Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

^gast, das een typfout door te snelle vingertjes. The Donkey kijkt daar wel over.. Hoop ik?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

man, dit spel had niet slechter kunnen verlopen dan het doen:S
ik ben intussen al weer 3 dagen ziek en dus niet in staat geweest het hier bij te houden:(
ik heb de stemmentelling nu gedaan ivm met de deadline van vanavond, maar ik heb het verder niet gelezen.
Ik lees alles bij zodra ik me weer beter voel en voor dringende dingen moet je me maar ff een PM sturen;)

dus jah, sorry voor het ongemak, als het te lang duurt zou iemand anders het tijdelijk van me moeten overnemen, maar ik denk dat het hier wel los loopt;)

Stemmentelling:

LukeVonPerrywinkle: basti-b, koen, kolemijn, britt_
Basti-B: saki

5 stemmen vereist voor een lynch, deadline in vanavond 24.00u (ik zal mn uiterste best doen om dan nog even online te komen).


@ britt: ik zie die stem die niet dikgedrukt is nu door de vingers omdat ik het toevallig net zag dat koen daar over begon (had hem anders gemist), maar probeer daar wel op te letten, anders worden dit soort stemmentellingen maken heel irritant omdat je al een stuk of 5 pagina's moet af gaan op zoek naar stemmen:P

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Dus nu moeten we wachten to Luke zich komt verdedigen?

Volgens de regels is de lynch anders niet geldig.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

^ das idd waar, weet iemand toevallig hoe lang die al niet online is geweest?
hij istoch zeker wel iets van 5 dagen niet? als dat het geval is vind ik niet dat we hoeven te wachten, dan zitten we hier volgende week nog in dag 2.
maar in prenciepe moet hij wel de kans krijgen;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ De laatste keer was twee dagen geleden.

We kunnen wachten tot vlak voor de deadline, maar als je wilt dat hij meer tijd krijgt kun je de Nacht beter uitstellen.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Maar ik wel, ik ga niet stemmen totdat Luke iets heeft gezegd...

(Waarom staat er trouwens een streepje bij Last visited bij Luke?)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Maar als we vanavond niet stemmen, is het weer een Dag zonder lynch.

Vannacht iemand dood, twee, mogelijk drie Mafia... als we nu niets doen, is het mogelijk dat morgen onze laatste kans.

Dat geldt natuurlijk ook als we de verkeerde lynchen, maar met Dag na Dag voorbij te laten gaan zonder iets te doen kun je dit spel niet winnen...

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Sinds wanneer is er een deadline? @.@
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Geen idee eigenlijk, maar dat is wat the donkey zei.
The Donkey wrote:5 stemmen vereist voor een lynch, deadline in vanavond 24.00u (ik zal mn uiterste best doen om dan nog even online te komen).

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Goed dan, anders zitten we toch weer vast.

Stem: LukeVonPerrywinkle
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

hehe, komt waarschijnlijk door de koorts, had ik vorige week gedaan op donderdag een deadline, dacht dat ik dat deze week had gedaan:P
sorry voor de verwarring daarover.
anyways luke heeft nog niet gereageerd en ik vind 2 dagen echt te weinig, dus ik geef hem hierbij extra tijd (en dus blijven we nog in dag 2).
(normaal gezien zou ik zeggen dat hij tot max zaterdag 24.00u had, maarja omdat ik ziek ben wil ik me niet vastpinnen op tijden enzo:P)

Verder is er wel genoeg gestemd voor een lynch, maar dat bevries ik dus als het ware tot hij gereageerd heeft.

(stem veranderen is trouwens nog gewoon toegestaan)

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Ik denk niet dat er nu nog veel gaat gebeuren tbh ... :/

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Beste sukkels (j/k),

Zoals ik eerder al had aangehaald zit ik in China. Afgelopen nacht nog op een slaaptrein waar ik geen internet had. Dat is een goede reden om niet te posten, toch beter dan "ik heb een testje" of "ik heb lichte hoofdpijn". Misschien kan Koen mij IP adres checken als bewijs (ik sta wel altijd op onzichtbaar dus ik weet niet of dat mogelijk is maar ik gok van wel).

Ik wil ook even vermelden dat ik de EERSTE was die zijn rol had geclaimed. Mijn rol bleek zelfs nog een van de 'normalere' als ik de overige (oorspronkelijke) rollen bekijk. Ook de eerste hints die ik had gegeven konden enkel van rooie shanks zijn. Dus zelfs met mijn eigen hints had ik geen, of toch weinig, manoeuvreerruimte om achteraf nog een ander personage te claimen.

That said, ik ben 100% townie. Meer kan ik niet echt doen om mij te verdedigen. Ik ga meteen alle posts nog eens lezen, mss vind ik iets verdachts maar ik heb niet zo heel veel tijd.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Op basis van mijn gevoel zijn de meest verdachten Basti-B en Kira. Basti-B omdat die nogal van gedacht verandert en Kira omdat die zopercies een één-tweetje heeft uitgehaald met Basti-B: "Zeg, Basti-B, wie vind jij het verdachtste?" Waarna Basti mij beschuldigd en vervolgens iedereen klakkeloos zijn "redenering" heeft overgenomen. Een redenering die er in feite geen was; "Hij post nogal weinig". Herrooo, i'm not in Bergium!

Ik weet dat het nog weinig uithaalt:

Stem: Basti-B

En toch nog een kleine boodschap voor moest ik de nacht niet meer halen: Jullie zuigen allemaal in dit spel :twisted:

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Oké, dit heeft me genoeg overtuigd om m'n stem in te trekken.
Stem intrekken: LukeVonPerrywinkle

Maar omdat ik toch nog een lynch wil en ik hem echt wel verdacht vind:
Stem: Basti-B
Hopelijk zullen er nog 2 zijn die van stem veranderen...

@Luke: Ik vroeg wie Basti-B nu het meest verdacht vond, omdat hij constant iemand anders als verdachte aanduid en even later weer zegt dat hij die dan niet verdenkt. Totaal geen onderonsje.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply