Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by kolemijn »

Ik ga nu even de rest van mijn film uitkijken, maar kom over een uurtje wel terug.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Kira »

The Donkey wrote:Mihawk (weet niet wat je er verder mee bedoelt)
Die zit er dus al niet in dan...
The Donkey wrote:@kira: nog steeds? die hebben we nooit gehad, das weer het verhaal waar er mods op de forum software geplaatst moeten worden en koen heeft dat liever niet:P
Ik dacht dat je die 'Expand view' onderaan het tekstverwerker van een post bedoelde... Is dat niet gewoon hetzelfde?
LukeVonPerrywinkle wrote:Ik stel voor dat we Kira lynchen, dan is het spel van vorige keer ook weer helemaal goed gemaakt.
Was jij dat waarvan ik deed alsof ik je verdacht vond of was dat iemand anders? Want ik vind het dan heel erg voor je hoor :( (xD)
NeeNee wrote:En waarom Kira?
Mijn grijns is gewoon... afgrijselijk.
Saki wrote:Meeh, ik denk dat we Kira beter eens laten spelen anders wordt ie het spelen mss ook wel beu xD
?

(En als ik nu op iets ben vergeten te antwoorden: DIKKE PECH! xD)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by NeeNee »

kolemijn wrote:Amai, het schiet hier onmiddelijk in volle actie, duidelijk dat er weer zin was in een weerwolven spel.
Zullen we ook een lijstje maken van mogelijke good guys, of zijn dat er teveel? Luffy, Nami en Zolo/Zoro enzo zullen er zeker wel inzitten, niet? Toch zeker 1 van de drie, jammer dat ik Zolo/Zoro niet ben, is mijn favriet.
Usopp, Sanji, Vivi en haar kwekbeest...

Er zijn er niet genoeg. Welke personages kunnen we verwachten buiten de bemanning?

EDIT:
Wacht, er zijn er wel genoeg, als er twee Mafia zijn. Maar is dat niet een beetje heel erg simpel?

4
1

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Saki »

Iedereen wilt Zoro zijn xD

Kolemijn, mag ik daaruit opmaken dat je Ussop bent?

Cool, maar niet zo belangrijk

1

Ik denk dat Good guys opsommen een veel te lange lijst gaat worden, of we moeten ons beperken tot de op dat moment nog levenden..

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by NeeNee »

"Op dat moment nog levenden"..?

Zijn er dood? :shock:

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by The Donkey »

@saki: hoezo daar gaan je safe-claims? heb niets gezecht wat dat blokkeerd toch?:P

Wel grappig dat iedereen Zoro wil zijn (ik zelf namelijk ookXD), sterke 2e keus voor mij is Luffy:P
Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn met hun rol?XD

achja, ben al lang blij dat het zo lekker los loopt, was voorheen even bang dat na zn lange pauze mensen niet al te actief meer zouden zijn. Maar de start is actiever dan ooit daarvoorXD
1
kwekbeest = Karue (kan je op 10 verschillende manieren spellen, dus dat moeten jullie zelf maar uitzoeken;))
1
1

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Britt_ »

Ik ben tevreden met mijn rol ^-^
then again I don't know any One Piece character..

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Saki »

NeeNee wrote:"Op dat moment nog levenden"..?

Zijn er dood? :shock:
In boekje 12 komt zowat het verleden en het mystery rond de D. boven water als ik me tniet vergis. dat speelt zich een 20jaar terug af, dus sluiten we die personage's uit of niet? Dan denk ik aan Dragon, Ace, Rogers

The Donkey wrote:@saki: hoezo daar gaan je safe-claims? heb niets gezecht wat dat blokkeerd toch?:P

Wel grappig dat iedereen Zoro wil zijn (ik zelf namelijk ookXD), sterke 2e keus voor mij is Luffy:P
Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn met hun rol?XD

achja, ben al lang blij dat het zo lekker los loopt, was voorheen even bang dat na zn lange pauze mensen niet al te actief meer zouden zijn. Maar de start is actiever dan ooit daarvoorXD
1
kwekbeest = Karue (kan je op 10 verschillende manieren spellen, dus dat moeten jullie zelf maar uitzoeken;))
1
1
Jawel, je hebt gezegd dat Chopper en Brook er niet inzaten ;-;

Ik ben wel blij me me rol, en nee het is niet Zoro xD

1

Britt, schaam je!

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Trouwens, ben ik de enige die One Piece eigenlijk niet "zo" goed vind? Ik heb gekeken tot episode 97 ofzo en ik heb niet zoveel zin om verder te kijken. Ik heb de indruk dat ze gewoon van eiland naar eiland blijven gaan en daar altijd nieuwe doldwaze avonturen beleven tot in het oneindige. Na 20 jaar (wanneer de auteur het eindelijk beu is) vinden ze het One Piece en dan blijkt dat een stuk papier te zijn waarop staat dat de reis die ze hebben afgelegd het echte One Piece is... of zoiets lame.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Saki »

Dat zou Oda idd nog wel kunnen doen en past wel bij rogers personage :p

Ikzelf lees alleen de NL manga

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Kira wrote:
LukeVonPerrywinkle wrote:Ik stel voor dat we Kira lynchen, dan is het spel van vorige keer ook weer helemaal goed gemaakt.
Was jij dat waarvan ik deed alsof ik je verdacht vond of was dat iemand anders? Want ik vind het dan heel erg voor je hoor :( (xD)
Je moet sowieso doen dat iedereen verdacht is :p

En nee, jij moest sterven maar op de laatste moment hebben ze Silverowls gelyncht. That's the reason. 8)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Saki »

oowjha, dat was mijn fout toen xD

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by NeeNee »

The Donkey wrote:kwekbeest = Karue (kan je op 10 verschillende manieren spellen, dus dat moeten jullie zelf maar uitzoeken;))
Ik vind kwekbeest persoonlijk wel zo duidelijk. :P

En ik ben best wel tevreden met mijn rol. Het is weer eens iets anders dan al die onbehouwen kerels. 8)

5
Saki wrote:
NeeNee wrote:"Op dat moment nog levenden"..?

Zijn er dood? :shock:
In boekje 12 komt zowat het verleden en het mystery rond de D. boven water als ik me tniet vergis. dat speelt zich een 20jaar terug af, dus sluiten we die personage's uit of niet? Dan denk ik aan Dragon, Ace, Rogers
Ik weet zelfs niet wie dat zijn.

Ik zou zeggen, vergeet ze maar.

LukeVonPerrywinkle wrote:Trouwens, ben ik de enige die One Piece eigenlijk niet "zo" goed vind? Ik heb gekeken tot episode 97 ofzo en ik heb niet zoveel zin om verder te kijken. Ik heb de indruk dat ze gewoon van eiland naar eiland blijven gaan en daar altijd nieuwe doldwaze avonturen beleven tot in het oneindige. Na 20 jaar (wanneer de auteur het eindelijk beu is) vinden ze het One Piece en dan blijkt dat een stuk papier te zijn waarop staat dat de reis die ze hebben afgelegd het echte One Piece is... of zoiets lame.
Nee, ik vind het ook niet zo geweldig.

Maar ik volg het nog wel.

1

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by Saki »

hmm

Basti-B is online geweest maar heeft niets gepost,

Wilt hij eerst kennismaken met zijn scumbuddy voor hij post?

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Saki wrote:Dat zou Oda idd nog wel kunnen doen en past wel bij rogers personage :p

Ikzelf lees alleen de NL manga
Hij heeft bijna geen andere keuze. Geen enkel voorwerp kan die reis verantwoorden behalve de reis zelf. En moest het toch een supervoorwerp zijn, dan zou dat pas het begin zijn van deel twee van One Piece. Two Piece! Mogelijk zijn er dan nog meerdere one pieces verspreid over de wereld en komen alle one piece eigenaars samen om te vechten tot één persoon alle verschillende one pieces heeft en dan kan die daar een mega-one-piece mee maken: Mega Piece!

Post Reply