Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

^euh Kira
ten eerste ken ik one piece niet. Dus ik moest PandaMan ook opzoeken (kijk maar in het begin, mijn eerste post!). Toen kwam ik er achter dat ik al meedoe vanaf hoofdstuk.. euhm.. Weet niet meer hoeveel maar het is bij de eerste 7 of 8 delen als ik me niet vergis. En kom dan in ELK hoofdstuk terug. Lees maar eens even over zijn personage eerst

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

^ Heb je die pagina gezien die ik gepost heb, Britt? Zie je PandaMan daar?

Zo komt hij in elk hoofdstuk voor, als een naamloos, tekstloos, bijna onzichtbaar schetsje in de achtergrond. Zijn naam wordt nooit genoemd, er wordt nooit over hem gesproken, hij heeft geen enkele rol. Voor mij telt dat niet als 'meedoen', laat staan als een herkenbaar personage.

Stem Britt. En als blijkt dat je toch onschuldig was, dan mag je donkey de schuld geven, want zulk geknoei is niet leuk meer.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Britt_ wrote:^euh Kira
ten eerste ken ik one piece niet. Dus ik moest PandaMan ook opzoeken (kijk maar in het begin, mijn eerste post!). Toen kwam ik er achter dat ik al meedoe vanaf hoofdstuk.. euhm.. Weet niet meer hoeveel maar het is bij de eerste 7 of 8 delen als ik me niet vergis. En kom dan in ELK hoofdstuk terug. Lees maar eens even over zijn personage eerst
Het kan toch dat je met de medemaffiosi naar een safe claim zocht en dan uitkwam op dat, er niet rekening mee houdend dat zijn naam nog niet bekend is?

Maar ik moet zuiverder nadenken... Je lijkt totaal anders dan in de vorige spelletjes waarin je wel maffia was xD (Of je wordt er gewoon goed in)

Maarik vertrouw NeeNee nog steeds niet. Zeker niet nu ze me zover kreeg om op Britt_ te stemmen zonder vers na te denken. Bovendien vraagt NeeNee in geen van haar posten echt duidelijkheid aan The Donkey... Ze zegt eerder 'Als Britt_ toch onschuldig blijkt te zijn, dan zal The Donkey ervan lusten!', maar niet 'The Donkey! Heb je er nu weer een foute rol ingestopt?!'. Alsof ze hoopt dat The Donkey er niets over zegt...

Stem intrekken: Britt_

Ik waag het er op... Mijn intuïtie zegt dat het klopt!
Stem: NeeNee
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Ik moet zeggen, ik heb altijd een vreemd gevoel bij Britt, mss omdat we op ASn samen maffia waren, of gewoon dat ik kraag met haar kloot.

Maar ze valt niet echt te vertrouwen.

stem:Britt


Pandaman is geen personage dat zomaar gegeven wordt, heck veel One Piece kenners kennen hem zelfs niet eens.

Als was er wel 1 op AntwerpCon vandaag :p


Oow en Koen, Basti-B er staat weldegelijk een tip in mijn eerste post van de dag ;)


Ik had ergens gelezen dat omdat Kolemijn op Britt stemt als eerste hem minder verdacht maakt, laat ik je dit zeggen het is een ongeschreven regel dat de maffiosi net WEL op elkaar stemmen xD

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

Ja ga je gang, stem maar op mij. Je zal wel zien dat ik onschuldig ben. Heb eerlijk gezegd niet veel zin meer mij te verdedigen want meer ter verdedigingheb ik niet. Jullie zullen jezelf echt wel allemaal op de kop slaan eens jullie me gelynched hebben..

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Kira wrote:Maarik vertrouw NeeNee nog steeds niet. Zeker niet nu ze me zover kreeg om op Britt_ te stemmen zonder vers na te denken. Bovendien vraagt NeeNee in geen van haar posten echt duidelijkheid aan The Donkey... Ze zegt eerder 'Als Britt_ toch onschuldig blijkt te zijn, dan zal The Donkey ervan lusten!', maar niet 'The Donkey! Heb je er nu weer een foute rol ingestopt?!'. Alsof ze hoopt dat The Donkey er niets over zegt...
Ik heb toch niets tegen jou gezegd? Als jij stopt met nadenken omdat ik een algemene opmerking maak, dan moet je mij daar de schuld niet van geven.

En ik heb de donkey twee keer heel nadrukkelijk bij naam genoemd, dat zou hij moeten zien. Als ik gehoopt had dat hij niets zou zeggen, had ik er wel gewoon over gezwegen. Ik heb hem destijds met Saki ook nooit rechtstreeks aangesproken, ik veronderstel gewoon dat de mod zoiets merkt.

Trouwens, Britt heeft hem ook niets gevraagd, of wel soms? Je kunt dus ook concluderen dat zij hoopte dat hij er niets over zou zeggen. Net als alle andere spelers hier, inclusief jijzelf, die ook niets gevraagd hebben. Ik vind het wel straf dat je mij verdacht noemt omdat ik niet doe wat al de rest hier ook niet doet. Wat heb je tegen mij dat je mij er zo uitpikt?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

ik begin het erg moeilijk te vinden waar ik de lijn moet trekken... Wat vertel ik wel en wat niet, want dit spel loopt alles behalve soepel. Anyways in dit spel heb ik veel meer personages die minder bekend waren gebruikt, het personage wat saki eerst had [blank] was ook al niet bekend bij sommige. Nou als je dat niet hebt mee gekregen tijdens het lezen kan ik er weinig aan doen... Oorspronkelijk waren er nog veel meer rare dingen in dit spel dat ik heb moeten schrappen omdat we alleen de eerste 15 delen gebruiken en omdat we te weinig spelers hebben. Heb vanaf het begin gezecht dat ik dingen wat anders ging doen en tbh vind ik het meer een last dan iets leuks om dit spel nog te leiden. Kijk naar elkaar en niet naar mij, de bedoeking is dat je weinig aan elkaars rollen kan afleiden en het meer op je gedrag aankomt. Maarja wil niet echt lukken als er dingen als met kira en saki fout gaan en er dan gwn leuk door gezeurt word. En ik heb het hier dan voornamelijk over NeeNee. Wat betreft de vragen, zolang je geen vraag stel hoef ik niet in te grijpen, tuurlijk lees ik mee maar als je iets van mij wilt weten kan je dat beter gewoon vragen.
Last edited by The Donkey on Sun May 06, 2012 23:58, edited 2 times in total.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Donkey, VERWXIJDEr mijn personage
das huuge spoiler

Neenee vind dat niet leuk

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

ook maar weg gehaalt ivm een mogenlijke spoiler.
Last edited by The Donkey on Mon May 07, 2012 14:42, edited 1 time in total.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Ik ga verder in PM..

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

Imo niet echt een spoiler, maar toch maar verandert.
Krijg wel erg de neuging alle personages die nog gaan komen te noemen zodra het spel over is:P

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Okee, dan maak ik er een simpele vraag van: Zijn alle personages in het spel bij naam bekend in de eerste 15 delen?

Als dat niet het geval is, zie ik niet in hoe we dit spel kunnen spelen zonder gespoild te worden, maar blijkbaar heb jij een andere definitie van 'spoiler' dan ik, dus ik vraag het toch maar...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

daar gaan we dus weer...
Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
Dat spoiler vrij spelen doe ik nooit weer en raad ik dan alle toekomstige leiders van het spel af, veel te veel gedoe:S (en ik geef eerlijk toe dat ik er een grote fout mee heb gemaakt, maar als we er niet op zouden letten zou het niet eens een probleem zijn geweest:P)

Deadline dag 2: donderdag 24.00u

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

NeeNee wrote:Ik heb toch niets tegen jou gezegd? Als jij stopt met nadenken omdat ik een algemene opmerking maak, dan moet je mij daar de schuld niet van geven.
Maar je zei het op een manier waarop het leek dat het gewoon niet anders kon dat Britt_ aan het liegen is. (En stopt met nadenken is nu wel overdreven he xD)
NeeNee wrote:Trouwens, Britt heeft hem ook niets gevraagd, of wel soms? Je kunt dus ook concluderen dat zij hoopte dat hij er niets over zou zeggen. Net als alle andere spelers hier, inclusief jijzelf, die ook niets gevraagd hebben. Ik vind het wel straf dat je mij verdacht noemt omdat ik niet doe wat al de rest hier ook niet doet. Wat heb je tegen mij dat je mij er zo uitpikt?
Omdat zij er nog vanuit ging dat ze een redelijk personage had. Bovendien was de enige andere speler die nog iets had gezegd Koen met z'n zinnetje.
The Donkey wrote:Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
The Donkey maakt nu wel erg duidelijk dat Britt_ onschuldig is. Tenzij iemand anders PandaMan is. Bovendien was het al duidelijk dat hij er iets speciaals van ging maken. (Zei ik al op pagina 20)
The Donkey wrote:ik begin het erg moeilijk te vinden waar ik de lijn moet trekken... Wat vertel ik wel en wat niet
Daarom vond ik regel 13 ook zo raar.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

Kira wrote:
NeeNee wrote:Trouwens, Britt heeft hem ook niets gevraagd, of wel soms? Je kunt dus ook concluderen dat zij hoopte dat hij er niets over zou zeggen. Net als alle andere spelers hier, inclusief jijzelf, die ook niets gevraagd hebben. Ik vind het wel straf dat je mij verdacht noemt omdat ik niet doe wat al de rest hier ook niet doet. Wat heb je tegen mij dat je mij er zo uitpikt?
Omdat zij er nog vanuit ging dat ze een redelijk personage had. Bovendien was de enige andere speler die nog iets had gezegd Koen met z'n zinnetje.
Dan moet je je afvragen waarom de anderen er niets van gezegd hebben. Wij waren niet de enige spelers online.

The Donkey wrote:Alle zijn bekend, maar dat is omdat panda-man in de sbs bij naam word genoemt...
The Donkey maakt nu wel erg duidelijk dat Britt_ onschuldig is. Tenzij iemand anders PandaMan is. Bovendien was het al duidelijk dat hij er iets speciaals van ging maken. (Zei ik al op pagina 20)
Inderdaad. Weer een bevestigde rol. Als het zo doorgaat, hoeven we alleen nog maar iedereen te lynchen die niet door de donkey bevestigd is en dan vinden we de Mafia zo.

Stem verwijderen. Terug naar af...

(PS. Donkey, het correcte antwoord zou zijn geweest: "Alle personages zijn bij naam bekend, maar vermeldingen in de sbs tellen ook mee." Door elke keer onze verdachten onschuldig te verklaren ben je het spel wel een beetje heel erg aan het beïnvloeden.)

Post Reply