Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

^Huh is het Waldo? *zoekt het even op in google*
Ahja dat klopt ook, maar blijkbaar is zijn echte/originele naam Wally XD

Zo voorts de confusion over dit.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

^andersom juist:P
originele naam was waldo, maar met dat spelletje op de mobiele telefoons heet hij wally (is iets met copy right geloof ik, of het is dat hij wally in de EU heet en waldo in de US...)
spelletje net 100% gehaaltXD
ondertussen gebeurt er nog altijd niets in dit spel:(

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by kolemijn »

Niemand weet dus wie Britt zou kunnen zijn? Dat is wel best verdacht...
Dus dan gaan we maar eens stemmen hé. Stem: Britt

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

^Kolemijn, ik heb nog maar NET een nieuwe tip gegeven. Misschien even wachten tot er iemand een eureka moment krijgt?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

Kolemijn heeft me laten weten dat hij het gehele weekend afwezig is en jullie zullen het dus even zonder hem moeten doen. Vandaar dat hij nu ook al een stem uitbrengt;)

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Mijn gave was dus dat ik één iemand die dood ging, terug tot leven mag wekken. Die ben ik nu dus kwijt :( (Dit als compensatie met dat The Donkey verraadde dat ik en Saki geen maffia zijn) Maar wie weet heb ik nu een andere zwakkere (maar veel coolere) gave :P Oké, nee. Ik ben nu gewoon vanille xD

Maar dat wil dus zeggen dat Saki echt geen maffia is. (Het kon zijn dat Saki eigenlijk maffia is en mijn vader als schuilrol had)

En ik vind Britt_ wel anders dan anders. In dat geval is ze dus geen maffia? En NeeNee blijft voor mij verdacht... De inhoud van Lukes posts komen anders ook nogal laag over tegenover anders.

Is er trouwens iemand die een rood gestreepte T-shirt draagt en een bril?

(En in de Nederlandse boeken noemt hij Wally. Dus waarschijnlijk is het gewoon zijn Nederlandse naam)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

Kira wrote: Is er trouwens iemand die een rood gestreepte T-shirt draagt en een bril?

(En in de Nederlandse boeken noemt hij Wally. Dus waarschijnlijk is het gewoon zijn Nederlandse naam)
ah dat verklaart het:P
De kleren van waldo dragen? Wel grappig om als groep te doen denk ik, maar anders pas ik;)

Btw morgen is het hier in nederland bevreidingsfestival, dus ben ik waarschijnlijk de hele avond weg, zondag ben ik er weer gewoon dus ik voorzie geen problemen (tenzij het hier ineens weer druk word:P)

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Kira »

Da's het enige waar ik aan dacht. Tenzij dat er iemand in One Piece is die zich graag verstopt...

Of noemt er iemand Martin? Zo noemt de maker ervan. Op de Wikia vind ik niet echt een personage.

(The Donkey had trouwens gelijk: in de boeken noemt hij Wally en in de online dinges Waldo)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by NeeNee »

The Donkey wrote: Btw morgen is het hier in nederland bevreidingsfestival, dus ben ik waarschijnlijk de hele avond weg, zondag ben ik er weer gewoon dus ik voorzie geen problemen (tenzij het hier ineens weer druk word:P)[/i]
Alweer?

Die Hollanders zijn echt constant aan het feesten... :P

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Echt hé

ook maar eventjes melden dat ik door Antwerpcon dit weekend niet achter de pc kan :p

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

hehe tjaa:P
vandaag van herdenkingsdag, dus is niet alleen maar feesten, maar idd wel veel nationale feestdagen;)

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Britt_ »

^Euhm, Donkey. Er is voor elk land maar één NATIONALE feestdag hoor ;) Dit zijn gewoon extra feest- of herdenkingsdagen. Zoals kerst. Of wapenstilstand (maar dit is jullie soort wapenstilstanddag denk ik), of zoals wij 11 november hebben. Jullie echte nationale dag was eerder deze week, Koniginnedag als ik me niet vergis.

Maarja, NeeNee, daarentegen zijn de winkels in Nederland wel vaak op zondag gewoon open hoor ;) (naja veel supermarkten toch en doorgaans 'gewone' winkels ook 1x per maand op zondag, dus das om het feesten te compenseren :lol: )

Aniways, Kira. Dat Saki een nieuwe rol heeft wil niet zeggen dat zijn onschuld bewezen is. Hij heeft mogelijk gewoon een nieuwe mafia-rol gekregen

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Basti-B »

Tja, lang leven Nederland. trouwens op 11 november hebben we ook een feest hoor: sint maarten. Maar dat is meer voor kleine kinderen.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by The Donkey »

een land kan toch zat nationale feestdagen hebben? gaat er puur om dat heel het land dat feest heeft (dus niet zoiets als carneval wat alleen in het zuiden gevierd word, en das dan ook meerdere dagen, maar daar gaat het niet om:P)

we raken wel wat ver off-topic mensen, graag terug naar het spel:)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 2

Post by Saki »

Jaah Britt, de enigste goodguy die ik nog vind met tattoos is Nojiko

Maar die heeft dan weer geen laarzen iirc

Post Reply