Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

LukeVonPerrywinkle wrote:Waarna Basti mij beschuldigd en vervolgens iedereen klakkeloos zijn "redenering" heeft overgenomen.
Dat is ook niet waar, ik ben tot jou als een van de meest verdachte gekomen los van wat Basti zei. En ja, Basti is ook nog niet helemaal safe, want dat hij een dief is kan evengoed zever zijn.
Je argument van de eerst claim e.d. klopt wel, en moest het een ander spel dan One Piece zijn, zou dit mij misschien wel overtuigen om mijn stem te veranderen. Maar aangezien One Piece redelijk veel bruikbare personages heeft, is dit minder risicovol voor een maffia dan het eventueel in een ander spel zou zijn. En zo een high-profile rol is het nu ook niet.
Dus, ik ga mijn stem behouden.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Kira wrote:@Luke: Ik vroeg wie Basti-B nu het meest verdacht vond, omdat hij constant iemand anders als verdachte aanduid en even later weer zegt dat hij die dan niet verdenkt. Totaal geen onderonsje.
Ik weet dat ik veel van mening verander, maar getuigt dat juist niet in mijn voordeel?? Het scheelt niet veel of ik heb al op iedereen een keer gestemd, dat zou je niet doen als je een weerwolf bent. Een weerwolf weet wie de andere weerwolfen zijn en stemt daar dus niet op.
Daarnaast heb ik naast mijn rol ook mijn gave bekent gemaakt, wat stemmen op mij alleen maar verdacht is. Zou ik denken.

Het is ook wel leuk om te zien hoe Kira als aller laatste op Luke stemt. En dan zodra Luke weer online komt direct haar stem terug te trekken en zelf met Luke mee te stemmen op mij. Weerwolf koppel?!?!?!
Ik weet dat Kira eerst een townie was maar we weten niks over de rol die ze nu heeft gekregen.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Basti-B wrote:Het is ook wel leuk om te zien hoe Kira als aller laatste op Luke stemt. En dan zodra Luke weer online komt direct haar stem terug te trekken en zelf met Luke mee te stemmen op mij. Weerwolf koppel?!?!?!
Ik stemde alleen maar omdat NeeNee zei dat de deadline in zicht was en ik wou nog een lynch. Normaal gezien kan je ook je stem niet intrekken als de lynch bereikt is. Het zou dus nogal dom zijn om een dag lang die stem te laten staan als ik samen met Luke een weerwolf was...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Ik vind het welverdacht dat Luke opeens op Basti springt en Kira er mee op gaat.

Van Kira blijf ik overtuigd dat hij safe is, maar Luke springt weer omhoog. Then again waarom zou Luke om zichzelf te redden dan zijn scumbuddy opofferen?
Is hij de godfather en Basti maar een pion?


Iig blijf ik op Basti,

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Dat zou verklaren waarom Luke op mij zou stemmen, maar niet waarom ik op Luke stem:P

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Saki wrote:Ik vind het welverdacht dat Luke opeens op Basti springt en Kira er mee op gaat.

Van Kira blijf ik overtuigd dat hij safe is, maar Luke springt weer omhoog. Then again waarom zou Luke om zichzelf te redden dan zijn scumbuddy opofferen?
Is hij de godfather en Basti maar een pion?


Iig blijf ik op Basti,
Ik vind het ook raar dat Kira mee op Basti-B springt maar ik vind het niet zo raar dat hij (Kira) mij niet wilt lynchen. Er is namelijk ook geen reden toe en ik ben helemaal geen maffia. :bday:

Of Kira safe is weet ik niet maar moest hij maffia zijn, had hij mij waarschijnlijk wel mee willen lynchen.

Waarom ik op Basti-B had gestemd was dus vooral omwille van een gevoel en omat hij op een nogal bizarre manier constant van gedacht lijkt te veranderen. Uiteraard deed ik dat ook om mijn eigen hachje te redden (als ik het zo mag uitdrukken), als een soort van tegengewicht. Niet dat zoiets dorgaans werkt. Hij had ook als eerste op mij gestemd dus uit gemak was hij de evidente keuze.

In zo'n geval moeten we de maffia misschien eerder zoeken bij mensen die meegaan in een lynch in plaats van de lynch zelf te starten?

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Zou kunnen, maar wie??

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Zo gaan we er niet komen hé :/

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^^ Dat zijn dan kolemijn, britt en Kira (en mogelijk Koen, als je de tweede stem al 'meegaan' vindt).

Ik snap trouwens niet waarom Basti nu opeens verdacht is. Voor mij speelt hij gewoon als een newbie. Plus hij heeft een gave (als hij de waarheid spreekt).

En deze Dag wordt nu wel heel erg traag. -_-

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

^ Ik was de tweede stem voor Luke hoor, niet Koen. Probeer jij mij hier verdacht te maken/Koen veilig te stellen? :hmmm:

Ik blijf nog altijd bij Luke, is trouwens een veel veiligere stem dan Basti. Wat zoals Neenee al zegt, Luke heeft geen gave vermeld, Basti wel, dus gok ik liever op een iemand die zeker vanilla (of weerwolf) is, dan op iemand die misschien een nuttige gave heeft.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Ik haalde mijn volgorde uit de laatste post van the donkey:
The Donkey wrote: Stemmentelling:
LukeVonPerrywinkle: basti-b, koen, kolemijn, britt_
viewtopic.php?f=6&t=1558&start=435#p46405

Als hij ze door elkaar gehaald heeft, sorry, maar dat is niet mijn schuld. Ik wist alleen nog dat Kira de laatste was.

*leest terug in de thread*
Je heb gelijk, het is basti-b, kolemijn, koen, britt_, Kira. We zullen het maar op zijn ziekte steken. :mrgreen:

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Waarom heb jj eigenlijk nog niet gestemd NeeNee?

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Neenee stemt niet tenzij ze 101% zeker is

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Toch maar op Luke stemmen dan?
Stem: LukeVonPerrywinkle

Nu hopen dat hij maffia is...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Dat hoop ik ook! want anders ben ik de sjaak:D

Post Reply