Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Saki »

Het feit dat ik Weertangel niet in staat zie zelf zo'n rol te verzinnen en deze dan zo op Doneky uit te spelen.

Of zowel Donkey als Weertangel zijn maffia en voeren hier een zeer mooi toneeltje op.

en Basti, geef je resultaat dan ook meteen van deze nacht
Basti wrote:*pietel kan dan wel in de eerste nacht niet online, zijn geweest, maar een nacht actie kan altijd. Hij kan ook gewoon elke keer offline inloggen. LETOP: hiermee zeg ik niet direct dat hij een weerwolf is!
offline inloggen of niet, het systeem houd bij wanneer je het laatst ingelogd bent

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

ow basti wat ben ik blij met dit soort posts:D kan me er helemaal op uitleven;)
Basti-B wrote:Oke, Ik ben nog steeds van mening dat weertangel nog steeds een weerwolf is (verbazingwekkend^^).
Maar dit is mijn redenatie:
Weertangel is sowieso een wolf.
top! begint goedXD
Daarnaast heb ik sterke vermoedens dat saki daar ook een rol in mee speelt. Ik heb uit saki's mond nog geen enkele twijfel over weertangel gehoord. Ze zouden goed kunnen samenwerken, dat zie je aan die roleblock. Saki zegt dat weertangel niet geblockt is omdat hij zelf al geblockt is. Dit zou een slimme zet kunnen zijn om burger te lijken!
ik vind het idd ook vreemd dat saki er geen twijvel aan trekt, maar saki laat ook heel "subtiel" (XD) weten dat hij zijn gave ECHT niet bekend kan maken omdat de wolven anders vrij spel hebben en daar heeft hij al meerdere hint naar gedaan (pikte ze alleen niet als zodanig op tot nu toe). dus dat kan best betekenen dat hij vanalles weet wat wij niet weten en hij daardoor weertangel zn rol met zekerheid kan vaststellen, wie weet wel meer mensen. dat roleblock verhaal zie ik nu niet echt als een connectie tussen weertangel en saki, weertangel heeft gwn zn resultaat gekregen, maar dat was niet nuttig omdat ik geen wapen bij me heb. hij dacht dus dat hij miss geroleblocked was, maar dat was niet het geval. saki was (naar eigen zeggen) WEL geroleblocked, maar dat staat compleet los van weertangel.
Saki's laatste post bevestigd mijn vermoedens nog eens.
que? hoezo dat?
hij geeft hierin een super belangrijke hint, waarvan zelfs als de wolven hem snappen ze er niets mee kunnen.
Als derde wolf zijn er heel veel kandidaten, waarvan pietel de minst waarschijnlijke*. silverowls, kira, en britt vind ik niet opvallend verdacht.
The Donkey beweert dat hij de survivor is, dat zou goed kunnen, maar wie zegt dat hij niet nu al de kant van de weerwolfen heeft gekozen. Voor hem komt dat erg goed uit want als ik er straks uit ga dan zijn er dus nog maar drie burgers, drie weerwolfen en een survivor. Daarna in de nacht vermoorden de weerwolfen nog iemand en dan zijn ze al in de MEERDERHEID.
dat is het leuke aan survivor zijn, enige wat ik moet doen is overleven:P normaal gezien zou ik dat dus ook ECHT niet hebben uitgesproken, was meer een wanhopige poging om het spel op gang te brengen. uiteindelijk is het gelukt, maar makkelijk was het nietXD
*pietel kan dan wel in de eerste nacht niet online, zijn geweest, maar een nacht actie kan altijd. Hij kan ook gewoon elke keer offline inloggen. LETOP: hiermee zeg ik niet direct dat hij een weerwolf is!
een nacht actie kan altijd? das gwn niet waar, een nacht actie kan alleen gedurende de 48 uur durende nacht fase, en aangezien hij niet online is geweest in die 48 uur heeft hij dus geen actie kunnen doorsturen! imo zeg je hier zat pietel ook een wolf is:P weet het niet zeker, maar heb nu wel een nieuwe verdachte:P offline inloggen is trouwens onmogenlijk... je kan wel hidden inloggen, maar dan kom je wel in het systeem:P jaja dat soort dingen hebben we natuurlijk al geprobeert:P
basti-b wil je trouwens zeggen dat jou rol philip Archer, geen gave heeft?
Nee, dat zeg ik niet. Ik heb wel degelijk een gave, maar was niet van plan omdat hardop te zeggen vanwege het feit dat de weerwolfen ook meelezen. Maar in deze situatie lijkt me dat toch wel verstandig. Zoals je al vermoedde ben ik een cop, maar ook hier heeft kolemijn een leuke aanpassing op basis van het verhaal gemaakt. Aan gezien ik altijd dronken ben(ik doel dan op mijn personage ;P) zie ik de waarheid maar deels, waardoor ik een wolf ook wel kan aanzien voor een burger. Gelukkig niet andersom. Ik ben dus niet, zoals Weertangel beweerde, een gunsmith. Dat was waarom ik hem eerst ook wel vertrouwde.

Ik hoop hiermee duidelijk te maken, dat ik toch echt niet een weerwolf ben!
Ik zie jullie morgen weer!!

@The Donkey, kan je me even de tijd geven om een antwoord te geven! Ik ben niet zo ervaren als jou in het schrijven van lange reactiesXD
idd wel handig het te zeggen in deze situatie, eerlijk gezecht had ik het al eerder gedaan... je bent een drunk cop, die weten meestal (dus niet altijd, ligt er maar net aan wat kolemijn heeft gedaan) niet dat ze dronken zijn en dat maakt het een leuke rol, als je het van te voren weet heeft het compleet geen nut mensen te onderzoeken. je weet toch nooit zeker of het antwoord waar is of niet, dus dan kan je net zo goed gokken in de dagfase. dan het feit dat het je aardig wat tijd koste die post in elkaar te knutselen: kan natuurlijk heel onschuldig zijn (ben nu ook lang bezig met deze post omdat ik tussendoor ook wat anders ging doen, dus zo vreemd hoeft het niet te zijn), maar het kan ook zijn omdat je de verschillende rollen op mafiascum eindelijk hebt opgezocht, daar de drunk cop vandaan hebt gehaalt na aanleiding van mijn verhaal over dat de cop rol overpowered bleek in eerdere rondes en kolemijn nu dus waarschijnlijk een zwakkere variatie er in heeft gestopt.

nu lees ik nog ff beter wat je zij over je drunk cop gave, en tjaa wolven kunnen aanzien als burger, maar niet andersom helpt nog niet, als je wolf er uit krijgt ben je zeker, maar anders helpt het geen snars. zou wel verklaren waarom je WEET dat je dronken bent en je personage sluit aan op die rol. of je hebt in de lange tijd die je nam voor deze post goed je huiswerk gedaan en een goede cover gemaakt of je spreekt hier de waarheid.

ik ben er meestal in dit soort gevallen voor in gwn de kill te maken, als je burger blijkt te zijn is het snel gedaan met weertangel en als je mafia bent is het mooi. soms moet je killen om opheldering te krijgen en is het een gok tussen twee mensen. in dit geval vind ik het niet echt een gok, maarja je weet met deze laatste post wel twijvels bij mij te zaaien, en het vreemde is dat je laatste 2 posts je enige nuttige zijn geweest, de rest was dikke bullshit en dus vind ik dat alleen maar verdachter. je hebt je cover uitgevogelt nu en omdat britt ook eerder een mega random post maakte over rivaliteit op ASN en hier, krijg ik het idee dat britt achter deze cover zit... zij heeft de ervaring en skill dit uit te denken en jij hebt de tijd genomen om dit door te kunnen spreken, wat zeg je daar van?

maar goed ik begrijp dat je intussen lekker in bed ligt dus ik verwacht morgen na school een uitgebreide kijk op dit alles van je;)

beetje jammer dat silverowls al een tijdje niets van zich heeft laten horen:(
kolemijn, heb je al een waarschuwing pietel zn kant op gestuurd? niet om lullig naar hem te doen, maar als hij nog lang in-actief blijft kan je hem denk ik beter mod-killen om te zorgen dat het niet voor verwarring gaat zorgen:P of miss wil NeeNee de rol overnemen? al betwijvel ik of ze dat wil... vervanging zoeken zou zeker beter zijn dat hem er simpelweg uit gooien dat wel.

@saki: zou best gruwelijk toneel zijn dan iddXD zou willen dat ik het zo had kunnen doen in ronde 2:P
basti mag idd zn resultaat wel noemen dan, maarja kan wel met zekerheid zeggen dat er burger uit kwam omdat hij het niet eerder melde. ookal was hij burger dan he:P das het mooie aan drunk cop, je kan je resultaten laten lijken alsof de onjuistheden niet aan jou lagen:P vind de rol dan ook wat advanced voor ons spel niveau, maarja we moeten het blijven opbouwen dus wie weet:P


als iemand de moeite heeft genomen die uber post te lezen kan ik mij een gelukkig man prijzen:)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Saki »

Ik ben gewon benieuwd naar welke speler hij het verdachts vond om te inspecteren & het resultaat dat daaraan vast hangt, dat is al.

donkey, op ASN heb ik net het topic moeten doorlezen van 78pages, dan lukken die posts van jouw ook wel ze :p

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Weertangel »

Applaus Basti!!! werkelijk, ik bewonder echt je fantasie, want dat is echt allemaal goed verzonnen, alleen heb je wat steekjes laten vallen..
Namelijk, wat is je rol? je beschijft dat je een soort drunken cop bent, maar er echt een naam aan geven zoals ik heb gedaan doe je niet, dat laat je Donkey doen..

2de, waarom laat je ineens vallen dat je Philip Archer bent? op die manier val je echt op, maar ja, je dit is je eerste spel dus dat vergeef ik je nog wel.

En om mezelf nog even te verdedigen tegenover de rest, ik ben een Townie Gunsmith, dit heb ik onthult om mij gedeeltelijk vrij te pleiten maar dit heeft ook als gevolg dat ik een belangrijk doelwit ben geworden, dus zelfs als ik niet gelynched wordt, ga ik waarschijnlijk toch wel dood doordat de wolven niet van zieners houden..
Want hoewel ik met mijn gave niet meteen kan zien wie wat is,Is 1 quest meestal genoeg om een goede start te maken..

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

Weertangel wrote:Applaus Basti!!! werkelijk, ik bewonder echt je fantasie, want dat is echt allemaal goed verzonnen, alleen heb je wat steekjes laten vallen..
Namelijk, wat is je rol? je beschijft dat je een soort drunken cop bent, maar er echt een naam aan geven zoals ik heb gedaan doe je niet, dat laat je Donkey doen..

2de, waarom laat je ineens vallen dat je Philip Archer bent? op die manier val je echt op, maar ja, je dit is je eerste spel dus dat vergeef ik je nog wel.

En om mezelf nog even te verdedigen tegenover de rest, ik ben een Townie Gunsmith, dit heb ik onthult om mij gedeeltelijk vrij te pleiten maar dit heeft ook als gevolg dat ik een belangrijk doelwit ben geworden, dus zelfs als ik niet gelynched wordt, ga ik waarschijnlijk toch wel dood doordat de wolven niet van zieners houden..
Want hoewel ik met mijn gave niet meteen kan zien wie wat is,Is 1 quest meestal genoeg om een goede start te maken..
ik denk juist dat hij zn rol heeft opgezocht en expres de naam niet noemde, dat zorgt er voor dat het net lijkt alsof hij niet wist van het bestaan. de rede dat hij ineens rolclaimde is waarschijnlijk puur omdat ik regelmatig mensen oproep om te rolclaimen en ik zelfs een stem op hem had geplaatst. "Is 1 quest meestal genoeg om een goede start te maken.." wat bedoel je hiermee? snap het niet echt.

maar idd weet niet of basti dit zelf heeft bedacht of dat het een mede wolf is, maar het zit goed in elkaar:D (vandaar dat ik het vermoeden heb dat britt hier achter zit omdat ze ook ineens een random post maakte (nadat ik had opgemerkt dat basti's posts niet veel inhoud hadden), zij heeft zeker de kennis en ervaring dit te doen:P)

is nu wachten op silverowls of een ander om de 5e verlossende stem te doen:) (gelieve niet onnodig te wachten, zou jammer zijn imo)
kolemijn wrote: Officiële Telling Der Stemmen


Basti-B: The Donkey, Weertangel, saki, kira (4)


5 stemmen vereist voor een lynch
^ geupdate nu;)

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Britt_ »

Weet zelfs al helemaal niet meer over welke post jij het hebt Donkey Zou je die na vannacht eens even kunnen quoten hier? ^-^ Aniways sorry als ik dan een wolf gesteund heb. Ik weet ook niet of nu Weertangel of Basti de wolf is, dus ik gok maar even op Basti omdat Weert zijn onschuld iets hoger aangeschreven staat bij me (vanwege het feit hij wel een effectieve rol kon noemen en ook veel eerder met zijn rol afkwam). In elk geval als Basti de wolf niet blijkt te zijn weten we dat we morgen op Weert moeten stemmen.

Stem: Basti-B

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

speel gwn ff vals, nu dat kolemijn nog slaapt:P
ging om deze post:
Britt_ wrote:Whut T.T nou probeer ik eens een spel te spelen met meer bij te dragen dan anders. Wordt er op me gestemd. Zo leer ik nooit nuttige posts te maken. En vorige keer stemde je ook al op mij Saki, je bent net FN2 van ASN. Die heeft het ook altijd op mij gemunt. Jij bent mijn MH-rivaal vanaf nu dus? :lol: (Oké dit was geen bijdrage, maar ik wil de lol er gewoon een beetje inhouden ^^)

Kira was jij nu verdachten aan het maken op basis van hun posts? Zou ik niet doen. In mijn eerste spelletjes posste ik amper maar was ik nooit weerwolf. En Silverowls bijvoorbeeld post nu niet omdat er iets met haar grafische kaart is? Dacht ik? En misschien heeft Pietel ook wel een goede reden om niet te posten. En als weerwolf veel posten is net goed. Zo haal je de aandacht van je af door je voor te doen als heel hulpbehoevend. Aan de andere kant kan je ook wel aandacht naar je toetrekken ^^
(zet verder ff niets inhoudelijk neer ivm met het feit dat het nu officieel nacht is:P)

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Basti-B »

Weertangel wrote:Applaus Basti!!! werkelijk, ik bewonder echt je fantasie, want dat is echt allemaal goed verzonnen, alleen heb je wat steekjes laten vallen..
Namelijk, wat is je rol? je beschijft dat je een soort drunken cop bent, maar er echt een naam aan geven zoals ik heb gedaan doe je niet, dat laat je Donkey doen..

2de, waarom laat je ineens vallen dat je Philip Archer bent? op die manier val je echt op, maar ja, je dit is je eerste spel dus dat vergeef ik je nog wel.

En om mezelf nog even te verdedigen tegenover de rest, ik ben een Townie Gunsmith, dit heb ik onthult om mij gedeeltelijk vrij te pleiten maar dit heeft ook als gevolg dat ik een belangrijk doelwit ben geworden, dus zelfs als ik niet gelynched wordt, ga ik waarschijnlijk toch wel dood doordat de wolven niet van zieners houden..
Want hoewel ik met mijn gave niet meteen kan zien wie wat is,Is 1 quest meestal genoeg om een goede start te maken..
Je zegt dat je je rol hebt onthult om jezelf vrij te pleiten, maar dat deed je al lang voordat er ook maar enige verdenking was! Het was toen nog helemaal niet nodig om je zelf te onthullen, maar als wolf word je toch niet gelynched.

Dan wil ik nog eens vragen wat nou precies hetgene is dat mij verdacht maakt?? Want naast het geval dat weertangel en ik dezelfde rol claimen is er niks dat op mij wijst. Dus nu beschuldigen jullie mij enkel van wolf omdat weertangel het zegt. Alleen daarom!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

^ je bent gelynched en daarmee hoogst waarschijnlijk dood (ligt er aan of er lynch modifier rollen in het spel zitten, denk het niet). posten is nu zoiezo niet toegestaan!

we wachten nu enkel op kolemijn die de nacht in luid:)

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Weertangel »

Tja Basti, dat hoort erbij, ik gaf als eerste mijn rol op om reacties te ontlokken en om mezelf van de meeste verdachten lijstjes te schrappen terwijl jij daar pas laat mee begon.

En Donkey, dat quest gedoe in mijn laatste post slaat nergens op, sinds ik tijdens het typen die aanval kreeg en het in een half coma afgetypt heb erna....
Maar de rest was wel goed.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Kira »

Er zit 24 uur tussen de eerste en de laatste stem en Basti-B heeft zich kunnen verdedigen. Waarom wordt er dan geen lynch bereikt? (Ik wil weten of ik nu voor de juiste heb gestemd!!)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

snap dit ook compleet niet!
kolemijn is al online geweest, er zijn genoeg stemmen voor een lynch, dus zelfs als er iets is wat het tegenhoud ofzo zou kolemijn de nacht moeten inluiden...
zwaar irritant is het zeker, wil ook graag weten of ik terecht mn maat heb afgemaakt:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Kira »

Hij zal MangaHeuvel toch nog wel eens bezoeken, he? :o
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by Britt_ »

^oheeft er iemand gestemd die geen stemrecht heeft en die zijn stem telt dus niet? Is er nog iemand die kan stemmen voor de zekerheid? Of kan Kolemijn hier mogelijk eerst wat duidleijkheid in brengen?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by The Donkey »

^ zou verwacht hebben dat hij dat al gedaan had, hij heeft ook geen stemmentelling gedaan en als iemand stemt die niet mag stemmen komt het ook niet in de stemmentelling te staan. denk eerder dat er een real life reden bij kolemijn achter zit:S

Post Reply