Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Koen wrote: In principe kan dat, maar dat lijkt me niet logisch. Want toen was er al iemand weggestemd, meen ik me te herinneren, dus dat zou unfair zijn tov jullie om jullie dan nog van kamp te veranderen. Ik ga er dus vanuit dat jullie gewoon townies zijn gebleven. En sowieso blijft het dan hetzelfde voor de overige personages die nog in het spel waren - abstractie makend van jullie 'aanwezigheid'. cf. mijn redenering van gisteren...
Er is nog niemand weggestemd. Gisteren is geëindigd zonder lynch.

The Donkey wrote: Je vraagt er direct naar, het enige personage wat voorkomt in de SBS en niet in de serie is panda-man, dus ja, beetje lullig om dat gwn geen antwoord te geven aan jou he? begin wel wat zat te worden van je continue geklaag/kritiek.
Er is een levensgroot verschil tussen "Personages als PandaMan zijn mogelijk" en "Britt is PandaMan." Het eerste is een logisch antwoord voor een moderator, het tweede is het spel oneerlijk beïnvloeden.

En ik heb vanaf het begin als voorwaarde gesteld dat ik alleen mee zou doen als ik niet gespoild zou worden, dus mijn kritiek lijkt me logisch. Als je die voorwaarde te lastig vond, dan had je toch gewoon een spel met spoilers kunnen maken voor de mensen die dat wel wilden? Ik heb er niet op aangedrongen dat jij het spel zou aanpassen zodat ik mee zou kunnen doen, eerder omgekeerd.


Maar als Britt dan toch betrouwbaar is, dan kunnen we daar net zo goed gebruik van maken. Britt, wie denk jij dat er verdacht is? Want jouw opinie is het meest betrouwbaar nu. :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Koen »

NeeNee wrote:
Koen wrote: In principe kan dat, maar dat lijkt me niet logisch. Want toen was er al iemand weggestemd, meen ik me te herinneren, dus dat zou unfair zijn tov jullie om jullie dan nog van kamp te veranderen. Ik ga er dus vanuit dat jullie gewoon townies zijn gebleven. En sowieso blijft het dan hetzelfde voor de overige personages die nog in het spel waren - abstractie makend van jullie 'aanwezigheid'. cf. mijn redenering van gisteren...
Er is nog niemand weggestemd. Gisteren is geëindigd zonder lynch.
Wat is het verschil tussen townies of maffia die iemand wegstemmen? Oké, misschien iets meer bloed bij een maffiakill...
motivatiedip. help!

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Ten eerste, ja ik ben Nami.

Ten tweede, Ik ben er nog niet heilig van overtuigd dat britt geen weerwolf is. Ik kan me, als ik me inbeeld in The Donkey, het wel voorstellen dat hij bevestigd dat pandaman in het spel zou kunnen zitten. Als hij daar namelijk niks over zou zeggen dan zou Britt direct slachtoffer zijn.

P.S. Laten we allemaal trouwens even ophouden over dat gespoil gebeuren en gewoon verdergaan alsof er niks gebeurt is.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Hij zei wel degelijk dit:
The Donkey wrote:Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
Dat betekent dus dat er iemand PandaMan is. En tot nu toe heeft nog niemand anders gezegd dat hijzelf PandaMan is toen Britt_ dat claimde.

En hier komt mijn laatste hint dan maar:
Saki zou me wel dood willen zien. Ikzelf eigenlijk ook. Eigenlijk vast iedereen buiten NeeNee :(

Als je het nu niet weet xD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Nu we toch zo goed als klaar zijn met claimen, kan ik m'n lijstje even goed posten.

Basti-B = Nami
NeeNee = Vivi
LukeVonPerrywinkle = Rooie Shanks
Saki = iemand die een geweerschot overleefde
Britt_ = PandaMan
Koen = Sanji
Kira = Carue
kolemijn = Luffy
Weertangel = Zoro = dood
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

NeeNee wrote:
The Donkey wrote: Je vraagt er direct naar, het enige personage wat voorkomt in de SBS en niet in de serie is panda-man, dus ja, beetje lullig om dat gwn geen antwoord te geven aan jou he? begin wel wat zat te worden van je continue geklaag/kritiek.
Er is een levensgroot verschil tussen "Personages als PandaMan zijn mogelijk" en "Britt is PandaMan." Het eerste is een logisch antwoord voor een moderator, het tweede is het spel oneerlijk beïnvloeden.

En ik heb vanaf het begin als voorwaarde gesteld dat ik alleen mee zou doen als ik niet gespoild zou worden, dus mijn kritiek lijkt me logisch. Als je die voorwaarde te lastig vond, dan had je toch gewoon een spel met spoilers kunnen maken voor de mensen die dat wel wilden? Ik heb er niet op aangedrongen dat jij het spel zou aanpassen zodat ik mee zou kunnen doen, eerder omgekeerd.
Kira wrote:Hij zei wel degelijk dit:
The Donkey wrote:Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
Dat betekent dus dat er iemand PandaMan is. En tot nu toe heeft nog niemand anders gezegd dat hijzelf PandaMan is toen Britt_ dat claimde.
Je moet beter lezen NeeNee.
En ik was geforceerd dit spel aan te passen op de eerste 15 delen omdat anders zowel jij als koen niet mee zouden doen en met 7 had ik al helemaal te weinig spelers. Dus nee, het was geen aandringen van mij.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Kira, wel leuk dat je eerst een hint geeft en daarna jezelf ook in het lijstje zet!
Ik snap alleen niet waarom iedereen carue dood zou willen hebben??

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Ja, dat had ik ook wat laat door xD

Maar kijk eens op pagina 21 ;)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Ik ben Nojiko, de zus van Nami

dat maakt het lijstje compleet en zien we dat iedereen een redelijk veilige rol hebben gekregen, betekenend dat we niet op de roleclaim zelf kunnen afgaan.

Wat ons op gedrag stuurt...

Basti-B is zer stil geweest heel de tijd en van Luke heb ik ook minde rgehoord dan anders als ik me niet vergis..

En nu ga ik verder aan die lesvoorbereidingen werken xd

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Koen wrote: Wat is het verschil tussen townies of maffia die iemand wegstemmen? Oké, misschien iets meer bloed bij een maffiakill...
Mafia stemmen niet. Of tenminste, ze hoeven dat niet te doen. (Over het algemeen zullen ze natuurlijk wel proberen om overeen te komen, tenzij je echt een heel eigengereide Godfather hebt. :roll:)

En er was überhaupt nog niemand gestorven toen de rollen gewijzigd werden.

The Donkey wrote:Je moet beter lezen NeeNee.
En ik was geforceerd dit spel aan te passen op de eerste 15 delen omdat anders zowel jij als koen niet mee zouden doen en met 7 had ik al helemaal te weinig spelers. Dus nee, het was geen aandringen van mij.
"PandaMan zit erin" is nog steeds een rol weggeven.

En ik snap echt niet waarom je mij er de schuld van geeft dat je niet genoeg spelers had. Als er vanaf het begin maar 7 kandidaten zijn, maak dan een spel voor 7. Je doet net alsof ik eerst toegezegd had en dan later voorwaarden ben gaan stellen, maar zo is het niet gegaan.

---
Anyway, ons lijstje is eindelijk compleet:

Basti-B = Nami
NeeNee = Vivi
LukeVonPerrywinkle = Rooie Shanks
Saki = Nojiko
Britt_ = PandaMan
Koen = Sanji
Kira = Carue
kolemijn = Luffy
Weertangel = Zoro (dood)

De rollen gaan ons inderdaad niet verder helpen. Op zich lijken Luke en Britt het meest verdacht, maar we weten al dat het zo niet werkt...

... Zullen we Luffy lynchen? Het hoofdpersonage als safe claim zou origineel zijn. :P

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

NeeNee wrote:
The Donkey wrote:Je moet beter lezen NeeNee.
En ik was geforceerd dit spel aan te passen op de eerste 15 delen omdat anders zowel jij als koen niet mee zouden doen en met 7 had ik al helemaal te weinig spelers. Dus nee, het was geen aandringen van mij.
"PandaMan zit erin" is nog steeds een rol weggeven.

En ik snap echt niet waarom je mij er de schuld van geeft dat je niet genoeg spelers had. Als er vanaf het begin maar 7 kandidaten zijn, maak dan een spel voor 7. Je doet net alsof ik eerst toegezegd had en dan later voorwaarden ben gaan stellen, maar zo is het niet gegaan.
god NeeNee, ik heb nergens gezecht dat die er in zit. Jij vraagt of alle bij naam genoemt worden en ik zeg ja als je dus de sbs meerekend. Staat nergens dat ik panda-man er in heb gestopt. Verder had ik een spel voor 12 tot 15 personen gemaakt en had ik dus alle mensen nodig en dat weet jij dondersgoed. Dat is namelijk de enige rede waarom jij uberhaupt eisen kon stellen.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

yow mensen, rustig blijven :/

Ik ga eens koen's 'gevoel' volgen, anders eindigen we weer met een no-lynch

Stem intrekken

Stem; Kolemijn

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

The Donkey wrote: god NeeNee, ik heb nergens gezecht dat die er in zit. Jij vraagt of alle bij naam genoemt worden en ik zeg ja als je dus de sbs meerekend. Staat nergens dat ik panda-man er in heb gestopt. Verder had ik een spel voor 12 tot 15 personen gemaakt en had ik dus alle mensen nodig en dat weet jij dondersgoed. Dat is namelijk de enige rede waarom jij uberhaupt eisen kon stellen.
Je moet beter lezen, Donkey:
The Donkey wrote:
Kira wrote:Hij zei wel degelijk dit:
The Donkey wrote:Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
Dat betekent dus dat er iemand PandaMan is. En tot nu toe heeft nog niemand anders gezegd dat hijzelf PandaMan is toen Britt_ dat claimde.
En het is niet miijn schuld dat jij een spel voor 15 maakt zonder eerst te checken of je genoeg spelers hebt. "De enige rede waarom ik uberhaupt eisen kon stellen"? Ik mag verdomme toch nog wel zelf beslissen of ik aan een spel meedoe of niet? Het enige wat ik gezegd heb is dat ik liever wilde passen als het spel over de hele reeks zou gaan, omdat ik mijzelf niet wilde spoilen. Ik heb zelfs nooit gevraagd of je het spel wilde aanpassen, dat stelde jij voor.

viewtopic.php?f=6&t=1369&start=225

Mensen zijn niet verplicht om mee te doen omdat jij toevallig te weinig spelers hebt. Ik heb het Lupin-spel ook geweigerd omdat ik de reeks niet voldoende kende en daar deed niemand moeilijk over. Daar komt nog bij dat ik niet eens de eerste was die over die voorwaarde begon, dus ik snap echt niet waarom je mij nou opeens als de grote boeman ziet. :/

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Nu is het toch tijd om het te laten rusten denk ik, laten we gewoon allemaal vriendjes zijn.

Ik zal nog eens herhalen dat het enorm nutteloos is om op mij te stemmen, er zal helemaal niets mee bereikt worden. En niet alleen omdat ik townie ben.
Om deze statement kracht bij te zetten, zal ik op mijzelf stemmen (als dat toegestaan is tenminste).
Stem: Kolemijn

Het is wel duidelijk dat er deze ronde nogal random gestemd wordt. Koen weet niet meer waarom hij mij verdacht vind en NeeNee haar reden is ook maar vaagjes, wat niet echt gewoon is voor haar (maar dat zal ik wijten aan het feit dat er hier nog andere discussies aan de hand zijn).

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

NeeNee wrote: Anyway, ons lijstje is eindelijk compleet:

Basti-B = Nami
NeeNee = Vivi
LukeVonPerrywinkle = Rooie Shanks
Saki = Nojiko
Britt_ = PandaMan
Koen = Sanji
Kira = Carue
kolemijn = Luffy
Weertangel = Zoro (dood)

De rollen gaan ons inderdaad niet verder helpen. Op zich lijken Luke en Britt het meest verdacht, maar we weten al dat het zo niet werkt...

... Zullen we Luffy lynchen? Het hoofdpersonage als safe claim zou origineel zijn. :P
Tja, iedereen heeft wel een veilige claim. Dus ik denk dat we dan maar even op waarschijnlijkheid moeten gaan sorteren.
Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat de crew van luffy er in moeten zitten:
Luffy, Zorro(dood), Sanji, Vivi, Nami
Dus dan zijn Kolemijn, Koen, Neenee en ik(Basti-B) veilig.
Dan heb je nog Carue die zit eigenlijk wel in Luffy's crew maar is ook een dier>>Dit is Kira
De overige zijn Rooie Shanks, Pandaman en Nojiko.
Ik vind Rooie Shanks dan het betrouwbaarst>>Luke
Dan hou ik over Saki en Britt.
Dus:
Stem intrekken
Stem: Britt


Wat me trouwens wel verbaasd is dat Ussopp er niet in zit??

Post Reply