Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Saki wrote: Basti-B is zer stil geweest heel de tijd en van Luke heb ik ook minde rgehoord dan anders als ik me niet vergis..
Ik ben niet in België en kan niet altijd op the interwebs, daarmee.

Ik heb de laatste posts doorgenomen (weer a lot of drama) en ik kan niet meteen iemand verdacht aanwijzen. Ikzelf ben uiteraard ook townie.

Mogelijk is er maar één maffialid. In dat geval zou ik op Carue stemmen. Het is de ideale dekmantel: een onschuldig diertje dat van alles bang is blijkt de maffiagodfather te zijn.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Basti-B wrote: Ik vind Rooie Shanks dan het betrouwbaarst>>Luke
Dat is heel sympathiek van u maar nu lijkt het wel alsof we samen maffia zijn. Enfin, de anderen zien dat er meestal in. 8)

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

Nou ik vond Saki altijd het verdachts overkomen. Maar nu met die rolaanpassingen weet ik het niet zo goed meer. Ergens blijf ik hem toch echter verdacht vinden though. Geen idee waarom. En heb ook geen idee wie er anders verdacht zou kunnen zijn. Nou misschien dat Basti-B ook nogal verdachte posts maakt soms. Alsof hij alles beter lijkt te weten en het spel een beetje naar zich probeert te draaien en iedereen maar moet volgen (naja dat gevoel krijg ik er een beetje bij).

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

S-N Alle rollen / zijn / bekend //, omdat// Panda-Man / in de SBS / bij naam / wordt / genoemd.// oorzakelijk zinsverband (NWG - WWG)
onderwerp / PV (KWW) / PN // voegwoord // onderwerp / BWB-plaats / werkwoordelijk gezegde / PV (huww) / VD (ZWWintr.)//

Dus The Donkey zei wel dat PandaMan er in zit. Bovendien zou Britt_ echt never nooit liegen over zo'n stomme rol! Laten we er nu niet meer over discussieren! xD

@Basti-B: Dus als Saki en Britt_ allebei maffia zijn, dan was Britt_ dus begin dag 1 de enige maffia?
LukeVonPerrywinkle wrote:Mogelijk is er maar één maffialid. In dat geval zou ik op Carue stemmen. Het is de ideale dekmantel: een onschuldig diertje dat van alles bang is blijkt de maffiagodfather te zijn.
Dus begin dag 1 was er gewoon géén maffia dan? Want toen was ik nog Portgas D. Ace.

En Kolemijn is Luffy! Dus laten we die niet lynchen, omdat Koen het denkt.

Basti-B en NeeNee zijn mijn hoofdverdachtes nu en van Luke en Koen ben ik nog niet helemaal zeker.

En ja, ik verveelde mij xD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Koen »

Koen weet niet meer waarom hij mij verdacht vind
Kolemijn, je denkt toch niet dat ik de bijna 30 pagina’s van dit spel ga onthouden als ik de helft van de personages hier nog niet onthouden heb die ik dus zou moeten kennen :lol:

Alle personages zijn ‘goed’ dus daar lijken we niet op af te kunnen gaan. Dan ga ik af op het gedrag en mijn gutt feeling zegt jou niet te vertrouwen. En hey, komaan, ik kon me zelfs nog twee redenen daarom herinneren :P

Heb je dan een rol die je beschermt of zo? Van rollen en al die shit ken ik niks… Waarom gaan de meer ervaren spelers niet in op jouw toch wel big announcement dat een stemming je niks kan doen… Kunnen loze woorden zijn, maar op jezelf stemmen, dan ben je toch wel zeker…

Btw, als ik hier naast 'dingen onthouden' ook nog woordleer en zinsleer onder ogen krijg dan gaat de fun er rap af zijn ze :black:
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Koen wrote:Btw, als ik hier naast 'dingen onthouden' ook nog woordleer en zinsleer onder ogen krijg dan gaat de fun er rap af zijn ze :black:
xD Sorry (Het is trouwens enkel zinsleer hoor :p)

En zolang er niemand afkomt met 'Ik ben Luffy! Niet Kolemijn!', is Kolemijn voor mij duidelijk goed. Behalve als iemand me nu gaat vertellen dat Luffy niet het hoofdpersonage van One Piece is.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

LukeVonPerrywinkle wrote:
Basti-B wrote: Ik vind Rooie Shanks dan het betrouwbaarst>>Luke
Dat is heel sympathiek van u maar nu lijkt het wel alsof we samen maffia zijn. Enfin, de anderen zien dat er meestal in. 8)
Tja, het is misschien niet helemaal goed verwoord, maar je blijft mijn derde verdachte en aangezien Saki, in het begin in ieder geval een townie was ben jij ook zeker mijn verdachte;)

Is er trouwens niemand die iets in de nacht heeft ontdekt, want dat zou wel eens kunnen helpen.
Ik zelf heb namelijk wel iets, maar ik kan er zelf geen conclusies uit trekken misschien iemand anders??
Mijn gave is namelijk dat ik als dief een voorwerp van iemand kan stelen. Ik heb vannacht(de nacht van dit spel) Neenee bestolen(want die vond ik toen verdacht, geen idee waarom eigenlijk), maar ik heb niks kunnen vinden. Betekent dit dat hij een townie is?? of juist niet. Iemand een idee??

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

En nu wordt het stil...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Erg, he? Ik wilde zelf niet reageren omdat men mij dan toch niet gelooft, maar dit begint saai te worden. :?

Normaal zijn Mafialeden gewapend, hetzij met een pistool of een mes. Dat is geen vaste regel, maar zo heb ik het al het vaakst gezien. Vigilantes hebben vaak ook een of ander wapen op zak, net als Serial Killers. Heel soms Cops ook, al zou je daar waarschijnlijk eerder een vergrootglas of zoiets aantreffen. :)

De reden waarom er niets van mij te stelen viel is omdat ik geen speciale gaven heb. Bij iemand als Zoro had je normaal gezien een zwaard kunnen vinden (alhoewel, hij was Vanilla, dus misschien gaat dat hier niet op), maar Vivi heeft geen speciale attributen die ontvreemd kunnen worden, dus je kwam met lege handen thuis. Dat bewijst dat ik niets te verbergen heb.

PS. Ik ben een zij. :lol:
PPS. Het is misschien niet zo slim om zo vroeg al te zeggen dat je een dief bent, want zo wordt je natuurlijk het doelwit van de Mafia. Maar dat wist je vast wel.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

stage week mensen x.x

iig Nami als dievegge hé, dat kan wel zeer goed kloppen, maar moet daarom niet persé goed zijn. Als er inderdaad maar 1maffia is, dan kan het wel eens zijn dat die ook de speciale gave heeft om het dorp nog extra te blokkeren.


Of Basti en Neenee spelen onder 1hoedje, want dit is iets dat Neenee nog wel kan verzinnen.

Stem intrekken
Stem: Basti-b

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Hè??? Dit snap ik echt NIET!! ik onthul net mijn gave en jij stemt direct op mij??!! Dat is wel het laatste wat ik zou verwachten!!
Het is niet dat ik jou verdenk Saki, maar dit vind ik toch wel erg vreemd.

En als antwoord op Neenee,
Ik wil er een beetje de vaart in houden en ik hoop zo dat anderen ook iets kunnen meedelen. Het is misschien wel gevaarlijk, maar ik kan me voorstellen dat er rollen zijn die belangerijker zijn om voor de maffia te doden.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Da's ook weer waar. Ik vermoed dat ze nu eerst achter de bevestigde Townies aan zullen gaan.

Langs de andere kant zijn Cops en dergelijke vaak de grootste bedreiging voor de Mafia, dus het is toch wel erg riskant.

@Saki: Dus je denk dat er een mogelijkheid bestaat dat Basti liegt om mij vrij te pleiten (alhoewel het er volledig naar uitzag dat kolemijn gelynchd zou worden en niet ik), en daarom ben je meteen bereid om een mogelijke onderzoeksrol te lynchen? Dat is wel een beetje erg voorvarend. Ik heb niet de indruk dat er erg veel speciale rollen zijn in dit spel, dus misschien moet je er iets zuiniger mee omgaan.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Tuurlijk, anders krijg je weer de shit van, waarom heb je niets eerder gezegd?

en als we dan toch naar de personage's kijken, zijn het net jullie 2 die een duister verleden hebben

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Wat is er zo duister aan mijn verleden? Ik was undercover om mijn land te redden. Wil je zeggen dat piraten beter zijn?

En ik dacht dat we besloten hadden om niet naar de rollen te kijken, aangezien er toch geen logica inzit. Het is duidelijk dat de Mafia vinden niet zo gemakkelijk gaat zijn.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Basti-B wrote:Het is niet dat ik jou verdenk Saki, maar dit vind ik toch wel erg vreemd.
Je springt nu echt van de hak op de tak. (Niet te geloven dat ik een spreekwoord gebruik :o)

En NeeNee, waarom vind je alles zo normaal wat Basti-B zegt? Er zit niet echt een logica in en ik zou van jou verwachten dat je erop in zou gaan...

En het is wel te verwachten dat iedereen die op Kolemijn stemde z'n stem wel zal intrekken. (Hoopik)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply