Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Kira wrote:En NeeNee, waarom vind je alles zo normaal wat Basti-B zegt? Er zit niet echt een logica in en ik zou van jou verwachten dat je erop in zou gaan...
Wat bedoel je met 'alles'? Hij zegt dat hij een dief is, en dat lijkt mij wel logisch voor Nami.

Wat heeft hij verder nog gezegd? Ik heb het topic niet meer nagelezen...

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Als iedereen anders gewoon eens stemt op degene die hij/zij het meest verdacht vindt? Dan zien we zo wie als topverdachten worden beschouwd en dat maakt het misschien wat eenvoudiger om over te discussiëren dan.
Ik laat de stem op mijzelf nog even staan (maar natuurlijk niet omdat ik mijzelf het meest verdacht vindt).

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Ik wil eventjes duidelijkheid. Basti-B, wie vind je momenteel het meest verdacht?

(Die zin was trouwens fout ontleed xD *wil het editen maar dat mag niet xD*)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Ik weet eigenlijk niet meer wie ik verdacht vind. Ik vind dat Saki raar doet en Britt een rare rol heeft, maar zij zijn allebei bevestigd door the donkey, dus dat kan niet. Kolemijn... wat hadden we tegen hem? Hij is me eigenlijk nooit zo opgevallen in dit spel.

Wel vind ik dat Luke opvallend stil is. Was die in de vorige spellen niet actiever? Kira gedraagt zich vrij normaal, denk ik, en over Koen kan ik weinig zeggen, want het is zijn eerste spel.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Ik had al een keer een lijstje gemaakt hè.
De drie meest verdachte zijn Luke, Saki, en Britt.
Saki en Britt weet ik niet meer wat ik daarvan moet vinden.
Maar Luke is meest waarschijnlijk een weerwolf.
Dus dan toch maar weer mijn stem veranderen:
Stem intrekken
Stem: LukeVonPerrywinkle

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Britt haar rol is dan wel bevestigd, maar dat wilt nog niet zeggen dat ze als burger is bevestigd...

Ik had de stilte van Luke ook al opgemerkt, maar blijkbaar zit hij in het buitenland en is dat zijn 'verdediging'

Zoals het er nu aan toe gaat, eindigen we weer in een no-lynch

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Maar aan een No-lynch hebben we niks. Ik denk namelijk niet dat er in de nacht veel meer duidelijk zal worden.
Luke kan dan wel weg zijn, terecht of met een smoes. Maar zijn rol is nog wel verdacht.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Saki wrote:Britt haar rol is dan wel bevestigd, maar dat wilt nog niet zeggen dat ze als burger is bevestigd...
Pandaman als Mafiakiller? Waarom ook niet. :lol:

Maar hoe kwamen we nou ook weer aan al die stemmen op Kolemijn? Daar moet toch een reden voor geweest zijn, maar ik kan niet meteen harde argumenten vinden. Fris mijn geheugen eens op?

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Koen vond Kolemijn verdacht, maar ik heb net al zijn posts snel even nagelezen waarin hij Kolemijn vermelde en ik vond nergens een reden. Koen vond dus Kolemijns gedrag gewoon verdacht en/of hij zit nog in z'n hoofd met deze post:
kolemijn wrote:Voor mij hoeft er ook niet onmiddelijk een deadline, misschien gewoon als het spel dreigt stil te vallen ofzo.

Dus, hoe gaan we de eerste nacht aanpakken, suggesties?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Even mijn redenering neerzetten (vanuit mijn standpunt):

De 4 grootste verdachten waren nog:
Basti-B
NeeNee
LukeVonPerrywinkle
Koen

Maar aangezien Basti-B zei hij dief was en NeeNee had gecontroleerd worden deze twee al minder verdacht in mijn ogen. Er ging immers helemaal geen dreiging uit naar NeeNee toe, dus als Weerwolven-tactiek zou dit redelijk nutteloos geweest zijn. Tenzij ze natuurlijk wouden dat je deze redenering maakt, maar daar ga ik nu even niet van uitgaan.

Dan blijven Luke en Koen over. Aangezien ik niet wil overkomen alsof ik gewoon stem op degene die op mij stemde, zal ik maar op Luke stemmen.
Stem intrekken
Stem: LukeVonPerrywinkle

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Koen »

Zie! Ik wist dat er nog een grotere reden was om op kolemijn te stemmen dan de enkele die ik reeds aanhaalde. Bedankt, Kira ;)

Ik blijf kolemijn het verdachtst vinden, maar niemand reageert hoe het komt dat kolemijn zich onoverwinnelijk waant… Dus ja…

Luke en Basti lijken me totaal niet verdacht overkomen, maar ja, das ook louter mijn gevoel. Statistisch gezien blijven ze wel heel verdacht. Dus bon, om de totale saaiheid en sloomheid van dit spel tegen te gaan – maar tegen m’n gevoel in:

Stem intrekken
Stem: LukeVonPerrywinkle
motivatiedip. help!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Koen wrote: maar tegen m’n gevoel in
Maak je geen zorgen Koen, je gevoel over mij (en waarschijnlijk ook over Britt) was fout, dus misschien is het geen slecht idee om tegen je gevoel in te stemmen :P

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

stem: LukeVonPerrywinkel

Naja ik ga maar mee met de rest dan

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Koen »

kolemijn wrote:
Koen wrote: maar tegen m’n gevoel in
Maak je geen zorgen Koen, je gevoel over mij (en waarschijnlijk ook over Britt) was fout, dus misschien is het geen slecht idee om tegen je gevoel in te stemmen :P
Haha, daar heb je misschien wel een punt :) Mijn gevoel over jullie als 'koppel' was fout, mijn gevoel over Britt was fout (ga er nog altijd vanuit dat donkey haar gecleared heeft) maar mijn gevoel over jou, dat geef ik nog zo snel niet op ze! :wink:
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Koen »

Britt_ wrote:stem: LukeVonPerrywinkel
FOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUTT

vetjes! anders bestaat het risico dat het forum crashed en dit spel volledig geannuleerd en overgedaan moet worden!

of probeer je de boel te saboteren? ;-)
motivatiedip. help!

Post Reply