. Tenzij natuurlijk de evil mensjes echt gewone niet-evil rollen hebben.

Ik ga dus voor Basti gaan.
Stem: Basti-B
Maar dan komen we er nog altijd niet...

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

@Kolemijn: Ik vind 't cool dat je steeds evil zegt :p

Ik ben nu redelijk zeker dat Kolemijn geen maffia is, maar ik het kan nog steeds dat Koen maffia is, neen? Ik vond hem altijd normaal doen enzo, maar wie weet is hij super goed in dit spel? Ik ga eventjes nalezen wat hij allemaal gezegd heeft.

En neen, over mijn lijk dat ik nu op Basti-B ga stemmen gewoon omdat de kans 99% procent is dat hij het is. Ik wil eerst zeker zijn xD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

Kan iemand me zeggen wat de eerste tips waren die Basti-B gaf? Ik vind ze niet meer...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Basti-B »

Mijn eerste tip was dat ik van geld houd. Ik weet niet of je dat van mij wilt aannemen, maar anders kunnen anderen het ook wel bevestigen.
Kolemijn, leuk dat je met de rest mee gaat, om op mij te stemmen, maar ik zou wel graag wat argumenten horen die ik kan weerleggen!
btw, wat is er raar aan de gestolen voorwerpen?? één keer vind ik niks, de andere keer steel ik een sinaasappel, van een kok nog wel.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Saki »

kolemijn wrote: Tenzij natuurlijk de evil mensjes echt gewone niet-evil rollen hebben.
Ik dacht dat we dit onderhand al duidelijk gemaakt hadden, dat iedereen een veilige rol had.


Daarom dat Basti-B en Neenee er uitschieten, omdat hun verleden tegen de crew speelt

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Kira »

NeeNee was vandaag nog online en heeft niet op Basti-B gestemd. Dan zal Basti-B dus wel maffia zijn? Tenminste, ik zou er wel op stemmen als hij geen maffia was en ik wel.

Stem: Basti-B
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by The Donkey »

Stemmentelling:
NeeNee: kira
Basti-B: koen, saki, kolemijn

4 stemmen vereist voor een lynch!

@basti-b: als je je rol bekend wil maken is dat nu zeker het moment, als je zo dicht bij een lynch zit heeft het weinig nut het achter te houden (sorry dat ik zo inspring op het spel, maar dit komt waarschijnlijk door gebrek aan ervaring van basti)

@kira: als je op basti-b wilt stemmen moet je het wel in dik gedrukte letters doen, ik accepteer die andere stemmen echt niet meer.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 3

Post by Basti-B »

@The Donkey, Hé?? Ik heb mijn rol al lang bekend gemaakt en zelfs mijn gave?? iedereen trouwens.
@ kira, Dat is waarom ik Neenee wel vertrouw en Kolemijn niet.

Stem: Kolemijn

Post Reply