Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

Weertangel wrote:Nou Donkey, sommige van ons doen andere dingen dan alleen maar op dit forum rondhangen...
Kijk maar naar mij, heb een drukke week gehad tot nu toe dus had nouwelijks tijd om die aflevering aan te kijken,en ik game ook wat tussendoor,(al viel dat ook wel mee..) dus als je me moet hebben een dezer avonden, check Rusty Hearts dan maar eens, misschien vind je me daar dan.(al is de kans klein..)

wtf is dit nu voor nodig, we spelen een spel, wat boeit het of ik actiever ben dan anderen?
heb voor de verandering een minder drukke week en de andere dingen die ik doe zijn allemaal achter de computer, dus is puur een kwestie van eens in de zoveel tijd checken.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Saki »

Sorry voor mijn inactiviteit deze week, maar ben nog druk bezig met de voorbereidingen van onze stand op Tsunacon deze zondag.

Door het lezen hier heb ik al een gevoel welke opzet donkey heeft gebruikt zelfs zonder de aflevering al te hebben bekeken..

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

^ je bedoelt kolemijn ipv mij of niet?:P

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Saki »

jha uiteraard

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Saki »

Ondertussen bekeken, maar kon er niet veel uit opmaken :/

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Basti-B »

Hmm, ik kan hier nog niet echt een verdachte uit opmaken, maar ik denk dat het niet verstandig is om no lynch te stemmen, dan komen we nooit verder. Dan maar iemand die niks zegt, want daar schieten we toch niks mee op. Die keuze is alleen wel lastig omdat ik die mensen al helemaal niet ken. Iemand een voorstel??

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

^ hun kennen maakt helemaal niets uit he;) we spelen een spel dus je kan alleen een speelstijl opmaken als je vaker met ze gespeelt hebt.
random een niet actief iemand lynchen heeft in het verleden al bewezen niet de slimste zet te zijn omdat de kans groot is dat je geen mafia killed en een onschuldige spelen meteen het spel uit gooit. Een No Lynch geeft ons de gegevens die mensen met gaves in de nacht kunnen verzamelen, hoogst waarschijnlijk delen ze dit niet in directe zin met ons maar ze zullen wel proberen diegene naar een lynch toe te werken (kijk maar naar wat kolemijn met mij deed in weerwolven 2 dag 2). Dus jah, geen van bijde zijn geweldige opties maar een random kill vind ik toch gevaarlijker omdat de mafia in de nacht dan nog een kill kan maken en we 2 mensen minder hebben in dag 2. Dan liever zonder lynch de nachtfase in met een eventuele kill van de wolven dan, 1 minder is dan altijd beter dan 2 minder.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by SilverOwls »

Ik ga ook stemmen voor een no lynch.

Stem No Lynch

Ik zal de volgende dagen niet zoveel online kunnen zijn, niet dat ik nu al veel online ben. ^^
Maar men pc zijn grafische kaart heeft het begeven denk ik. Dusja :|
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Weertangel »

Het probleem nu is, waar te beginnen???
We kunnen natuurlijk No Lynch zeggen maar dan krijgen de weerwolven een streepje voor sinds de meeste mensen die bepaalde beschermende krachten hebben die waarschijnlijk dan nog niet zullen gebruiken. :(

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Kira »

De meeste mogen toch elke Nacht hun kracht uitvoeren?

Niet dat ik nu voorstander ben van Geen Lynch. Maar wat moeten we anders?

(Krijgen we trouwens een deadline?)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Saki »

Kira, het is beter als het dorp tot een besluit komt zonder deadline hé :p

Ik ben eigenlijk ook geen voorstander van een no-lynch.

Daarom dat ik als we RL spelen direct de nacht in gaan :p

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by kolemijn »

Officiële Telling Der Stemmen

No Lynch: The Donkey, SilverOwls

5 stemmen vereist voor een lynch


Kira wrote: (Krijgen we trouwens een deadline?)
Voorlopig nog niet, maar als het echt niet zou opschieten ga ik er wel een opleggen, maar ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Britt_ »

Ik ben ook niet voor een no-lynch. Maar persoonlijk zie ik nu ook nog geen aanwijzingen of extreem verdacht gedrag waar we op verder zouden kunnen gaan. Dus mogelijk blijft er helaas maar weinig keuze over.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Kira »

Het is wel moeilijk zonder NeeNee en Kolemijn he :?

Stem: Geen Lynch dan maar...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by LukeVonPerrywinkle »

Kira wrote:Het is wel moeilijk zonder NeeNee en Kolemijn he :?

Stem: Geen Lynch dan maar...
Er wordt inderdaad minder gepraat zonder gangmakers NeeNee en Kolemijn maar het is niet 'moeilijker'. Wijzelf zorgen er op dit moment voor dat er niet veel te beleven valt omdat niemand wil rollclaimen en omdat niemand zin heeft om een echte lynch uit te brengen... Met als gevolg dat er dan niet veel te doen is.

Ik heb de indruk dat bij dit spel de weerwolven winnen tenzij ze pech hebben en de burgers verliezen tenzij ze geluk hebben. Hopelijk is er een ziener die deze nacht evenveel succes heeft als Kolemijn in de afgelopen spelletjes. 8)

Post Reply