Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Kira »

The Donkey wrote:ik vind de beredenatie "Bovendien zou ik me egoïstisch voelen als ik altijd onderaan zou kiezen", wel wat vreemd, we wisten zn rol niet eens, waarom zou het hem beschermen?
Da's geen beredenering, da’s gewoon wat zelfkennis. En ik kan er niet tegen als ik me egoïstisch voel xD
The Donkey wrote:vind hoe je doet gwn verdacht overkomen, je doet vrij geheimzinnig (tot het punt waar je je rol bekend maakte dan). het lange wachten zou je ook genoeg tijd geven zn ingewikkelde rol als dit in elkaar te knutselen... aan de andere kant hebben we geen doctor in het spel (voor zo ver we weten) en kan dit best een logische vervanging daarvoor zijn.
Wanneer was ik geheimzinnig? :?: En waarom zou ik geheimzinnig willen doen?

Bovendien wou Kolemijn de burgers niet al te machtig maken, het kan dus even goed zijn dat hij gewoon niets bescherm-achtig in het spel heeft gestopt. Maar het is nu wel zo; iets kleins en vreemds, maar toch.
LukeVonPerrywinkle wrote:
The Donkey wrote:^ wat saki hier ff herhaalt, verklaard dus compleet waarom saki dood ging en niet kira, dus imo is kira nu zo goed als safe!

britt is mn verdachte #1 nog altijd, krijg trouwens ook een vermoeden dat er maar 2 wolven zijn:P
Ik vind dat je Kira nogal snel als safe bestempelt :)

Ik zou niet zeggen dat Kira helemaal safe is. Hij wist dat Saki een macho cop was en hij heeft daarna pas zijn gave bekend gemaakt. Op zich bewijst dat niets. Btw, toen Kolemijn had gepost dat Saki een macho cop was, werkte mafiascum wel nog.
Ik heb niets gevonden op het internet. En ik had echt geen idee wat een macho cop was.
Britt_ wrote:Een prostituee in een mafia game.
Een slet, geen prostituee :wink:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

^ macho cop staat wel op mafiascum, maar verder kon ik hem ook nergens vinden, zoiezo zijn de ingewikkeldere rollen die weinig voorkomen moeilijk terug te vinden op internet.

een slet is een variatie op prostitue in het spel, wat er precies achter zat weet ik niet meer...
prostitue is altijd mafia-sided, dus dat zou gwn dom zijn geweest te claimen:P
mja, is ff jamer dat mafiascum er net nu we hem nodig hebben er uit ligt:P

btw mensen, we hebben al een lynch, dus wat we nu discussieren maakt niet meer uit voor deze dag (mogen we nu gwn niet posten? of is dit een twilight fase waarin wel gepraat mag worden maar niet gestemt?)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

mja, ik ga nu weg, dus succes verder en hopelijk leef ik nog op zaterdag:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Kira »

The Donkey wrote:^ macho cop staat wel op mafiascum, maar verder kon ik hem ook nergens vinden, zoiezo zijn de ingewikkeldere rollen die weinig voorkomen moeilijk terug te vinden op internet.
Het staat op m'n pc automatisch ingesteld op Pagina's in het Nederlands. Wel had ik de Engelse Wikipedia nagecheckt. Maar daarna ging ik er gewoon van uit dat iemand het wel ging uitleggen.

Momenteel denk ik na met wie ik nu seks zou willen... Dit klinkt inderdaad wel nogal verkeerd.
The Donkey wrote:mja, ik ga nu weg, dus succes verder en hopelijk leef ik nog op zaterdag:P
Zaterdag? Heb ik ergens overgelezen?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Nacht 3

Post by kolemijn »

Gelieve niet meer de posten als het duidelijk is dat er een lynch is bereikt -.-

LYNCH BEREIKT!

Officiële Telling Der Stemmen

Britt_:
SilverOwls, Weertangel, the donkey, LukeVonPerrywinkle


Image
Zelf de vaardige Lupin is geen gelijke voor de briljante detectives. Jullie zagen zo door zijn vermomming heen en sloegen hem in de boeien. Is iedereen van Lupin zijn bende nu ingerekend? (Antw: Neen)

Britt_ (Arsène Lupin III) is uitgeschakeld.

Britt_, je mag vanaf nu tot het einde van het spel niet meer posten in dit topic. Hierbuiten contact opnemen met spelers betreffende het spel is ook een big no-no!

Spelers:
The Donkey
Britt_ - Arsène Lupin - III Maffia Godfather - Tweemalige Vermomming
Saki - Koichi Zenigata - Burger - Macho Cop
LukeVonPerrywinkle 2
Weertangel
Kira
SilverOwls
LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani - Burger
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker


De Nacht gaat nu in, gelieve hier niet meer te posten tot de Dag weer begint. De nachtacties mogen nu doorgestuurd worden via PM. Als je van plan bent om deze Nacht te slapen en niets te ondernemen, gelieve dat ook door te sturen. Dag 4 begint als ik alle nachtacties binnen heb of als er 48u verstreken zijn.
Last edited by kolemijn on Wed Feb 29, 2012 10:34, edited 1 time in total.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Nacht 3

Post by Saki »

yaaaaaaay Ik leef terug! :p

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Nacht 3

Post by kolemijn »

De wolken breken open en daaruit daalt neer, een bliksemschicht die Saki terug naar de diepste diepten der hel stuurt!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by kolemijn »

Image
Image
De graaf dacht dat hij Zenigata wel kon bevrijden uit de klauwen van Lupin zijn bende. Hij slaagde hierin, maar werd in de strijd zelf uitgeschakeld.

LukeVonPerrywinkle (Graaf Gabriel XIII) is uitgeschakeld.
Saki (Koichi Zenigata) keert terug in het spel.

LukeVonPerrywinkle, je mag vanaf nu tot het einde van het spel niet meer posten in dit topic. Hierbuiten contact opnemen met spelers betreffende het spel is ook een big no-no!
Saki, jij mag wel weer posten.

Spelers:
The Donkey
Britt_ - Arsène Lupin III - Maffia Godfather - Tweemalige Vermomming
Saki
LukeVonPerrywinkle 2 - Graaf Gabriel XIII - Burger - Doctor & Reviver
Weertangel
Kira
SilverOwls
LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani - Burger
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker


Dag 4 begint nu, posten is weer toegelaten.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by Saki »

Nice een resurrector

Levend:
The Donkey - Fujiko Mine (overlever)
Weertangel - Philip Archer
Kira - " de vrouw in de auto van Detective Archer"
SilverOwls - Sherlock Holmes III
Saki - Zenigata


dus we hebben nog 1 maffia, 1overlever en 3burgers

Donkey claimed een overlever te zijn
Weertangel is een gunsmith
Kira de slet
en SilverOwls heeft nog geen gave geclaimed

Als ik goed kan volgen.

Volgens mij is SilverOwls toch wel weer maffia, net omat ze een grote rol heeft geclaimed. Zijn jullie vergeten dat Lupin en zijn bende zich hadden verkleed als de goede detectives?

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by Weertangel »

Goed punt Saki(en leuk dat je er weer bent) iets wat we maar eens moeten bespreken ja, maar zou Kira niet eerder een verdachte zijn? ik weet namelijk dat we nog die zwaardgozer zoeken en Kira heb ik vannacht eens gechecked met mijn gave en die had ook geen vuurwapen, dus die is ook nog in de race.

En Silverowls heeft geen gave(zover we weten). dus het kan nog alle kanten op.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by SilverOwls »

Ik ben zeker geen maffia, ik wou dit nog niet eerder zeggen maar ik ben de bom.

- Bom (Bomb): Dankzij je snelle reflexen zal je slagen om degene die jou wil uitschakelen, nog snel kunt neerschieten. Als je in de Nacht uitgeschakeld word door de Maffia, zal het maffialid dus mee sterven.
Image

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by Saki »

SilverOwls, die stunt hebben Pietel en Britt in het eerste spel al proberen te spelen...

Lijkt me geen goed idee dat nog eens te doen...

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by Saki »

[quote="Weertangel"]Goed punt Saki(en leuk dat je er weer bent) iets wat we maar eens moeten bespreken ja, maar zou Kira niet eerder een verdachte zijn? ik weet namelijk dat we nog die zwaardgozer zoeken en Kira heb ik vannacht eens gechecked met mijn gave en die had ook geen vuurwapen, dus die is ook nog in de race./quote]

Je hebt een punt, maar waarom als wolf een actie verzinnen die niet zou hebben gewerkt die nacht zonder te weten wat mijn eigenlijke rol was en dat die niet beschermd kon worden..


Maar die kerel met zijn zwaard had zich verkleed als Kindani en SO claimed Sherlock Holmes

Eventjes overlopen terug:
Saki - Zenigata - Macho Cop
The Donkey - Fujiko - survivor
Weertangel - Archer - Gunsmith
Kira - vrouw in archer's auto - slet (soort beschermer)
Silver Owls - Sherlock Holmes III - Bom

De gave bij SilverOwls lijkt helemaal niet gepast bij het personage
Archer is een amerikaan dus die weet wel wat van wapens af
en die vrouw in de auto lijkt me echt wel een slet te zijn.

In die beredenering kom ik toch terug op SilverOwls uit..

Een andere weg om in te slagen is om het survivorschap van the donkey in twijfel te trekken
Fujiko was de vriendin van Lupin iirc en gaat uiteindelijk wel met de diamant lopen.

Ik zie Britt er nog wel voor instaat om The Donkey survivor te laten claimen, wetende dat bij dit kleine aantal spelers het ook voor het dorp goed is om hem te laten leven

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by SilverOwls »

Saki wrote:SilverOwls, die stunt hebben Pietel en Britt in het eerste spel al proberen te spelen...

Lijkt me geen goed idee dat nog eens te doen...

Juist daarmee dat het waar is.
Ik heb ook al direct men rol geclaimt, als maffia zou dat veel te riskant zijn.

Stem Saki
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 4

Post by Kira »

SilverOwls wrote:
Saki wrote:SilverOwls, die stunt hebben Pietel en Britt in het eerste spel al proberen te spelen...

Lijkt me geen goed idee dat nog eens te doen...

Juist daarmee dat het waar is.
Ik heb ook al direct men rol geclaimt, als maffia zou dat veel te riskant zijn.

Stem Saki
Maar Saki is geen maffia xD Anders hadden we dat al lang geweten!

Ik kan er niet bij dat je dat over het hoofd zag; nu wordt je wel erg verdacht. (Niet dat er nog echt verdachten overblijven)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply